Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Job Specialist - personálny konzultant
Miesto práce
okres Spišská Nová Ves
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Náplň práce
MIESTO VÝKONU PRÁCE:
- okres Spišská Nová Ves
NÁPLŇ PRÁCE:
- realizovať nábory zamestnancov (inzercia, letáky, komunikácia s úradmi práce)
- realizovať výbery zamestnancov (predvýber, testovanie uchádzačov, osobný pohovor)
- zadať všetky potrebné údaje o nových zamestnancov do informačného systému
- pripraviť všetky pracovno-právne doklady pre nového zamestnanca
- realizovať nástupy zamestnancov (vstupné lekárske prehliadky, poučenie o BOZP, vybavenie pracovným oblečením, vysvetlenie pracovnej zmluvy a pracovných podmienok, podpis pracovno-právnych dokumentov)
- kontrolovať dochádzku dočasne pridelených zamestnancov, viesť evidenciu ich neprítomností
- realizovať pravidelné konzultačné hodiny pre zamestnancov - komunikovať so zamestnancami
- vystavovať potvrdenia pre dočasne pridelených zamestnancov
- preverovať spokojnosť klienta s prístupom a prácou pridelených zamestnancov,
- pravidelne komunikovať so zástupcami klienta - personálne oddelenie, výroba
- riešiť škodové udalosti pridelených zamestnancov - zabezpečiť všetku potrebnú dokumentáciu
- riešiť disciplinárne priestupky pridelených zamestnancov - upozornenia, napomenutia
- včas zabezpečiť úplné podklady dočasne pridelených zamestnancov pre spracovanie miezd
- včas odovzdávať výplatné pásky a stravné lístky dočasne prideleným zamestnancom
- zabezpečovať náhrady za prípadných ukončených zamestnancov
- včasne doručovať všetky doklady od pridelených zamestnancov do centrály spoločnosti
- priebežne zisťovať ďalšie potreby klienta
- robiť prieskum obchodných príležitostí vo firmách v okolí
- spolupracovať s ostatnými kolegami z centrály spoločnosti
- informovať nadriadených o splnení pridelených úloh
- plniť ďalšie úlohy podľa pokynov nadriadeného
PONÚKAME:
- práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- práca v mladom a dynamickom kolektíve
- pružný pracovný čas a priestor pre sebarealizáciu
- možnosť profesného rastu,
- notebook a mobilný telefón aj na súkromné použitie
POŽADUJEME:
- SŠ, VŠ vzdelanie - ekonomické, technické
- MS Office - používateľ
- prax v personálnej agentúre na pozícii konzultanta alebo koordinátora - veľkou výhodou
- skúsenosti s náborom zamestnancov - výhodou
- skúsenosti s vedením ľudí vo výrobnom podniku - výhodou
- znalosť Zákonníka práce - výhodou
- pracovná pozícia nie je vhodná pre absolventa
- komunikatívnosť (osobne, písomne, telefonicky)
- flexibilita, samostatnosť
- veľká miera zodpovednosti
- orientácia na riešenie, podnikateľský duch
- tímový hráč
- VP sk. B, prax aktívneho vodiča - minimálne 3 roky
- schopnosť pracovať pod stresom a s rôznymi ľuďmi
- trestná bezúhonnosť
- okres Spišská Nová Ves
NÁPLŇ PRÁCE:
- realizovať nábory zamestnancov (inzercia, letáky, komunikácia s úradmi práce)
- realizovať výbery zamestnancov (predvýber, testovanie uchádzačov, osobný pohovor)
- zadať všetky potrebné údaje o nových zamestnancov do informačného systému
- pripraviť všetky pracovno-právne doklady pre nového zamestnanca
- realizovať nástupy zamestnancov (vstupné lekárske prehliadky, poučenie o BOZP, vybavenie pracovným oblečením, vysvetlenie pracovnej zmluvy a pracovných podmienok, podpis pracovno-právnych dokumentov)
- kontrolovať dochádzku dočasne pridelených zamestnancov, viesť evidenciu ich neprítomností
- realizovať pravidelné konzultačné hodiny pre zamestnancov - komunikovať so zamestnancami
- vystavovať potvrdenia pre dočasne pridelených zamestnancov
- preverovať spokojnosť klienta s prístupom a prácou pridelených zamestnancov,
- pravidelne komunikovať so zástupcami klienta - personálne oddelenie, výroba
- riešiť škodové udalosti pridelených zamestnancov - zabezpečiť všetku potrebnú dokumentáciu
- riešiť disciplinárne priestupky pridelených zamestnancov - upozornenia, napomenutia
- včas zabezpečiť úplné podklady dočasne pridelených zamestnancov pre spracovanie miezd
- včas odovzdávať výplatné pásky a stravné lístky dočasne prideleným zamestnancom
- zabezpečovať náhrady za prípadných ukončených zamestnancov
- včasne doručovať všetky doklady od pridelených zamestnancov do centrály spoločnosti
- priebežne zisťovať ďalšie potreby klienta
- robiť prieskum obchodných príležitostí vo firmách v okolí
- spolupracovať s ostatnými kolegami z centrály spoločnosti
- informovať nadriadených o splnení pridelených úloh
- plniť ďalšie úlohy podľa pokynov nadriadeného
PONÚKAME:
- práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- práca v mladom a dynamickom kolektíve
- pružný pracovný čas a priestor pre sebarealizáciu
- možnosť profesného rastu,
- notebook a mobilný telefón aj na súkromné použitie
POŽADUJEME:
- SŠ, VŠ vzdelanie - ekonomické, technické
- MS Office - používateľ
- prax v personálnej agentúre na pozícii konzultanta alebo koordinátora - veľkou výhodou
- skúsenosti s náborom zamestnancov - výhodou
- skúsenosti s vedením ľudí vo výrobnom podniku - výhodou
- znalosť Zákonníka práce - výhodou
- pracovná pozícia nie je vhodná pre absolventa
- komunikatívnosť (osobne, písomne, telefonicky)
- flexibilita, samostatnosť
- veľká miera zodpovednosti
- orientácia na riešenie, podnikateľský duch
- tímový hráč
- VP sk. B, prax aktívneho vodiča - minimálne 3 roky
- schopnosť pracovať pod stresom a s rôznymi ľuďmi
- trestná bezúhonnosť
Požadujeme
Pokiaľ hľadáte pozíciu, ktorá je výzvou, v dynamickom prostredí a s vysokou úrovňou kvality práce, tešíme sa na Vašu reakciu.
V prípade záujmu prosím zašlite Váš motivačný list a životopis v slovenskom jazyku na dole uvedeny email. Pre veľký počet uchádzačov budeme kontaktovať iba tých, ktorí spĺňajú požadované kritériá. Ďakujeme za pochopenie.
V prípade záujmu prosím zašlite Váš motivačný list a životopis v slovenskom jazyku na dole uvedeny email. Pre veľký počet uchádzačov budeme kontaktovať iba tých, ktorí spĺňajú požadované kritériá. Ďakujeme za pochopenie.
Predpokladaný termín nástupu
september 2014
Informácie pre uchádzača
Pokiaľ hľadáte pozíciu, ktorá je výzvou, v dynamickom prostredí a s vysokou úrovňou kvality práce, tešíme sa na Vašu reakciu.
V prípade záujmu prosím zašlite Váš motivačný list a životopis v slovenskom jazyku na dole uvedeny email. Pre veľký počet uchádzačov budeme kontaktovať iba tých, ktorí spĺňajú požadované kritériá. Ďakujeme za pochopenie.
Hlavná oblasť pôsobenia
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Mám záujemV prípade otázok neváhajte kontaktovať nášho konzultanta:
Mgr. Natálie ŠtěpánkováT: +420734183879
[email protected]
https://sk.trenkwalder.com/
Trenkwalder, a. s. Kostelní 1286/8 37004 České Budějovice 4
ID: 1832835
Dátum zverejnenia: 13.8.2014
2014-08-13
lokalita: okres Spišská Nová Ves Pozícia: Personálny konzultant Spoločnosť: Trenkwalder, a. s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.