Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Koordinátor pre servis / absolventská prax
TRENS SK, a. s.
Miesto práce
okres Trenčín
okres Trenčín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Prijíma a spracúva najzložitejšie objednávky, otázky či sťažnosti týkajúce sa produktov spoločnosti. Poskytuje podporu zákazníkom s pomocou špecializovaných technických alebo produktových aplikácií. Rozdeľuje servisné zásahy medzi servisných pracovníkov. Koordinuje činnosť pracovníkov servisných služieb, podľa potreby poskytuje pomoc pri riešení sťažností a problémov.
Hlavné činnosti:
1. Preberanie a vybavovanie najzložitejších zákazníckych objednávok.
2. Riešenie námietok, technických podmienok, požiadaviek a sťažnosti zákazníkov s inými oddeleniami spoločnosti.
3. Zhromažďuje informácie o opakovaných poruchách strojov a postupuje ich zainteresovaným odborným útvarom spoločnosti.
4. Vystavuje výrobné príkazy a kalkulačné listy.
5. Kontroluje správnosť fakturácie.
6. Kompletne rieši požiadavku klienta v súlade so stanovenými postupmi.
7. Budovanie a udržovanie vzťahov so zákazníkmi a identifikovanie spôsobov zlepšovania služieb pre zákazníkov.
8. Prijíma a rieši reklamácie, sťažnosti a zákaznícke podania.
9. Vedie evidenciu objednávok.
10. Vystavuje expedičné doklady a poskytuje podklady pre vystavenie colných dokladov.
11. Spracováva mesačné zúčtovanie servisu, mesačné výkazy podľa druhov a odovzdáva ich útvaru účtovníctva.
Hlavné činnosti:
1. Preberanie a vybavovanie najzložitejších zákazníckych objednávok.
2. Riešenie námietok, technických podmienok, požiadaviek a sťažnosti zákazníkov s inými oddeleniami spoločnosti.
3. Zhromažďuje informácie o opakovaných poruchách strojov a postupuje ich zainteresovaným odborným útvarom spoločnosti.
4. Vystavuje výrobné príkazy a kalkulačné listy.
5. Kontroluje správnosť fakturácie.
6. Kompletne rieši požiadavku klienta v súlade so stanovenými postupmi.
7. Budovanie a udržovanie vzťahov so zákazníkmi a identifikovanie spôsobov zlepšovania služieb pre zákazníkov.
8. Prijíma a rieši reklamácie, sťažnosti a zákaznícke podania.
9. Vedie evidenciu objednávok.
10. Vystavuje expedičné doklady a poskytuje podklady pre vystavenie colných dokladov.
11. Spracováva mesačné zúčtovanie servisu, mesačné výkazy podľa druhov a odovzdáva ich útvaru účtovníctva.
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás naša ponuka zaujala zašlite svoj štruktúrovaný životopis v slovenskom jazyku na nižšie uvedenú e-mailovú adresu. Do predmetu mailu uveďte názov pozície. Pri všetkých dokumentoch prosím uvádzajte súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Expert
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
1. Vysoký stupeň samostatnosti a zodpovednosti.
2. Dôslednosť, precíznosť a technické spôsobilosti.
3. Dobrý písomný prejav, komunikačné schopnosti a práca s informáciami.
4. Analyzovanie a riešenie problémov.
5. Výborná zručnosť v telefonickej komunikácii.
6. Schopnosť reagovať v neštandardných situáciách.
7. Ochota učiť sa novým veciam.
2. Dôslednosť, precíznosť a technické spôsobilosti.
3. Dobrý písomný prejav, komunikačné schopnosti a práca s informáciami.
4. Analyzovanie a riešenie problémov.
5. Výborná zručnosť v telefonickej komunikácii.
6. Schopnosť reagovať v neštandardných situáciách.
7. Ochota učiť sa novým veciam.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť TRENS SK, a.s. je významným globálnym výrobcom a poskytovateľom pokročilých a vysoko presných riešení obrábacích strojov.
TRENS SK, a.s. vyvíja a vyrába obrábacie stroje v meste Trenčín, v Slovenskej republike už viac ako 80 rokov. Dodáva ako samostatné stroje, tak aj kompletné výrobné riešenia na kľúč. Spoločnosť sa špecializuje na produkciu CNC sústružníckych centier, CNC univerzálnych hrotových sústruhov a univerzálnych hrotových sústruhov, ako aj náhradných dielov a príslušenstva.
Poskytuje zákazníkom a partnerom vo viac ako 80-tich krajinách sveta riešenia pre väčšinu náročných výrobných požiadaviek. Obrábacie stroje TRENS SK, a.s. sú známe vysokou spoľahlivosťou, presnosťou a vysokou technickou úrovňou.
TRENS SK, a.s. vyvíja a vyrába obrábacie stroje v meste Trenčín, v Slovenskej republike už viac ako 80 rokov. Dodáva ako samostatné stroje, tak aj kompletné výrobné riešenia na kľúč. Spoločnosť sa špecializuje na produkciu CNC sústružníckych centier, CNC univerzálnych hrotových sústruhov a univerzálnych hrotových sústruhov, ako aj náhradných dielov a príslušenstva.
Poskytuje zákazníkom a partnerom vo viac ako 80-tich krajinách sveta riešenia pre väčšinu náročných výrobných požiadaviek. Obrábacie stroje TRENS SK, a.s. sú známe vysokou spoľahlivosťou, presnosťou a vysokou technickou úrovňou.
Počet zamestnancov
200-249 zamestnancov
ID: 450446
Dátum zverejnenia: 26.1.2015
2015-01-26
lokalita: okres Trenčín Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: TRENS SK, a. s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou