Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office Manager (m/ž) s nemeckým jazykom
Trescon Executive Search, s. r. o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Samostatné zabezpečovanie chodu kancelárie audítorskej a daňovo- poradenskej spoločnosti (10+ zamestnancov)
• Organizovanie a sledovanie termínov (stretnutí, plnenia úloh) a zabezpečovanie ich dodržiavania a včasného vybavenia
• Sledovanie a kontrola účtovných a prevádzkových nákladov
• Príprava reportov a štatistík pre vedenie spoločnosti
• Kontaktná osoba pre oblasť IT a facility manažment
• Príprava prezentácií
• Objednávanie rôzneho druhu (kancelárske potreby, občerstvenie, opravy, atď.)
• Vybavovanie a evidencia došlej a odoslanej pošty
• Organizovanie a sledovanie termínov (stretnutí, plnenia úloh) a zabezpečovanie ich dodržiavania a včasného vybavenia
• Sledovanie a kontrola účtovných a prevádzkových nákladov
• Príprava reportov a štatistík pre vedenie spoločnosti
• Kontaktná osoba pre oblasť IT a facility manažment
• Príprava prezentácií
• Objednávanie rôzneho druhu (kancelárske potreby, občerstvenie, opravy, atď.)
• Vybavovanie a evidencia došlej a odoslanej pošty
Zamestnanecké výhody, benefity
• Atraktívne platové ohodnotenie a rôzne benefity
• Zázemie medzinárodnej spoločnosti
• Perspektíva dlhodobej spolupráce
• Aktívne využívanie nemeckého/ anglického jazyka
• Zázemie medzinárodnej spoločnosti
• Perspektíva dlhodobej spolupráce
• Aktívne využívanie nemeckého/ anglického jazyka
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že Vás pozícia zaujala, pošlite nám svoj životopis v slovenskom a nemeckom jazyku.
Ďakujeme vopred všetkým uchádzačom za záujem. Kontaktovať budeme iba tých, ktorí najlepšie spĺňajú dané požiadavky.
S Vašimi údajmi budeme zaobchádzať dôverne a podľa platnej legislatívy.
Zaslaním Vášho životopisu zároveň dávate súhlas našej spoločnosti na spracovanie Vašich osobných údajov pre účely sprostredkovania práce v súlade so zákonom č. 122/2013 Z.z o ochrane osobných údajov a spôsobe ich uplatnenia, ako aj o poskytnutí osobných údajov tretej strane t.j. možnému zamestnávateľovi a ústrediu práce sociálnych vecí a rodiny. “
Ďakujeme vopred všetkým uchádzačom za záujem. Kontaktovať budeme iba tých, ktorí najlepšie spĺňajú dané požiadavky.
S Vašimi údajmi budeme zaobchádzať dôverne a podľa platnej legislatívy.
Zaslaním Vášho životopisu zároveň dávate súhlas našej spoločnosti na spracovanie Vašich osobných údajov pre účely sprostredkovania práce v súlade so zákonom č. 122/2013 Z.z o ochrane osobných údajov a spôsobe ich uplatnenia, ako aj o poskytnutí osobných údajov tretej strane t.j. možnému zamestnávateľovi a ústrediu práce sociálnych vecí a rodiny. “
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Účtovnícke a auditorské činnosti
Našim klientom je významná medzinárodná audítorská a daňovo poradenská spoločnosť.
Našim klientom je významná medzinárodná audítorská a daňovo poradenská spoločnosť.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Ukončené SŠ alebo VŠ vzdelanie
• Min. 2 roky skúseností na obdobnej pozícii
• Dobrá znalosť nemeckého jazyka, znalosť anglického jazyka je výhodou, ale nie podmienkou
• Veľmi dobré organizačné schopnosti
• Príjemné a profesionálne vystupovanie
• Samostatnosť a zodpovedný prístup k práci
• Min. 2 roky skúseností na obdobnej pozícii
• Dobrá znalosť nemeckého jazyka, znalosť anglického jazyka je výhodou, ale nie podmienkou
• Veľmi dobré organizačné schopnosti
• Príjemné a profesionálne vystupovanie
• Samostatnosť a zodpovedný prístup k práci
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Trescon Executive Search, s. r. o. je Vaším spoľahlivých partnerom v oblasti personálneho poradenstva. Špecializuje sa na výber, vyhľadávanie a priame oslovovanie kandidátov na pozície špecialistov, stredného a TOP manažmentu. Taktiež je Vaším partnerom v oblasti Start-up projektov. Pôsobí v štyroch európskych krajinách: Rakúsko (Linz - centrála, Salzburg a St. Pölten), Slovensko (Bratislava), Česká republika (Brno) a Slovinsko (Ľubľana).
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 2646430
Dátum zverejnenia: 31.8.2016
2016-08-31
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: Trescon Executive Search, s. r. o.