Internship pre komunikačné oddelenie/ Študent(ka)

Miesto práce
Centrálna kancelária TESCO STORES SR, a.s. Bratislava, Bratislava
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
ASAP

Informácie o pracovnom mieste

Stručná charakteristika spoločnosti

V Tescu je každý vítaný, preto neustále budujeme a vylepšujeme inkluzívne pracovné prostredie. Ako spoločnosť zamestnávajúca osoby s rôznym druhom znevýhodnenia sa zaväzujeme zaistiť inkluzívny a všetkým prístupný náborový proces. Uchádzačom umožňujeme zdieľať s nami prípadné zmysluplné opatrenia, ktoré by im mohli pomôcť a prácu v Tescu uľahčiť.
V našich prevádzkach, distribučných centrách aj centrálnej kancelárii pracuje 74 % žien, 26 % mužov, 6 % kolegýň a kolegov so zdravotným znevýhodnením a 61 % kolegýň a kolegov, ktorí sa starajú o zverené osoby. Máme kolegyne a kolegov viac než 40 rôznych národností z 5 kontinentov. V našom najvyššom vedení spoločnosti môžete stretnúť kolegyne a kolegov 7 rôznych národností.
Tesco chce byť atraktívnym zamestnávateľom pre každého, bez ohľadu na vek, pohlavie, vierovyznanie či národnosť.
Viac o nás zistíte tu : https://corporate.tesco.sk/

Získané ocenenia:
• Najzamestnávateľ 2023 – 2. miesto v kategórii Obchod a služby
• Najdôveryhodnejšia značka 2023 – ocenenia v kategórii E-shopy s potravinami, Privátne značky
• Roma Spirit 2022 – víťaz v kategórii Spoločnosť a zamestnávateľ
• Via Bona Slovakia 2020 – ocenenia v kategórii Výnimočný zamestnávateľ, Zodpovedná veľká firma, Cena verejnosti

Aká bude vaša práca u nás?

- ponúkaná stáž bude trvať 3 -6 mesiacov
-koordinácia aktivít komunikačného tímu/ internej komunikácie: príprava textových podkladov, podpora všetkých interných komunikácia kanálov (najmä online kanálov) a ich administrácia, realizácia interných eventov a ochutnávok pre kolegov, asistencia a podpora činností internej komunikácie podľa potreby
-koordinácia aktivít komunikačného tímu/ externej komunikácie
-koordinácia a podpora charitatívnych aktivít
-preklady podkladov v anglickom jazyku do slovenského jazyka a naopak
-archivácia, administratívna činnosť podľa pokynov členov komunikačného oddelenia

Prečo u nás budete pracovať radi?

• stabilitu v medzinárodnej spoločnosti a účasť
na rozvojovom programe
• zaujímavé a náročné pracovné príležitosti
• perspektívu osobnostného kariérneho rastu
• vzdelávanie a rozvoj v rámci spoločnosti

Bez čoho sa nezaobídete?

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• študent denného štúdia 1. alebo 2. ročníka druhého
stupňa vysokej školy (dosiahnutý titul Bc.)
• študent/ka filozofickej fakulty, odborov masmediálna komunikácia,
marketing, ekonómia alebo žurnalistika
• ovládanie práce s Microsoft Excel, Word, Powerpoint, Outlook na pokročilej úrovni
slovenský jazyk (gramatika, štylistika)
• vynikajúce komunikačné a organizačné schopnosti
• zodpovednosť a zmysel pre detail
• veľkú mieru samostatnosti

Inzerujúca spoločnosť

Kontakt

Kontaktná osoba: Zuzana Zetochova
E-mail: poslať životopis
ID: 2537220  Dátum zverejnenia: 28.7.2016