Manažér/ka personálneho oddelenia a služieb zákazníkom

Miesto práce
hypermarket Tesco, okres Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
január 2015
Mzdové podmienky (brutto)
dohodnutý pri pohovore

Informácie o pracovnom mieste

Stručná charakteristika spoločnosti

V Tescu je každý vítaný, preto neustále budujeme a vylepšujeme inkluzívne pracovné prostredie. Ako spoločnosť zamestnávajúca osoby s rôznym druhom znevýhodnenia sa zaväzujeme zaistiť inkluzívny a všetkým prístupný náborový proces. Uchádzačom umožňujeme zdieľať s nami prípadné zmysluplné opatrenia, ktoré by im mohli pomôcť a prácu v Tescu uľahčiť.
V našich prevádzkach, distribučných centrách aj centrálnej kancelárii pracuje 74 % žien, 26 % mužov, 6 % kolegýň a kolegov so zdravotným znevýhodnením a 61 % kolegýň a kolegov, ktorí sa starajú o zverené osoby. Máme kolegyne a kolegov viac než 40 rôznych národností z 5 kontinentov. V našom najvyššom vedení spoločnosti môžete stretnúť kolegyne a kolegov 7 rôznych národností.
Tesco chce byť atraktívnym zamestnávateľom pre každého, bez ohľadu na vek, pohlavie, vierovyznanie či národnosť.
Viac o nás zistíte tu : https://corporate.tesco.sk/

Získané ocenenia:
• Najzamestnávateľ 2023 – 2. miesto v kategórii Obchod a služby
• Najdôveryhodnejšia značka 2023 – ocenenia v kategórii E-shopy s potravinami, Privátne značky
• Roma Spirit 2022 – víťaz v kategórii Spoločnosť a zamestnávateľ
• Via Bona Slovakia 2020 – ocenenia v kategórii Výnimočný zamestnávateľ, Zodpovedná veľká firma, Cena verejnosti

Aká bude vaša práca u nás?

Je zodpovedný za :
- riadenie a efektívne vedenie personálneho oddelenia
- plnenie pracovných úloh úseku
- zabezpečovanie priaznivých pracovných podmienok, vrátane bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci
- zvyšovania odbornej úrovne zamestnancov
- podporovanie ich pracovnej iniciatívy a upevňovanie pracovnej disciplíny
- kontroluje prácu zamestnancov
- dodržiavanie právnych predpisov a ostatných predpisov, procedúr a štandardov zamestnávateľa, ktoré sa vzťahujú na prácu na personálnom oddelení

Prečo u nás budete pracovať radi?

- stabilita v medzinárodnej spoločnosti
- účasť v rozvojovom programe
- zaujímavé a náročné pracovné príležitosti
- perspektíva osobnostného kariérového rastu
- vzdelávanie a rozvoj v rámci spoločnosti

Bez čoho sa nezaobídete?

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Ostatné znalosti

Internet(e-mail, www) - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- skúsenosti v personálnej oblasti minimálne 2 roky - oblasť náboru, vzdelávania, odmeňovania a pracovného práva
- skúsenosti v oblasti ľudských zdrojov a služieb zákazníkom výhodou
- dobré organizačné, komunikačné, riadiace a ovplyvňovacie schopnosti
- prozákaznícky prístup
- mobilita
- schopnosť tímovej práce
- schopnosť organizovať si vlastný čas
- vysoké pracovné nasadenie
-flexibilitu, odolnosť voči stresu, schopnosť a ochota učiť sa nové veci
• dôslednosť a samostatnosť v rozhodovaní
- Dobré komunikačné, organizačné a prezentačné schopnosti

Inzerujúca spoločnosť

Kontakt

Kontaktná osoba: Zuzana Zetochova
E-mail: poslať životopis
ID: 1953656  Dátum zverejnenia: 10.12.2014  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodnutý pri pohovore