Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Job Specialist (Personálny konzultant pre lízing, HR Koordinátor)
Miesto práce
Námestie 1.mája 18, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Náplň práce
• realizovať nábory zamestnancov (inzercia, letáky, komunikácia s úradmi práce),
• realizovať výbery zamestnancov (pred-výber, testovanie uchádzačov, osobný pohovor),
• zadať všetky potrebné údaje o nových zamestnancov do informačného systému,
• pripraviť všetky pracovno-právne doklady pre nového zamestnanca,
• realizovať nástupy zamestnancov (vstupné lekárske prehliadky, poučenie o BOZP, pracovné odevy, vysvetliť Pracovnú zmluvu a pracovné podmienky, zabezpečiť podpis pracovno-právnych dokumentov),
• viesť a kontrolovať dochádzku dočasne pridelených zamestnancov,
• realizovať pravidelné konzultačné hodiny pre zamestnancov
• preverovať spokojnosť klienta s prístupom a prácou pridelených zamestnancov,
• pravidelne komunikovať so zástupcami klienta,
• spolupráca pri škodových udalostiach pridelených zamestnancov
• riešiť disciplinárne priestupky pridelených zamestnancov
• včas zabezpečiť úplné podklady dočasne pridelených zamestnancov pre spracovanie miezd,
• objednať stravné lístky pre dočasne pridelených zamestnancov,
• včas odovzdávať výplatné pásky a stravné lístky dočasne prideleným zamestnancom,
• včasne doručovať všetky doklady od pridelených zamestnancov do centrály spoločnosti,
• realizovať výbery zamestnancov (pred-výber, testovanie uchádzačov, osobný pohovor),
• zadať všetky potrebné údaje o nových zamestnancov do informačného systému,
• pripraviť všetky pracovno-právne doklady pre nového zamestnanca,
• realizovať nástupy zamestnancov (vstupné lekárske prehliadky, poučenie o BOZP, pracovné odevy, vysvetliť Pracovnú zmluvu a pracovné podmienky, zabezpečiť podpis pracovno-právnych dokumentov),
• viesť a kontrolovať dochádzku dočasne pridelených zamestnancov,
• realizovať pravidelné konzultačné hodiny pre zamestnancov
• preverovať spokojnosť klienta s prístupom a prácou pridelených zamestnancov,
• pravidelne komunikovať so zástupcami klienta,
• spolupráca pri škodových udalostiach pridelených zamestnancov
• riešiť disciplinárne priestupky pridelených zamestnancov
• včas zabezpečiť úplné podklady dočasne pridelených zamestnancov pre spracovanie miezd,
• objednať stravné lístky pre dočasne pridelených zamestnancov,
• včas odovzdávať výplatné pásky a stravné lístky dočasne prideleným zamestnancom,
• včasne doručovať všetky doklady od pridelených zamestnancov do centrály spoločnosti,
Požadujeme
• veľkou výhodou je prax v personálnej agentúre na pozícii konzultanta alebo koordinátora,
• výhodou sú skúsenosti s náborom zamestnancov, vedením pracovného pohovoru,
• výhodou sú skúsenosti s náborom, výberom zamestnancov na výrobné pozície, spracovanie dochádzky, príprava pracovno-právnej dokumentácie,
• výhodou sú skúsenosti s organizovaním ľudí vo výrobnom podniku,
• znalosť Zákonníka práce,
• orientácia na splnenie úloh,
• schopnosť organizovať si svoj pracovný čas,
• komunikatívnosť, flexibilita, samostatnosť,
• VP skupina B, aktívny vodič,
• chuť pracovať s ľuďmi, schopnosť pracovať pod stresom,
• trestná bezúhonnosť.
• výhodou sú skúsenosti s náborom zamestnancov, vedením pracovného pohovoru,
• výhodou sú skúsenosti s náborom, výberom zamestnancov na výrobné pozície, spracovanie dochádzky, príprava pracovno-právnej dokumentácie,
• výhodou sú skúsenosti s organizovaním ľudí vo výrobnom podniku,
• znalosť Zákonníka práce,
• orientácia na splnenie úloh,
• schopnosť organizovať si svoj pracovný čas,
• komunikatívnosť, flexibilita, samostatnosť,
• VP skupina B, aktívny vodič,
• chuť pracovať s ľuďmi, schopnosť pracovať pod stresom,
• trestná bezúhonnosť.
Ponúkame
• pružný pracovný čas,
• vysoká miera samostatnosti s prislúchajúcou mierou zodpovednosti,
• priestor pre sebarealizáciu, možnosť profesijného rastu,
• dynamická práca s ľuďmi,
• notebook a mobilný telefón aj na súkromné použitie.
• vysoká miera samostatnosti s prislúchajúcou mierou zodpovednosti,
• priestor pre sebarealizáciu, možnosť profesijného rastu,
• dynamická práca s ľuďmi,
• notebook a mobilný telefón aj na súkromné použitie.
Predpokladaný termín nástupu
01.07.2015
Informácie pre uchádzača
Ďakujeme všetkým záujemcom, ktorí o túto pracovnú pozíciu prejavili záujem. Vyhradzujeme si právo spätne kontaktovať len nami vyhraných uchádzačov.
Túto pozíciu obsadzujeme pre nášho klienta
Personálne poradenstvo, sprostredkovanie práce a študijných pobytov
V prípade, že spĺňate nižšie uvedené požiadavky reagujte na túto pracovnú ponuku. Táto pozícia nie je vhodná pre absolventa.
V prípade, že spĺňate nižšie uvedené požiadavky reagujte na túto pracovnú ponuku. Táto pozícia nie je vhodná pre absolventa.
Hlavná oblasť pôsobenia
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Mám záujemV prípade otázok neváhajte kontaktovať nášho konzultanta:
Mgr. Natálie ŠtěpánkováT: +420734183879
[email protected]
https://sk.trenkwalder.com/
Trenkwalder, a. s. Kostelní 1286/8 37004 České Budějovice 4
ID: 2142564
Dátum zverejnenia: 15.6.2015
2015-06-15
lokalita: Bratislava Pozícia: HR asistent, HR Koordinátor, Personalista, Personálny konzultant Spoločnosť: Trenkwalder, a. s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou