Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Veducí Call centra / Supervízor telesales oddelenia
TOP100 sp. z o.o.
Remote work
full-time
From 2 000 EUR/month
Information about the position
Job description, responsibilities and duties
Ideálny kandidát:
- Veľmi dobrá znalosť práce s počítačom;
- Kompetencie pre organizačné činnosti;
- Schopnosť koordinovať ľudí;
- Schopnosť podávať spätnú väzbu;
- Komunikačné zručnosti, schopnosť nadväzovať kontakty a dobrý time management- Minimálne 2 ročná prax v riadení tímu predajného call centra.
Popis pozície- Analýza výkonnosti agentov na základe správ o dosiahnutých výkonnostných ukazovateľoch a vypočutých hovorov, poskytovanie spätnej väzby, organizovanie koučovacích sedení a stanovovanie konkrétnych opatrení na zlepšenie výkonnosti agentov a tímu.
- Zabezpečovanie, aby agenti poznali a používali nové informácie, mali potrebné zručnosti k vykonávanie činnosti.
- Preukazovanie záujmu o zlepšenie výkonnosti na individuálnej i tímovej úrovni.
- Nábor nových zamestnancov pre udržanie počtu operátorov.
- Príprava databázy a koordinácia pracovného dňa.
Employee perks, benefits
Benefity:
- Pracovný čas:Pondelok-Piatok 08:00-16:30- Atraktívne platové ohodnotenie- Stravenky- Bonusy v závislosti od výkonnosti tímu.
Requirements for the employee
Candidates with education suit the position
University education (Bachelor's degree)
University education (Master's degree)
Postgraduate (Doctorate)
Language skills
Experience in the position/sector
Number of years of experience
Personality requirements and skills