Manažér/ka v zácviku

Miesto práce
hypermarkety TESCO, okres Žiar nad Hronom, okres Bánovce nad Bebravou, okres Partizánske, okres Prievidza, okres Topolčany
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
august 2015
Mzdové podmienky (brutto)
dohodnutý pri pohovore

Informácie o pracovnom mieste

Stručná charakteristika spoločnosti

V Tescu je každý vítaný, preto neustále budujeme a vylepšujeme inkluzívne pracovné prostredie. Ako spoločnosť zamestnávajúca osoby s rôznym druhom znevýhodnenia sa zaväzujeme zaistiť inkluzívny a všetkým prístupný náborový proces. Uchádzačom umožňujeme zdieľať s nami prípadné zmysluplné opatrenia, ktoré by im mohli pomôcť a prácu v Tescu uľahčiť.
V našich prevádzkach, distribučných centrách aj centrálnej kancelárii pracuje 74 % žien, 26 % mužov, 6 % kolegýň a kolegov so zdravotným znevýhodnením a 61 % kolegýň a kolegov, ktorí sa starajú o zverené osoby. Máme kolegyne a kolegov viac než 40 rôznych národností z 5 kontinentov. V našom najvyššom vedení spoločnosti môžete stretnúť kolegyne a kolegov 7 rôznych národností.
Tesco chce byť atraktívnym zamestnávateľom pre každého, bez ohľadu na vek, pohlavie, vierovyznanie či národnosť.
Viac o nás zistíte tu : https://corporate.tesco.sk/

Získané ocenenia:
• Najzamestnávateľ 2023 – 2. miesto v kategórii Obchod a služby
• Najdôveryhodnejšia značka 2023 – ocenenia v kategórii E-shopy s potravinami, Privátne značky
• Roma Spirit 2022 – víťaz v kategórii Spoločnosť a zamestnávateľ
• Via Bona Slovakia 2020 – ocenenia v kategórii Výnimočný zamestnávateľ, Zodpovedná veľká firma, Cena verejnosti

Aká bude vaša práca u nás?

Pozícia manažér v zácviku je pozícia, pri ktorej uchádzač, pre ktorého sa rozhodneme, je zaradený do rozvojového programu /teda nie priamo na pozíciu/.
Pred zaradením na pozíciu má určité obdobie/spravidla 4 - 6 mesiacov/ priestor na zoznámenie sa s celou prevádzkou, so všetkými pozíciami a oddeleniami na prevádzke a predovšetkým s oddelením, ktoré mu bude po absolvovaní programu zverené.
Počas programu tieňuje pozíciu manažéra, ktorý je už na pozícii, aby získal čo najviac praktických skúseností a riadiacich schopností.
Je zodpovedný za :
- riadenie a efektívne vedenie zvereného oddelenia
- plnenie pracovných úloh úseku
- zabezpečovanie priaznivých pracovných podmienok, vrátane bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci
-zvyšovania odbornej úrovne zamestnancov
-podporovanie ich pracovnej iniciatívy a upevňovanie pracovnej disciplíny
-kontroluje prácu zamestnancov
-dodržiavanie právnych predpisov a ostatných predpisov, procedúr a štandardov zamestnávateľa, ktoré sa vzťahujú na prácu

Prečo u nás budete pracovať radi?

- stabilita v medzinárodnej spoločnosti
- účasť v rozvojovom programe
- zaujímavé pracovné príležitosti
- perspektíva osobnostného kariérového rastu
- vzdelávanie a rozvoj v rámci spoločnosti

Bez čoho sa nezaobídete?

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1)

Ostatné znalosti

Internet(e-mail, www) - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

maloobchod

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- prozákaznícky prístup
- schopnosť viesť tím
- vysoké pracovné nasadenie
- flexibilitu, odolnosť voči stresu
- orientácia na cieľ
- komunikatívnosť
- samostatnosť, zodpovedný prístup k práci
ID: 2165239  Dátum zverejnenia: 1.7.2015  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodnutý pri pohovore