Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista personálnej administratívy
Miesto práce
okres Poprad
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Náplň práce
NÁPLŇ PRÁCE:
-
Podpora manažéra v rámci všetkých aktivít týkajúcich sa oblasti ľudských zdrojov
-
Správne pripraviť, spracovať a distribuovať výplatne listiny
-
Udržiavať dobré vzťahy so sociálnou poisťovňou, zdravotnými poisťovňami ako aj daňovými úradmi, atď.
-
Poskytovať služby pre zamestnancov
-
Viesť záznamy v informačnom systéme ĽZ ako aj systéme sledovania dochádzky
-
Spravovať a včas aktualizovať kompletnú osobnú a mzdovú agendu spoločnosti
-
Príprava mesačných /týždenných a denných správ ĽZ (štatistiky, odpracované hodiny, absencie, atď.)
-
Podporovať bezpečnosť, prospech a zdravie zamestnancov
-
Uplatňovať všetky požadované normy v oblasti ochrany životného prostredia, bezpečnosti a zdravia
PONÚKAME:
- Firemné benefity
POŽADUJEME:
-
Minimálne stredoškolské vzdelanie v odbore manažment alebo ekonomika
-
Minimálne 2- ročné skúsenosti v stredne veľkej alebo veľkej spoločnosti
-
Dobrá znalosť pracovného práva a zákona o mzdách
-
Výnimočné prezentačné a komunikačné schopnosti v oblasti medziľudskej komunikácie ako aj v písomnom prejave
-
Znalosť HR systému HUMAN, ELAS výhodou
-
Počítačové zručnosti a MS Office
- Znalosť anglického jazyka výhodou
-
Podpora manažéra v rámci všetkých aktivít týkajúcich sa oblasti ľudských zdrojov
-
Správne pripraviť, spracovať a distribuovať výplatne listiny
-
Udržiavať dobré vzťahy so sociálnou poisťovňou, zdravotnými poisťovňami ako aj daňovými úradmi, atď.
-
Poskytovať služby pre zamestnancov
-
Viesť záznamy v informačnom systéme ĽZ ako aj systéme sledovania dochádzky
-
Spravovať a včas aktualizovať kompletnú osobnú a mzdovú agendu spoločnosti
-
Príprava mesačných /týždenných a denných správ ĽZ (štatistiky, odpracované hodiny, absencie, atď.)
-
Podporovať bezpečnosť, prospech a zdravie zamestnancov
-
Uplatňovať všetky požadované normy v oblasti ochrany životného prostredia, bezpečnosti a zdravia
PONÚKAME:
- Firemné benefity
POŽADUJEME:
-
Minimálne stredoškolské vzdelanie v odbore manažment alebo ekonomika
-
Minimálne 2- ročné skúsenosti v stredne veľkej alebo veľkej spoločnosti
-
Dobrá znalosť pracovného práva a zákona o mzdách
-
Výnimočné prezentačné a komunikačné schopnosti v oblasti medziľudskej komunikácie ako aj v písomnom prejave
-
Znalosť HR systému HUMAN, ELAS výhodou
-
Počítačové zručnosti a MS Office
- Znalosť anglického jazyka výhodou
Hlavná oblasť pôsobenia
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Mám záujemV prípade otázok neváhajte kontaktovať nášho konzultanta:
Mgr. Natálie ŠtěpánkováT: +420734183879
[email protected]
https://sk.trenkwalder.com/
Trenkwalder, a. s. Kostelní 1286/8 37004 České Budějovice 4
ID: 1990566
Dátum zverejnenia: 23.1.2015
2015-01-23
lokalita: okres Poprad Pozícia: HR generalist Spoločnosť: Trenkwalder, a. s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.