Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Job Manager - personálny konzultant
Miesto práce
okres Spišská Nová Ves
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Náplň práce
MIESTO VÝKONU PRÁCE:
- okres Spišská Nová Ves
NÁPLŇ PRÁCE:
- zodpovednosť za odbornú podporu členov svojho tímu a kontrola dodržiavania štandardov kvality realizácie
- zodpovednosť za pracovné výsledky členov svojho tímu
- realizovať nábory zamestnancov (inzercia, letáky, komunikácia s úradmi práce),
- realizovať výbery zamestnancov (predvýber, testovanie uchádzačov, osobný pohovor),
- zadať všetky potrebné údaje o nových zamestnancov do informačného systému,
- pripraviť všetky pracovno-právne doklady pre nového zamestnanca,
- realizovať nástupy zamestnancov (vstupné lekárske prehliadky, poučenie o BOZP, vybaviť pracovným oblečením, vysvetliť Pracovnú zmluvu a pracovné podmienky, zabezpečiť podpis pracovno-právnych dokumentov),
- kontrolovať dochádzku dočasne pridelených zamestnancov, viesť evidenciu dokladov o ich neprítomnosti,
- realizovať pravidelné konzultačné hodiny pre zamestnancov – komunikovať so zamestnancami,
- vystavovať rôzne potvrdenia pre dočasne pridelených zamestnancov,
- preverovať spokojnosť klienta s prístupom a prácou pridelených zamestnancov,
- pravidelne komunikovať so zástupcami klienta,
- pri škodovej udalosti pridelených zamestnancov – zabezpečiť všetku potrebnú dokumentáciu,
- riešiť disciplinárne priestupky pridelených zamestnancov
- včas zabezpečiť úplné podklady dočasne pridelených zamestnancov pre spracovanie miezd,
- objednať stravné lístky pre dočasne pridelených zamestnancov,
- včas odovzdávať výplatné pásky a stravné lístky dočasne prideleným zamestnancom,
- včasne doručovať všetky doklady od pridelených zamestnancov do centrály spoločnosti,
PONÚKAME:
- práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- práca v mladom a dynamickom kolektíve
- pružný pracovný čas a priestor pre sebarealizáciu
- možnosť profesného rastu
- notebook a mobilný telefón aj na súkromné použitie
POŽADUJEME:
- SŠ/VŠ - ekonomické, technické
- MS Office - používateľ
- prax v personálnej agentúre na podobnej pozícii - veľkou výhodou
- skúsenosti s náborom zamestnancov
- skúsenosti s vedením ľudí vo výrobnom podniku - výhodou
- znalosť Zákonníka práce
- pracovná pozícia nie je vhodná pre absolventa
- komunikatívnosť (osobne, písomne, telefonicky)
- proaktivita, flexibilita, samostatnosť
- veľká miera zodpovednosti
- orientácia na riešenie, podnikateľský duch
- VP sk. B, prax aktívneho vodiča - minimálne 3 roky
- schopnosť pracovať pod stresom a s rôznymi ľuďmi
- trestná bezúhonnosť
- okres Spišská Nová Ves
NÁPLŇ PRÁCE:
- zodpovednosť za odbornú podporu členov svojho tímu a kontrola dodržiavania štandardov kvality realizácie
- zodpovednosť za pracovné výsledky členov svojho tímu
- realizovať nábory zamestnancov (inzercia, letáky, komunikácia s úradmi práce),
- realizovať výbery zamestnancov (predvýber, testovanie uchádzačov, osobný pohovor),
- zadať všetky potrebné údaje o nových zamestnancov do informačného systému,
- pripraviť všetky pracovno-právne doklady pre nového zamestnanca,
- realizovať nástupy zamestnancov (vstupné lekárske prehliadky, poučenie o BOZP, vybaviť pracovným oblečením, vysvetliť Pracovnú zmluvu a pracovné podmienky, zabezpečiť podpis pracovno-právnych dokumentov),
- kontrolovať dochádzku dočasne pridelených zamestnancov, viesť evidenciu dokladov o ich neprítomnosti,
- realizovať pravidelné konzultačné hodiny pre zamestnancov – komunikovať so zamestnancami,
- vystavovať rôzne potvrdenia pre dočasne pridelených zamestnancov,
- preverovať spokojnosť klienta s prístupom a prácou pridelených zamestnancov,
- pravidelne komunikovať so zástupcami klienta,
- pri škodovej udalosti pridelených zamestnancov – zabezpečiť všetku potrebnú dokumentáciu,
- riešiť disciplinárne priestupky pridelených zamestnancov
- včas zabezpečiť úplné podklady dočasne pridelených zamestnancov pre spracovanie miezd,
- objednať stravné lístky pre dočasne pridelených zamestnancov,
- včas odovzdávať výplatné pásky a stravné lístky dočasne prideleným zamestnancom,
- včasne doručovať všetky doklady od pridelených zamestnancov do centrály spoločnosti,
PONÚKAME:
- práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- práca v mladom a dynamickom kolektíve
- pružný pracovný čas a priestor pre sebarealizáciu
- možnosť profesného rastu
- notebook a mobilný telefón aj na súkromné použitie
POŽADUJEME:
- SŠ/VŠ - ekonomické, technické
- MS Office - používateľ
- prax v personálnej agentúre na podobnej pozícii - veľkou výhodou
- skúsenosti s náborom zamestnancov
- skúsenosti s vedením ľudí vo výrobnom podniku - výhodou
- znalosť Zákonníka práce
- pracovná pozícia nie je vhodná pre absolventa
- komunikatívnosť (osobne, písomne, telefonicky)
- proaktivita, flexibilita, samostatnosť
- veľká miera zodpovednosti
- orientácia na riešenie, podnikateľský duch
- VP sk. B, prax aktívneho vodiča - minimálne 3 roky
- schopnosť pracovať pod stresom a s rôznymi ľuďmi
- trestná bezúhonnosť
Predpokladaný termín nástupu
september 2014
Informácie pre uchádzača
Pokiaľ hľadáte pozíciu, ktorá je výzvou, v dynamickom prostredí a s vysokou úrovňou kvality práce, tešíme sa na Vašu reakciu.
V prípade záujmu prosím zašlite Váš motivačný list a životopis v slovenskom jazyku na dole uvedený email. Pre veľký počet uchádzačov budeme kontaktovať iba tých, ktorí spĺňajú požadované kritériá. Ďakujeme za pochopenie.
Hlavná oblasť pôsobenia
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Mám záujemV prípade otázok neváhajte kontaktovať nášho konzultanta:
Mgr. Natálie ŠtěpánkováT: +420734183879
[email protected]
https://sk.trenkwalder.com/
Trenkwalder, a. s. Kostelní 1286/8 37004 České Budějovice 4
ID: 1832834
Dátum zverejnenia: 13.8.2014
2014-08-13
lokalita: okres Spišská Nová Ves Pozícia: Brand manager, Personálny konzultant, Vedúci oddelenia Spoločnosť: Trenkwalder, a. s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou