Asistent/ka riaditeľa

Miesto práce
Centrálna kancelária Zlaté piesky, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
upresnený pri pohovore

Informácie o pracovnom mieste

Stručná charakteristika spoločnosti

V Tescu je každý vítaný, preto neustále budujeme a vylepšujeme inkluzívne pracovné prostredie. Ako spoločnosť zamestnávajúca osoby s rôznym druhom znevýhodnenia sa zaväzujeme zaistiť inkluzívny a všetkým prístupný náborový proces. Uchádzačom umožňujeme zdieľať s nami prípadné zmysluplné opatrenia, ktoré by im mohli pomôcť a prácu v Tescu uľahčiť.
V našich prevádzkach, distribučných centrách aj centrálnej kancelárii pracuje 74 % žien, 26 % mužov, 6 % kolegýň a kolegov so zdravotným znevýhodnením a 61 % kolegýň a kolegov, ktorí sa starajú o zverené osoby. Máme kolegyne a kolegov viac než 40 rôznych národností z 5 kontinentov. V našom najvyššom vedení spoločnosti môžete stretnúť kolegyne a kolegov 7 rôznych národností.
Tesco chce byť atraktívnym zamestnávateľom pre každého, bez ohľadu na vek, pohlavie, vierovyznanie či národnosť.
Viac o nás zistíte tu : https://corporate.tesco.sk/

Získané ocenenia:
• Najzamestnávateľ 2023 – 2. miesto v kategórii Obchod a služby
• Najdôveryhodnejšia značka 2023 – ocenenia v kategórii E-shopy s potravinami, Privátne značky
• Roma Spirit 2022 – víťaz v kategórii Spoločnosť a zamestnávateľ
• Via Bona Slovakia 2020 – ocenenia v kategórii Výnimočný zamestnávateľ, Zodpovedná veľká firma, Cena verejnosti

Aká bude vaša práca u nás?

- administratívna podpora riaditeľa, komplexné vedenie agendy riaditeľa
- plánovanie a koordinovanie pracovného programu nadriadeného
- zabezpečenie interných a externých mítingov, organizovanie porád a služobných ciest (rezervácia hotelov, leteniek a pod.)
- evidencia a administrácia agendy, korešpondencie, vybavovanie telefonátov, písanie dokumentov
- príprava prezentácií
- zápisy z porád
- zabezpečenie a vyúčtovanie služobných ciest a iných nákladov
- vedenie evidencie dochádzky, spolupráca s inými oddeleniami spoločnosti
- riešenie operatívnych úloh
- preklad dokumentov z angličtiny do slovenčiny a naopak

Prečo u nás budete pracovať radi?

- stabilita s dlhodobou perspektívou v nadnárodnej spoločnosti
- zodpovedajúce platové ohodnotenie
- perspektíva osobného a kariérneho rastu
- vzdelávanie a rozvoj v rámci spoločnosti
- firemné benefity

Bez čoho sa nezaobídete?

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- aktívna znalosť anglického jazyka je podmienkou prijatia + prax min. 2 roky v obdobnej pozícii
- dobré komunikačné, organizačné schopnosti
- flexibilita
- osobné nasadenie
- samostatnosť, dôslednosť
- MS Office /MS Word, MS Excel, MS Powerpoint, MS Outlook/

Inzerujúca spoločnosť

Kontakt

Kontaktná osoba: Zuzana Zetochova
E-mail: poslať životopis
ID: 1957323  Dátum zverejnenia: 1.7.2015  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: upresnený pri pohovore