Skúsený back office asistent/asistentka s aktívnou angličtinou

Miesto práce

Bratislava

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Náplň práce

NÁPLŇ PRÁCE:

Zodpovednosť za komunikáciu so zákazníkmi, spracovanie objednávok, objednávanie tovaru, skladová evidencia, expedícia tovaru, zaistenie dopravy, inventarizácia, riešenie reklamácií, zápis prijatých faktúr a iných účtovných platieb, urgencie neplatičov

Správa pokladne a správa obchodnej evidencie, správa firemných zmlúv, vedenie agendy v systéme ABRA G4, spolupráca s obchodným a účtovným oddelením, zaisťovanie činnosti pre plynulý a efektívny chod kancelárie

PONÚKAME: 

Nadštandardné finančné ohodnotenie

Zázemie stabilnej spoločnosti

Možnosť ďalšieho vzdelávania

POŽADUJEME:   

Minimálne stredoškolské vzdelanie ekonomického smeru

Anglický jazyk aktívne

Prax na obdobnej pozícií minimálne jeden rok

Vaša priama nadriadená bude očakávať presnosť, spolahlivosť a vysoké pracovné nasadenie pretože ona sama je taká.

Ambície, potrebu a túžbu byť dobrý v tom čo robíte (pozor toto nie je bežné bla bla v inzeráte)

Predpokladaný termín nástupu

Ihneď

Túto pozíciu obsadzujeme pre nášho klienta

Predaj telekomunikačného HW

Hlavná oblasť pôsobenia

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Mám záujem

V prípade otázok neváhajte kontaktovať nášho konzultanta:

Mgr. Natálie Štěpánková
T: +420734183879
[email protected]
https://sk.trenkwalder.com/
Trenkwalder, a. s. Kostelní 1286/8 37004 České Budějovice 4
ID: 2324988  Dátum zverejnenia: 11.11.2015