Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Management Assistant
The Capital Markets Company Slovakia, s. r. o.
Miesto práce
Karadžičova 8/A, Bratislava
Karadžičova 8/A, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Stručný popis pozície
Hľadáme šikovných a proaktívnych ľudí, ktorí vynikajú v medzinárodnom prostredí a majú záujem o náročné projekty, technológie a ľudí. V CAPCU najímame tých najlepších a pomáhame im stať sa ešte lepšími. Pošlite si životopis a staňte sa súčasťou nášho tímu. Daná pozícia je obsadzovaná ako zástup za materskú dovolenku.
Zodpovednosti
• Podpora pre riaditeľa spoločnosti ako aj pre členov manažmentu pri vykonávaní jednotlivých úloh
• Aktualizácia termínov v kalendároch a organizácia stretnutí/ telefonických hovorov
• Zabezpečovanie cestovnej agendy pri pracovných cestách
• Podpora pri organizácii firemných eventov
• Podpora pri plánovaní klientskych návštev a zabezpečenie ich logistiky
• Recepcia – prvý kontakt pre klientov/uchádzačov/návštevy a zamestnancov
• Zabezpečenie a koordinácia správneho chodu firmy
• Uvítanie a ohlásenie návštev
• Komunikácia cez telefón, prepájanie hovorov a poskytovanie potrebných informácií
• Spracovanie a kontrola cestovných výdavkov
• Podpora pre HR oddelenie a ďalšia administratívna podpora pri ad hoc úlohách
Hľadáme šikovných a proaktívnych ľudí, ktorí vynikajú v medzinárodnom prostredí a majú záujem o náročné projekty, technológie a ľudí. V CAPCU najímame tých najlepších a pomáhame im stať sa ešte lepšími. Pošlite si životopis a staňte sa súčasťou nášho tímu. Daná pozícia je obsadzovaná ako zástup za materskú dovolenku.
Zodpovednosti
• Podpora pre riaditeľa spoločnosti ako aj pre členov manažmentu pri vykonávaní jednotlivých úloh
• Aktualizácia termínov v kalendároch a organizácia stretnutí/ telefonických hovorov
• Zabezpečovanie cestovnej agendy pri pracovných cestách
• Podpora pri organizácii firemných eventov
• Podpora pri plánovaní klientskych návštev a zabezpečenie ich logistiky
• Recepcia – prvý kontakt pre klientov/uchádzačov/návštevy a zamestnancov
• Zabezpečenie a koordinácia správneho chodu firmy
• Uvítanie a ohlásenie návštev
• Komunikácia cez telefón, prepájanie hovorov a poskytovanie potrebných informácií
• Spracovanie a kontrola cestovných výdavkov
• Podpora pre HR oddelenie a ďalšia administratívna podpora pri ad hoc úlohách
Zamestnanecké výhody, benefity
Benefity
• Práca v konzultačnej nadnárodnej spoločnosti
• Školenia zamerané na soft skills, technické zručnosti a možnosť získania certifikátov
• Zaujímavé platové ohodnotenie, plne hradené stravné lístky, diéty nad rámec legislatívne určenej sumy
• Mobilný telefón, mobilný internet 10GB/ mesiac, laptop
• Cafeteria – systém benefitov
• Zdravotná starostlivosť, sick days, dovolenka 25 dní/rok
• Práca v konzultačnej nadnárodnej spoločnosti
• Školenia zamerané na soft skills, technické zručnosti a možnosť získania certifikátov
• Zaujímavé platové ohodnotenie, plne hradené stravné lístky, diéty nad rámec legislatívne určenej sumy
• Mobilný telefón, mobilný internet 10GB/ mesiac, laptop
• Cafeteria – systém benefitov
• Zdravotná starostlivosť, sick days, dovolenka 25 dní/rok
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Skúsenosti
• Profesionálna skúsenosť na pozícii asistentky/admin/recepčnej a office koordinátor
• Multitasking
• Výborné komunikačné zručnosti a reprezantatívne vystupovanie
• Pokročilé používanie Outlooku a produktov Microsoft office (hlavne MS Excel)
• Zmysel pre detail
• Profesionálna úroveň anglického jazyka
• Profesionálna skúsenosť na pozícii asistentky/admin/recepčnej a office koordinátor
• Multitasking
• Výborné komunikačné zručnosti a reprezantatívne vystupovanie
• Pokročilé používanie Outlooku a produktov Microsoft office (hlavne MS Excel)
• Zmysel pre detail
• Profesionálna úroveň anglického jazyka
My v Capco sa špecializujeme na vývoj softwaru a poradenstvo prevažne pre medzinárodné banky a poisťovne v západnej Európe.
Radi by ste sa dozvedeli viac o našej kultúre a ľuďoch? Navštívte https://www.capco.com/Careers/Slovakia
Zamestnanecké výhody, benefity:
- Práca so skúsenými kolegami pre prestížne banky
- Práca na rôznorodých projektoch, žiadna rutina
- Technické školenia, odborné certifikácie, aj školenia zamerané na “soft skills“, neobmedzený prístup na Udemy
- Súkromná zdravotná starostlivosť, sick days, 25 dní dovolenky bez ohľadu na vek
- Cafeteria prostredníctvom Benefit plus služby (50 EUR mesačne) a/alebo príspevok do 3.piliera
- Plne hradené stravné lístky
- Smartfón a 1000 GB dát, laptop
- Možnosť práce z domu, ako aj z nášej kancelárie v Bratislave - Nivy Tower (čerstvé ovocie, relax zóna, herňa - stolný futbal, PS4)
- Záleží nám na našich zamestnancoch: podporujeme pohodu našich ľudí (dostupné cvičenie jógy, webináre zamerané na duševné zdravie v spolupráci s Ligou pre duševné zdravie), tímové športové aktivity - napríklad beh, Multisport karta, takisto sa zúčastňujeme na dňoch dobrovoľníctva
Ste pre nás dôležití! Preto Vám pridelíme osobného coacha, ktorý Vás bude individuálne podporovať. S našou start-up mentalitou a našou plochou hierarchiou máte príležitosť uplatniť svoje nápady a uviesť ich do praxe. Okrem toho máte po práci množstvo príležitostí na spoznávanie kolegov prostredníctvom spoločných športových aktivít a tímových akcií.
Radi by ste sa dozvedeli viac o našej kultúre a ľuďoch? Navštívte https://www.capco.com/Careers/Slovakia
Zamestnanecké výhody, benefity:
- Práca so skúsenými kolegami pre prestížne banky
- Práca na rôznorodých projektoch, žiadna rutina
- Technické školenia, odborné certifikácie, aj školenia zamerané na “soft skills“, neobmedzený prístup na Udemy
- Súkromná zdravotná starostlivosť, sick days, 25 dní dovolenky bez ohľadu na vek
- Cafeteria prostredníctvom Benefit plus služby (50 EUR mesačne) a/alebo príspevok do 3.piliera
- Plne hradené stravné lístky
- Smartfón a 1000 GB dát, laptop
- Možnosť práce z domu, ako aj z nášej kancelárie v Bratislave - Nivy Tower (čerstvé ovocie, relax zóna, herňa - stolný futbal, PS4)
- Záleží nám na našich zamestnancoch: podporujeme pohodu našich ľudí (dostupné cvičenie jógy, webináre zamerané na duševné zdravie v spolupráci s Ligou pre duševné zdravie), tímové športové aktivity - napríklad beh, Multisport karta, takisto sa zúčastňujeme na dňoch dobrovoľníctva
Ste pre nás dôležití! Preto Vám pridelíme osobného coacha, ktorý Vás bude individuálne podporovať. S našou start-up mentalitou a našou plochou hierarchiou máte príležitosť uplatniť svoje nápady a uviesť ich do praxe. Okrem toho máte po práci množstvo príležitostí na spoznávanie kolegov prostredníctvom spoločných športových aktivít a tímových akcií.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
Kontakt
ID: 2773219
Dátum zverejnenia: 11.8.2017
2017-08-11
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná Spoločnosť: The Capital Markets Company Slovakia, s. r. o.