Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Shop manager - Vedúca predajne - Bratislava/Petržalka
Textile House for EURO TRADE, s.r.o.
Miesto práce
Petržalka, Bratislava, Petržalka
Petržalka, Bratislava, Petržalka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 - 1 480 EUR/mesiac1300 Eur základná mzda + 50 Eur produkčný bonus + 130 Eur bonus lojality + mesačné odmeny za plnenie plánu
1 300 - 1 480 EUR/mesiac1300 Eur základná mzda + 50 Eur produkčný bonus + 130 Eur bonus lojality + mesačné odmeny za plnenie plánu
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme šikovného kolegu/gyňu do nášho skvelého tímu, ktorý miluje prácu s oblečením a textilom, ktorý sa zaujíma o životné prostredie, o pomoc ľuďom v núdzi a pre ktorého najväčšou odmenou bude spokojný úsmev zákazníkov.
Tvoje zodpovednosti budú
• Silné obchodné skúsenosti a schopnosť riadiť podnikanie prostredníctvom kreativity
• Schopnosť plánovať a dosiahnuť dlhodobé a krátkodobé ciele
• Osvedčené organizačné a analytické schopnosti
• Využiť vlastnú iniciatívu a prevziať zodpovednosť za vlastné príkazy
• Schopnosť školiť ľudí a používať vhodné prostriedky pre rozvoj zamestnancov
• Schopnosť motivovať ľudí
• Schopnosť byť kreatívny a otvorený
• Schopnosť byť všestranná/ý a samostatná/ý pri plnení úloh v rýchlo sa vyvíjajúcom
prostredí a rozdeľovať priority účinne
• Vynikajúci zákaznícky servis a medziľudské komunikačné schopnosti
• Časová flexibilita, práca cez víkendy a ochota pracovať v popoludňajších hodinách
Tvoje zodpovednosti budú
• Silné obchodné skúsenosti a schopnosť riadiť podnikanie prostredníctvom kreativity
• Schopnosť plánovať a dosiahnuť dlhodobé a krátkodobé ciele
• Osvedčené organizačné a analytické schopnosti
• Využiť vlastnú iniciatívu a prevziať zodpovednosť za vlastné príkazy
• Schopnosť školiť ľudí a používať vhodné prostriedky pre rozvoj zamestnancov
• Schopnosť motivovať ľudí
• Schopnosť byť kreatívny a otvorený
• Schopnosť byť všestranná/ý a samostatná/ý pri plnení úloh v rýchlo sa vyvíjajúcom
prostredí a rozdeľovať priority účinne
• Vynikajúci zákaznícky servis a medziľudské komunikačné schopnosti
• Časová flexibilita, práca cez víkendy a ochota pracovať v popoludňajších hodinách
Zamestnanecké výhody, benefity
- rozmanitosť v každodennej práci
- príležitosť ku kariérnemu postupu
- zázemie silnej medzinárodnej spoločnosti
- vstupné a nadväzujúce školenie
- atraktívny bonusový systém
- každá hodina naviac je preplatená
- zaujímavá finančná odmena pri dosiahnutí stanovených cieľov
- zaujímavý darček pri dosiahnutí okrúhleho sviatku
- príspevok na rekreáciu pri splnení zákonných podmienok
- zákonné príplatky za prácu cez víkend
- príspevok na stravu vo výške 4,50 Eur
- mesačné odmeny za plnenie plánu (obrat) do výšky 200 Eur
Informácie o výberovom konaní
Svoje životopisy posielajte na adresu [email protected].
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem o prácu v našej spoločnosti. Z dôvodu veľkého počtu záujemcov budeme kontaktovať len kandidátov vybraných do užšieho výberu.
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem o prácu v našej spoločnosti. Z dôvodu veľkého počtu záujemcov budeme kontaktovať len kandidátov vybraných do užšieho výberu.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
15.5.2024 (ostávajú ešte 2 dni)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
maloobchod, odevy
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Základy
Personalistika - Základy
Pokladňa - Pokročilý
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Personalistika - Základy
Pokladňa - Pokročilý
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Prax na pozícii/v oblasti
2
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- minimálne 2 roky skúseností s riadením predajne
- milá, príjemná, empatická osoba
- samostatnosť, flexibilita
- operatívne riešenie vzniknutých situácii
- príjemné vystupovanie a záujem o módu
- schopnosť viesť a motivovať pracovný tím
- orientácia na zákazníka
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Textile House bola založená na Slovensku v roku 1996. Zamestnávame v Európe viac ako 1800 ľudí. Prevádzkujeme 160 obchodov v 11 krajinách Európy (Slovensko, Poľsko, Česká republika, Chorvátsko, Slovinsko, Rumunsko, Srbsko, Bosna a Hercegovina, Macedónia, Rakúsko a Španielsko). V logistickom parku v Senci prevádzkujeme triediace centrum vybavené najmodernejšími technológiami.
Komunikácia v spoločnosti je založená na princípe otvoreného dialógu, vďaka ktorému sa nám darí udržať príjemnú, priam rodinnú atmosféru. O svojich zamestnancov sa zodpovedne staráme.
Komunikácia v spoločnosti je založená na princípe otvoreného dialógu, vďaka ktorému sa nám darí udržať príjemnú, priam rodinnú atmosféru. O svojich zamestnancov sa zodpovedne staráme.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 4792377
Dátum zverejnenia: 26.4.2024
2024-04-26
lokalita: Bratislava Pozícia: Vedúci predajne/prevádzky Spoločnosť: Textile House for EURO TRADE, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac