Klientsky pracovník s nemeckým jazykom

TJ-Legal, s. r. o.

Miesto práce
Hlavná 133, 080 01, Prešov, Prešovský kraj, okres Prešov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.05.2018
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Spoločnosť TJ – Legal rozširuje existujúci tím a teší sa na novú posilu.

Rád komunikuješ s ľuďmi? Si proaktívny a ústretový typ človeka, ktorý sa rád učí nové veci? Máš rád administratívnu prácu a vieš nemecký jazyk na komunikatívnej úrovni? Tak si ten, koho hľadáme a koho zaškolíme v plnom rozsahu na prácu špecialistu.
- spracovávanie žiadostí o vrátenie daní v nemeckom jazyku,
- písomná a telefonická komunikácia so zahraničnými úradmi a zamestnávateľmi,
- telefonická a písomná komunikácia so slovenskými a českými klientmi,
- osobný kontakt s klientmi na pracovisku,
- individuálna práca, ako aj práca v tíme, odovzdávanie si skúseností a vedomostí.

Zamestnanecké výhody, benefity

- prácu v mladom dynamickom kolektíve
- kompletné zaškolenie priamo vo firme
- finančné benefity
- flexibilnú zložku platu
- aktivita „PRIVEĎ ZNÁMEHO a získaj finančnú odmenu“
- rozvoj osobnosti a komunikačných zručností
- možnosť kariérneho rastu

Informácie o výberovom konaní

Spoločnosť TJ – Legal, s. r. o. je mladá, dynamická firma, poskytujúca poradenstvo a klientsky servis slovenským a českým zákazníkom pracujúcim v zahraničí.

Našim poslaním je pomoc klientom pri vrátení daní a iných príspevkov zo zahraničia.
Špecializujeme sa na vrátenie daní z Anglicka, Česka, Írska, Holandska, Nemecka, Rakúska a Slovenska.
Zároveň pomáhame živnostníkom a podnikateľom v ich biznise tak, že za nich vedie ich jednoduché a podvojné účtovníctvo.

Sme hrdí, že môžeme ponúknuť prácu v regióne, avšak s celoeurópskou pôsobnosťou, ako aj stabilitu, zaškolenie a osobný rozvoj našich zamestnancov. Pomáhame klientom v čo najširšej možnej miere a preto popri rozširovaní portfólia ponúkaných služieb hľadáme jedinečných spolupracovníkov, ktorí sú ochotní svojimi zručnosťami a pro-klientsky orientovaným prístupom k práci pomáhať napĺňať našu víziu - a to podávať našim klientom prvotriedny servis pri spracovaní ich žiadostí.

Ak ťa oslovila naša vízia a chceš byť jej súčasťou, rád pracuješ s ľuďmi, bavia ťa čísla a nebojíš sa výziev, máš dobrý predpoklad stať sa jedným z nás.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Strojopis - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Jednoduché účtovníctvo - Základy

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- plynulý a bezchybný rečový a písomný prejav
- komunikatívnosť a príjemné vystupovanie
- ovládanie strojopisu
- psychická odolnosť
- zodpovednosť a dôslednosť
- flexibilita
- cudzí jazyk (NJ) podmienkou

Ak sa rád učíš nové veci a rozvíjaš svoje skúsenosti, máš zmysel pre detail, rád rozmýšľaš nad neštandardnými riešeniami, rád pracuješ s ľuďmi a chceš sa stať špecialistom v danej oblasti, radi ťa uvidíme osobne na pohovore.
Výhodou je stredná alebo vysoká škola ekonomického zamerania (obchodná alebo hotelová akadémia a pod.).

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť TJ–Legal, s. r. o. je firma, poskytujúca poradenstvo a klientsky servis slovenským, českým, poľským, rumunským a ukrajinským klientom pracujúcim v zahraničí.

Naším poslaním je pomoc klientom pri vrátení daní a iných príspevkov zo zahraničia (Holandska, Nemecka, Rakúska a Slovenska), spracovanie daňových priznaní pre fyzické osoby a výkazov pre podnikateľské subjekty.

Ponúkame prácu vo východoslovenskom regióne a vo vybraných regiónoch Poľska a Rumunska s celoeurópskou pôsobnosťou, ako aj stabilitu, zaškolenie a osobnostný rozvoj našich zamestnancov.

Pomáhame klientom v čo najširšej možnej miere a preto popri rozširovaní portfólia ponúkaných služieb hľadáme výnimočných spolupracovníkov, ktorí sú ochotní svojimi zručnosťami a pro-klientsky orientovaným prístupom pomáhať napĺňať našu misiu – odborne a rýchlo pomáhať klientom riešiť problémy s ohľadom na ich potreby a víziu – stať sa európskym lídrom v oblasti daní a ekonomického poradenstva založenej na odbornosti, kvalite, stabilite a inovatívnosti.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov
ID: 1996868  Dátum zverejnenia: 5.4.2018  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou