Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Pracovník zodpovedný za správu pohľadávok a kancelárie-zastupovanie počas MD/RD
Toyota Material Handling Slovensko s. r. o.
Miesto práce
Vajnorská 134/B, Bratislava
Vajnorská 134/B, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Zabezpečuje kompletnú agendu správy pohľadávok- sledovanie pohľadávok, posielanie upomienok a príprava podkladov pre právnika, sledovanie splátkových kalendárov, aktualizácia zoznamu neplatičov (black list), návrh opatrení v prípade polehotných pohľadávok.
- Zodpovednosť za bezproblémový administratívny chod kancelárie (zabezpečenie opráv, komunikácia s majiteľom budovy a externými dodávateľmi, bezpečnostné smernice a ich dodržiavanie).
- Zodpovednosť za inventarizáciu zásob a majetku spoločnosti
- Agenda odpadového a obalového hospodárstva.
- Vyhotovovanie rôznych prehľadov, pomocné práce podľa pokynov finančného riaditeľa.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Práca v stabilnej nadnárodnej spoločnosti
- Široká ponuka zamestnaneckých benefitov - bližšie informácie budú poskytnuté počas osobného stretnutia
- Program vzdelávania zamestnancov
- Príjemné pracovné prostredie
Informácie o výberovom konaní
Personálne oddelenie spoločnosti Toyota Material Handling Slovensko, s.r.o. bude kontaktovať len uchádzačov, ktorí spĺňajú vyššie uvedené podmienky.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Podmienkou je doterajšia prax z oblasti správy pohľadávok
- Vynikajúce komunikačné zručnosti, aj v rámci korešpondencie
- Vynikajúce organizačné zručnosti
- Precíznosť
- Zmysel pre detail
- Schopnosť pracovať samostatne
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pridaj sa k stabilnej spoločnosti Toyota Material Handling Slovensko s.r.o., ktorá je jednotka na svetovom trhu v predaji, prenájme a servise manipulačnej techniky. Ponúkame manipulačnú techniku a tiež konvenčné a automatizované riešenia manipulácie a skladovania, upravované podľa potrieb zákazníka. Tieto riešenia pomáhajú zákazníkom pri skladovaní a riadení distribúcie tovarov v skladoch, logistických priestoroch alebo výrobe. Naše riešenia pomáhajú znižovať náklady na prevádzku, zvyšujú bezpečnosť a znižujú náklady na poškodený tovar. Sme súčasťou nadnárodného koncernu Toyota Material Handling Europe a na Slovensku pôsobíme od roku 1994.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
Kontakt
ID: 2930650
Dátum zverejnenia: 11.1.2018
2018-01-11
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Špecialista pohľadávok Spoločnosť: Toyota Material Handling Slovensko s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou