Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Service Desk Operátor - L1 technická podpora
Miesto práce
Galvaniho 17/B, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
*
* Uvedená mzda predstavuje minimálne platové ohodnotenie. Finálna mzda bude závisieť od tvojich platových očakávaní a skúseností.
Popis pracovného miesta
Primárnou úlohou Service Desk Operátora je komunikácia so zákazníkmi ohľadom nahlásených technických požiadaviek/incidentov, kooperácia s technickými tímami a aktívna participácia na riešení jednotlivých udalostí v rámci stanovených kompetencií, so zreteľom na SLA (Service Level Agreement) podmienky.
HLAVNÉ ČINNOSTI A ZODPOVEDNOSTI:
• prijímanie technických požiadaviek/incidentov od firemných zákazníkov spoločnosti TEMPEST telefonicky, e-mailom, alebo prostredníctvom aplikácie, a ich ďalšie riešenie resp. posunutie na vyššie úrovne technickej podpory
• komunikácia so zákazníkom, eskalácia požiadaviek a dohľad na priebeh ich riešenia
• nepretržité sledovanie a vyhodnocovanie monitoringu a následne vytváranie incidentov v nástroji na evidenciu požiadaviek
• administrácia prístupov k interným a externým systémom
• vykonávane pravidelných úloh (kontrola a spúšťanie dávok, sledovanie behu záloh, a pod.)
• práca v zmenách 7x24 podľa rozpisu služieb (8 a 12 hodinové zmeny)
POŽIADAVKY NA UCHÁDZAČA:
• SŠ/VŠ vzdelanie technického zamerania preferované
• AJ mierne pokročilý – schopnosť porozumieť písanému textu
• praktické pracovné skúsenosti z IT prostredia, alebo zákazníckej podpory veľkou výhodou
• prozákaznícky prístup
• komunikatívnosť a asertivita
• schopnosť samostatne a systematicky riešiť pridelené úlohy
• tímový hráč
• stresu rezistentná osobnosť, dobrý time management
HLAVNÉ ČINNOSTI A ZODPOVEDNOSTI:
• prijímanie technických požiadaviek/incidentov od firemných zákazníkov spoločnosti TEMPEST telefonicky, e-mailom, alebo prostredníctvom aplikácie, a ich ďalšie riešenie resp. posunutie na vyššie úrovne technickej podpory
• komunikácia so zákazníkom, eskalácia požiadaviek a dohľad na priebeh ich riešenia
• nepretržité sledovanie a vyhodnocovanie monitoringu a následne vytváranie incidentov v nástroji na evidenciu požiadaviek
• administrácia prístupov k interným a externým systémom
• vykonávane pravidelných úloh (kontrola a spúšťanie dávok, sledovanie behu záloh, a pod.)
• práca v zmenách 7x24 podľa rozpisu služieb (8 a 12 hodinové zmeny)
POŽIADAVKY NA UCHÁDZAČA:
• SŠ/VŠ vzdelanie technického zamerania preferované
• AJ mierne pokročilý – schopnosť porozumieť písanému textu
• praktické pracovné skúsenosti z IT prostredia, alebo zákazníckej podpory veľkou výhodou
• prozákaznícky prístup
• komunikatívnosť a asertivita
• schopnosť samostatne a systematicky riešiť pridelené úlohy
• tímový hráč
• stresu rezistentná osobnosť, dobrý time management
Staviame na ľuďoch
Každé obdobie prináša nové výzvy, ale aj nové príležitosti. Veríme, že vďaka silnému tímu, skúsenostiam, profesionalite a spolupráci, dokážeme prekonávať všetky výzvy a pomáhať klientom, čo najlepšie využiť každú príležitosť.
Zamestnávame najlepších odborníkov a náš tím neustále rozvíjame a posilňujeme o ďalších talentovaných ľudí, ktorí zdieľajú naše hodnoty a víziu.
My sme Alanata – miesto, kde sa technológie spájajú s biznisom.
ID: 3011703
Dátum zverejnenia: 29.5.2017
2017-05-29
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, IT/Technical Support Specialist, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Spoločnosť: Alanata a. s.