Administrátor/ka obchodného centra v Nitre (zástup za materskú a rodičovskú dovolenku)

Miesto práce
okres Nitra
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď

Informácie o pracovnom mieste

Stručná charakteristika spoločnosti

Tesco chce byť atraktívnym zamestnávateľom pre každého, bez ohľadu na vek, pohlavie, vierovyznanie či národnosť.
V našich prevádzkach, distribučných centrách aj centrálnej kancelárii pracuje 74 % žien, 26 % mužov, 6 % kolegýň a kolegov so zdravotným znevýhodnením a 61 % kolegýň a kolegov, ktorí sa starajú o zverené osoby. Máme kolegyne a kolegov viac než 40 rôznych národností z 5 kontinentov. V našom najvyššom vedení spoločnosti môžete stretnúť kolegyne a kolegov 7 rôznych národností.
Ale naša inkluzívna kultúra je viac než len o pohlaví, pôvode či sexuálnej orientácii. Snažíme sa zachytiť rozdiely v myslení, postojoch a spôsoboch práce. Ponúkame flexibilné moderné pracovné prostredie s priateľskou atmosférou, ktorá vám umožní byť sami sebou a byť tým najlepším. Zaujíma nás váš prínos k celkovému úspechu spoločnosti, nie váš účes, koníček ani pohľad na svet.
Viac o nás zistíte tu : https://corporate.tesco.sk/

Získané ocenenia:
• Najzamestnávateľ 2021 – víťaz v kategórii Obchod a služby
• Via Bona Slovakia 2020 – ocenenia v kategórii Výnimočný zamestnávateľ, Zodpovedná veľká firma, Cena verejnosti
• Najdôveryhodnejšia značka 2021 – ocenenia v kategórii E-shopy s potravinami, Nebankové spotrebiteľské úvery,
Predajcovia potravín, Privátne značky

Aká bude vaša práca u nás?

- Zodpovedá za administratívne práce spojené s bežným chodom obchodného centra (obsluha telefónu, faxu,..)
- Zodpovedá za vedenie databáz o nájomcoch , príprava reportov, evidencia a archivácia zmlúv a dokumentov,
žiadostí, došlých faktúr
- Podieľa sa na zabezpečení plynulého chodu obchodného centra (koordinácia činností upratovacej služby, dohľad
nad dodržiavaním domového poriadku OC zo strany nájomcov a návštevníkov, dohľad nad dodržiavaním zmluvných
podmienok)
- Zodpovedá za nákup kancelárskych a iných potrieb a materiálu, vedie evidenciu
- Operatívne rieši prevádzkové problémy počas neprítomnosti manažéra OC
- Prijímanie návštev, prípravu miestnosti a občerstvenia
- Spolupracuje a komunikuje s nájomcami, miestnymi inštitúciami a obchodnými partnermi.
- Zabezpečuje support a komunikáciu s ostatnými oddeleniami spoločnosti
- Podieľa sa na organizácii a podpore mítingov a eventov
- Zodpovedá za sledovanie platieb nájomného (urgencia platieb,vymáhanie v spolupráci s právnym oddelením)
- Podieľa sa na príprave podkladov pre vyúčtovanie nákladov hradených zo services charges

Prečo u nás budete pracovať radi?

Zamestnanecká karta s trvalou zľavou 10% na nákupy v Tesco (po 6 mesiacoch)
Pracovné voľno navyše pri významných životných udalostiach (svadba, úmrtie v rodine, sťahovanie, darovanie krvi atď.)
Vianočný bonus
Clubcard kreditná karta Premium bez poplatku
Extra ClubCard body
Zvýhodnený paušál Tesco mobile
Zľavy v obchodoch v nájomných zónach Tesco

Bez čoho sa nezaobídete?

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1)

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• SŠ vzdelanie, ekonomického zamerania výhodou
• Prax v asistentskej pozícii výhodou
• Prax na podobnej pozícii výhodou – skúsenosti s facillity managementom
• Flexibilita, samostatnosť, vysoké pracovné nasadenie
• Výborné komunikačné a organizačné schopnosti,
• Odolnosť voči stresu, dôslednosť, tímová práca

Inzerujúca spoločnosť

Kontakt

Kontaktná osoba: Zuzana Zetochova
E-mail: poslať životopis
ID: 1460228  Dátum zverejnenia: 29.3.2017