Správca Majetku

Tom 1, s. r. o.

Miesto práce
Staré Grunty 24, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Property Manager Job Description

Správca Majetku Popis práce

Role:
Overall management of the assigned properties to satisfy the requirements of the owner and its occupants, to preserve and increase the value and integrity of the properties and to meet the financial objectives as set by the management. The Property manager will report to the relevant Asset Manager (for the Galeria, the Galeria Manager), Director and/or CFO as described below.
Úloha:
Celkové riadenie zadaných úloh, ktoré spĺňajú požiadavky majiteľa a kolegov, pre zachovanie a zvýšenie hodnoty a integrity majetku. Splnenie finančných cieľov, stanovené vedením. Správca majetku bude podriadený príslušnému správcovi aktív /manažérovi galérie, riaditeľovi alebo CFO, ako je popísané nižšie.

Key competencies:
• Communication skills
• Negotiation skills
• Customer service orientation
• Planning and organization
• Attention to detail
• Resource management
• Data collection and management
• Supervisory skills Kľúčové kompetencie:
• Komunikačné schopnosti
• Vyjednávacie schopnosti
• Orientácia na zákaznícky servis
• Plánovanie a organizácia
• Zmysel pre detail
• Riadenie zdrojov
• Zber dát a riadenie
• Schopnosť kontrolovať
Inter-Action
• Directors
• Technical Director
• CFO
• Asset Managers Interakcia
• konatelia
• Technický riaditeľ
• CFO
• Asset Managers
Main tasks and responsibilities
Hlavné úlohy a zodpovednosti:

1/ Administrative
• Complete all required paperwork for new tenants / owners including hand over protocols, reading of meters review of works carried out, lease requirements. And report to the Asset Manager.
• Complete all required paperwork for exiting tenants / owners including reading of meters, financial balance settlement. And report to the Asset Manager
• In coordination with the Asset Manager and the Technical director, ensure the premise is ready for the new tenant in accordance with the contract.
• In coordination with the director and the legal department, maintain all statutory required records.
• In coordination with the director and the legal department, ensure compliance with relevant laws and regulations
• In coordination with the Asset Manager, inforce terms of rental agreements
1/ Administratíva
• Dokončenie všetkých potrebných dokumentov pre nových nájomníkov / vlastníkov vrátane preberacieho protokolu, odpočty, revízie vykonávaných prác, požiadavky lízingu.
REPORTUJE SPRÁVCOVI AKTÍV
• Dokončenie všetkých potrebných dokumentov pre súčasných nájomníkov / vlastníkov vrátane odpočtov, vyrovnanie finančnej bilancie.
REPORTUJE SPRÁVCOVI AKTÍV
• V spolupráci so správcom aktív a technickým riaditeľom, zaistenie priestorov pripravených novému nájomcovi v súlade so zmluvou.
• V spolupráci s riaditeľom a právnym oddelením, udržiava všetky zákonné požadované záznamy.
• V spolupráci s riaditeľom a právnym oddelením, zabezpečiť dodržiavanie príslušných zákonov a predpisov.
• V spolupráci so Správcom aktív , v platnosť pokiaľ ide o podmienky nájomných zmlúv.

2/ Financial
• In coordination with the CFO and the Asset Manager, annual Preparation of service charge budgets. If any annual variations are to be considered to prepare a report on variations with reasons, costs and consequences.
• In coordination with the CFO and the Asset Manager, annual reconciliation of service charges and rent payments
• In coordination with the CFO AND THE Asset Manager, ensure timely payments and collections, with a clear target to minimize rental and service charge payment arrears.
• Schedule expenditures based on the priority list of the Asset Manager, the financial planning provided by the CFO and work orders/contracts as approved by the Technical Director and the Director.
• Check and sign off on any invoice which is to be submitted to the Technical Director, the Asset Manager and the CFO.
2/ Financie
• V spolupráci s finančným riaditeľom a správcom aktív, príprava ročných rozpočtov. V prípade nezrovnalostí, príprava správy so zdôvodnením nákladov a dôsledky prípadných ročných výkyvov.
• V spolupráci s finančným riaditeľom a správcom aktív, ročné zladenie poplatkov za služby a platby nájomného.
• V spolupráci s finančným riaditeľom a správcom aktív, zaistenie včasných platieb a inkás, s jasným cieľom, aby sa minimalizovalo nájomné a poplatky spojené s nedoplatkom.
• Plánovanie výdavkov založeného na zozname priorít správcu aktív, finančné plánovanie poskytnuté finančným riaditeľom a pracovných príkazov / kontraktov v podobe schválenej technickým riaditeľom a riaditeľom.
• Kontrola a podpisovanie faktúr, ktoré majú byť predložené technickému riaditeľovi, správcovi aktív a finančnému riaditeľovi.

3/ Tenant/Owner Relations
• Investigate and resolve in an efficient and timely manner issues raised by tenants and owners
• Maintain timely communication with tenants and owners on events and issues concerning them as managed by the Property manager.
• Enforce actively occupancy policies and procedures.
• Preparation of contractual reports and meetings to tenants and owners
3/ Nájomca/Vlastník
• Preskúmanie a vyriešenie účinným a včasným spôsobom otázky vznesené nájomníkmi a vlastníkmi
• Udržovanie včasnej komunikácie s nájomníkmi a majiteľa o udalostiach a otázkach sa ich týkajúcich, tak ako je riadená správcom majetku.
• Aktívne presadenie zásad a postupov užívania priestorov
• Príprava zmluvných správ a stretnutie s nájomníkmi a vlastníkmi

4/ Maintenance / Technical
• Weekly Monitor of suppliers under contract for all assets
• Weekly inspection of all assets
• Monitor and complete maintenance and repairs timeously and cost-efficiently based on approvals from the asset manager and/or the Asset Manager. To include hand-over protocole of any works with eventual penalties or non respect of deadlines.
• Prepare and implement preventive maintenance programs as budgeted and approved by the Director and the CFO.
4/ Technická údržba
• Týždenné sledovanie dodávateľov na základe zmluvy pre všetky aktíva
• Týždenné revízie všetkých aktív
• Sledovanie a kompletná údržba, opravy včas a nákladovo efektívne na základe schválenia od správcu aktív. Zahrnúť odovzdávací protokol akýchkoľvek prác s prípadnými sankciami alebo nedodržania termínov.
• Pripraviť a realizovať preventívne programy údržby podľa rozpočtu a schválenia riaditeľa a finančný riaditeľa.

5/ Staff management
• Direct and control of any staff assigned to the maintenance, security or cleaning of the properties to ensure properties are properly maintained and management objectives are met.
5/ Personálne riadenie
• Kontrola akéhokoľvek zamestnanca prideleného na údržbu, bezpečnosť alebo čistenie majetku s cieľom zabezpečiť , že majetok je riadne udržiavaný a sú splnené ciele riadenia.

6/ Reporting
• Prepare tenders for contract renewal.
• Prepare tenders for works to be carried outside contracts
• Weekly report on defect and issues with proposed remedy, solutions and timing.
• Weekly report on update of defects and issues previously reported and compliance with cost and timing.
• Weekly report on communication with owners and tenants
• Annual improvement and preventive maintenance plan with costs and timing in coordination with the Technical director and the Asset Manager.
6/ Podávanie správ
• Pripraviť výberové konania na predĺženie zmluvy
• Pripraviť výberové konania na stavebné práce, ktoré majú byť vykonané mimo zmlúv
• Týždenná správa o závadách a problémoch s navrhovanou nápravou, riešením a načasovanie.
• Týždenná správa o aktualizácii závad a problémov, už predtým oznámených. Súlad s nákladmi a načasovanie Týždenná správa o komunikáciu s vlastníkmi a nájomníkmi
• Priemerné ročné zlepšenie a preventívny plán údržby s nákladmi a načasovanie v koordinácii s technickým riaditeľom a správcom aktív

Targets
• Reach 100% fulfillment of repairs and improvments approved
• Reach 100% fulfillment of all legal obligations
• Reach 100% performance of all subcontractors involved
• Reach 100% payment from all tenants Ciele:
• 100% plnenie opráv a schválených vylepšení
• 100% plnenie všetkých zákonných povinností
• dosiahnuť 100% výkon všetkých subdodávateľov
• dosiahnuť 100% platbu od všetkých nájomníkov
To perform its tasks, the Property Manager is entitled to receive:
• Annual Budgets for OPEX, CAPEX for each asset from the Director and CFO in coordination with the Technical Director and the Asset Manager
• Weekly reports on rent collection from the CFO
• Weekly report on invoices submitted to the CFO Na plnenie svojich úloh, správca nehnuteľností je oprávnený obdržať:
• Ročné rozpočty OPEX, CAPEX pre každé aktívum od riaditeľa a finančného riaditeľa v koordinácii technickým riaditeľom a správcom aktív.
• Týždenné správy o vyberaní nájomného od finančného riaditeľa
• Týždennú správu o faktúrach predložených finančnému riaditeľovi

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Hamilton & Co is a Real Estate Management Group operating in Central and Eastern European countries since 1996, originally trading as Domus and now as Hamilton & Co.

In 2005, the company was taken over by a reputable French family to manage their own investments in the region together with third party funds. The company currently operates through offices in the Czech Republic, Slovakia and Poland with staff numbering over 50. The Group also has a representative office in Serbia and Ukraine and is following the Hungarian market from its Slovak office.

The Group is involved in asset management, accounting, book keeping, real estate agency, engineering and design. It also performs facility and property management services through its dedicated subsidiary, Domus Group.

At the end of 2011, the Group manages close to 400,000 sqm of residential, commercial and office assets, and more than 20 development projects ranging from 300 sqm to 120,000 sqm.
ID: 3100372  Dátum zverejnenia: 13.6.2017