Manažér/ka v zácviku

Miesto práce
hypermarket TESCO, okres Prievidza
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
dohodnutý pri pohovore

Informácie o pracovnom mieste

Stručná charakteristika spoločnosti

V Tescu je každý vítaný, preto neustále budujeme a vylepšujeme inkluzívne pracovné prostredie. Ako spoločnosť zamestnávajúca osoby s rôznym druhom znevýhodnenia sa zaväzujeme zaistiť inkluzívny a všetkým prístupný náborový proces. Uchádzačom umožňujeme zdieľať s nami prípadné zmysluplné opatrenia, ktoré by im mohli pomôcť a prácu v Tescu uľahčiť.
V našich prevádzkach, distribučných centrách aj centrálnej kancelárii pracuje 74 % žien, 26 % mužov, 6 % kolegýň a kolegov so zdravotným znevýhodnením a 61 % kolegýň a kolegov, ktorí sa starajú o zverené osoby. Máme kolegyne a kolegov viac než 40 rôznych národností z 5 kontinentov. V našom najvyššom vedení spoločnosti môžete stretnúť kolegyne a kolegov 7 rôznych národností.
Tesco chce byť atraktívnym zamestnávateľom pre každého, bez ohľadu na vek, pohlavie, vierovyznanie či národnosť.
Viac o nás zistíte tu : https://corporate.tesco.sk/

Získané ocenenia:
• Najzamestnávateľ 2023 – 2. miesto v kategórii Obchod a služby
• Najdôveryhodnejšia značka 2023 – ocenenia v kategórii E-shopy s potravinami, Privátne značky
• Roma Spirit 2022 – víťaz v kategórii Spoločnosť a zamestnávateľ
• Via Bona Slovakia 2020 – ocenenia v kategórii Výnimočný zamestnávateľ, Zodpovedná veľká firma, Cena verejnosti

Aká bude vaša práca u nás?

Pozícia manažér v zácviku je pozícia, pri ktorej uchádzač, pre ktorého sa rozhodneme, je zaradený po prijatí do programu /teda nie priamo na pozíciu/.
Pred zaradením na pozíciu má určité obdobie/spravidla 4 - 6 mesiacov/ priestor na zoznámenie sa s celou prevádzkou, so všetkými pozíciami a oddeleniami na prevádzke a predovšetkým s oddelením, ktoré mu bude po absolvovaní programu zverené.
Počas programu tieňuje pozíciu manažéra, ktorý je už na pozícii, aby získal čo najviac praktických skúseností a riadiacich schopností.
Je zodpovedný za :
- riadenie a efektívne vedenie zvereného oddelenia
- plnenie pracovných úloh úseku
- zabezpečovanie priaznivých pracovných podmienok, vrátane bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci
-zvyšovania odbornej úrovne zamestnancov
-podporovanie ich pracovnej iniciatívy a upevňovanie pracovnej disciplíny
-kontroluje prácu zamestnancov
-dodržiavanie právnych predpisov a ostatných predpisov, procedúr a štandardov zamestnávateľa, ktoré sa vzťahujú na prácu

Prečo u nás budete pracovať radi?

- stabilita v medzinárodnej spoločnosti
- účasť v rozvojovom programe
- zaujímavé a náročné pracovné príležitosti
- perspektíva osobnostného kariérového rastu
- vzdelávanie a rozvoj v rámci spoločnosti

Bez čoho sa nezaobídete?

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Internet(e-mail, www) - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

maloobchod

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- zodpovedný prístup k práci
- schopnosť viesť tím - prax v oblasti riadenia ľudí podmienkou
- vysoké pracovné nasadenie
- flexibilita, odolnosť voči stresu
- komunikatívnosť
- samostatnosť
- orientácia na výkon a výsledok práce

Inzerujúca spoločnosť

Kontakt

Kontaktná osoba: Zuzana Zetochova
E-mail: poslať životopis
ID: 1842768  Dátum zverejnenia: 21.8.2014  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodnutý pri pohovore