Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Recepčná v TEMPEST-e (IT spoločnosť)
Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
*
* Uvedená mzda predstavuje minimálne platové ohodnotenie. Finálna mzda bude závisieť od tvojich platových očakávaní a skúseností.
Popis pracovného miesta
Do našej slovenskej IT spoločnosti hľadáme novú kolegyňu na pozíciu Recepčnej, ktorá by bola súčasťou menšieho tímu zabezpečujúceho bezproblémový chod recepcie a podporných aktivít spoločnosti.
Hlavnú náplň práce predstavujú nasledovné činnosti:
- uvítanie a usmerňovanie prichádzajúcich návštev
- údržba a estetizácia vstupných priestorov spoločnosti (recepcia)
- prepájanie prichádzajúcich a odchádzajúcich telefonických hovorov
- preberanie a odovzdávanie odkazov
- zabezpečenie kancelárskych potrieb, pracovných pomôcok a hygienických potrieb
- príprava a rezervácie zasadačiek
- zabezpečovanie občerstvenia pre návštevy
- príjem, evidencia, rozdeľovanie a odosielanie pošty/faxov
- prijímanie podnetov na drobné opravy od zamestnancov spoločnosti
- starostlivosť o údržbu kopírok a ďalších zariadení
Pracovný čas prebieha v dvoch zmenách v priebehu pracovného týždňa (pondelok-piatok): od 7:30-15:00 a od 9:30 do 18:00 na týždennej báze, prípadne podľa dohody.
Požiadavky na vhodnú uchádzačku:
- pracovné skúsenosti na obdobnej pozícii
- znalosť práce s PC a s balíkom MS Office
- SŠ vzdelanie s maturitou
- schopnosť základnej komunikácie v anglickom jazyku
- príjemné reprezentatívne vystupovanie
- dobré komunikačné a organizačné schopnosti
Hlavnú náplň práce predstavujú nasledovné činnosti:
- uvítanie a usmerňovanie prichádzajúcich návštev
- údržba a estetizácia vstupných priestorov spoločnosti (recepcia)
- prepájanie prichádzajúcich a odchádzajúcich telefonických hovorov
- preberanie a odovzdávanie odkazov
- zabezpečenie kancelárskych potrieb, pracovných pomôcok a hygienických potrieb
- príprava a rezervácie zasadačiek
- zabezpečovanie občerstvenia pre návštevy
- príjem, evidencia, rozdeľovanie a odosielanie pošty/faxov
- prijímanie podnetov na drobné opravy od zamestnancov spoločnosti
- starostlivosť o údržbu kopírok a ďalších zariadení
Pracovný čas prebieha v dvoch zmenách v priebehu pracovného týždňa (pondelok-piatok): od 7:30-15:00 a od 9:30 do 18:00 na týždennej báze, prípadne podľa dohody.
Požiadavky na vhodnú uchádzačku:
- pracovné skúsenosti na obdobnej pozícii
- znalosť práce s PC a s balíkom MS Office
- SŠ vzdelanie s maturitou
- schopnosť základnej komunikácie v anglickom jazyku
- príjemné reprezentatívne vystupovanie
- dobré komunikačné a organizačné schopnosti
Staviame na ľuďoch
Každé obdobie prináša nové výzvy, ale aj nové príležitosti. Veríme, že vďaka silnému tímu, skúsenostiam, profesionalite a spolupráci, dokážeme prekonávať všetky výzvy a pomáhať klientom, čo najlepšie využiť každú príležitosť.
Zamestnávame najlepších odborníkov a náš tím neustále rozvíjame a posilňujeme o ďalších talentovaných ľudí, ktorí zdieľajú naše hodnoty a víziu.
My sme Alanata – miesto, kde sa technológie spájajú s biznisom.
ID: 3120525
Dátum zverejnenia: 3.7.2017
2017-07-03
lokalita: Bratislava Pozícia: Recepčná Spoločnosť: Alanata a. s.