Manažér/ka prevencie strát

Miesto práce
Cesta na Senec 2, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Stručná charakteristika spoločnosti

V Tescu je každý vítaný, preto neustále budujeme a vylepšujeme inkluzívne pracovné prostredie. Ako spoločnosť zamestnávajúca osoby s rôznym druhom znevýhodnenia sa zaväzujeme zaistiť inkluzívny a všetkým prístupný náborový proces. Uchádzačom umožňujeme zdieľať s nami prípadné zmysluplné opatrenia, ktoré by im mohli pomôcť a prácu v Tescu uľahčiť.
V našich prevádzkach, distribučných centrách aj centrálnej kancelárii pracuje 74 % žien, 26 % mužov, 6 % kolegýň a kolegov so zdravotným znevýhodnením a 61 % kolegýň a kolegov, ktorí sa starajú o zverené osoby. Máme kolegyne a kolegov viac než 40 rôznych národností z 5 kontinentov. V našom najvyššom vedení spoločnosti môžete stretnúť kolegyne a kolegov 7 rôznych národností.
Tesco chce byť atraktívnym zamestnávateľom pre každého, bez ohľadu na vek, pohlavie, vierovyznanie či národnosť.
Viac o nás zistíte tu : https://corporate.tesco.sk/

Získané ocenenia:
• Najzamestnávateľ 2023 – 2. miesto v kategórii Obchod a služby
• Najdôveryhodnejšia značka 2023 – ocenenia v kategórii E-shopy s potravinami, Privátne značky
• Roma Spirit 2022 – víťaz v kategórii Spoločnosť a zamestnávateľ
• Via Bona Slovakia 2020 – ocenenia v kategórii Výnimočný zamestnávateľ, Zodpovedná veľká firma, Cena verejnosti

Aká bude vaša práca u nás?

Hodnotí AS–IS aktivity – identifikuje príležitosti na redukciu strát potravín.
Na dennej báze spolupracuje s ostatnými oddeleniami (komerčné, podpora prevádzky) a rieši ad-hoc problémy.
Identifikuje kľúčové faktory strát – pripravuje hĺbkovú analýzu a poskytuje návrhy ako stabilizovať procesy.
Uisťuje sa, že rutiny znižovania strát sú v súlade so stanovenou politikou.
Poskytuje prognózy vývoja strát pre nadchádzajúce periódy, hodnotí časové rozvrhnutie budgetu strát.
Pre kľúčové obdobia (Vianoce, Veľká noc) pripravuje odporúčania ako majú prevádzky riadiť známe straty.
Pripravuje ad-hoc analýzy na vyhodnotenie existujúcich rutín na obchodoch a robí návrhy, ako stabilizovať procesy.
Zúčastňuje sa na pravidelných stretnutiach týkajúcich sa promo prognóz (prináša vlastné návrhy ako zlepšiť zisk).
Pripravuje návrhy ako rozšíriť a zlepšiť victim management.
Prináša návrhy na optimalizáciu sortimentu – hodnotí plánogramy a matice– spolupracuje s komerčným oddelením a oddelením SRD.
Vyhodnocuje veľkosť priestoru na ploche, sezónne aktivity a položky – na základe skúseností a výsledkov strát z poslednej sezóny poskytuje návrhy ako riadiť nadchádzajúcu sezónu.
Spolupracuje s oddelením zásobovania a s komerčným oddelením na minimalizácii dopadu systémových zmien na známe straty.
Na dennej báze kontroluje a sleduje výsledky strát a upozorňuje na potenciálne problémy so špecifickými položkami alebo oddeleniami.

Bez čoho sa nezaobídete?

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Ekonomické zameranie.

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Stredoškolské / vysokoškolské vzdelanie s ekonomickým zameraním
Anglický jazyk – mierne pokročilý
Skúsenosti s procesom objednávania
Manažment zmien
Pokročilá znalosť existujúcich systémov (excel, MSTR)
Silné vyjednávacie a analytické schopnosti, schopnosť riešiť problémy
Dobré prezentačné schopnosti a schopnosti presviedčania
Pokročilé technické schopnosti (MS office)
Tímový hráč, zákaznícky orientovaný, zodpovedný, odolný voči stresu

Inzerujúca spoločnosť

Kontakt

Kontaktná osoba: Zuzana Zetochova
E-mail: poslať životopis
ID: 2694086  Dátum zverejnenia: 17.8.2016