Administratívny pracovník

TELERVIS PLUS a.s.

Miesto práce
okres Trenčín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
15.6.2016
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- vedenie a spracovávanie administratívnej agendy v kancelárií
- nahrávanie úverových zmlúv do systému
- týždenné zaúčtovanie obchodných manažérov
- administratívna podpora pre obchodné oddelenie
- iné administratívne činnosti

Informácie o výberovom konaní

kontaktujeme len vybraným uchádzačom

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Ostatné znalosti

Strojopis - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

ochota učiť sa nové veci
lojalita a zodpovednosť
flexibilita
komunikatívnosť
zvládanie stresu

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Telervisplus a.s. je licencovaná spoločnosť zaoberajúca sa poskytovaním pôžičiek , úverov a finančného poradenstva prostredníctvom viazaných finančných agentov. Poskytujeme pôžičky a úvery zamestnaným , dôchodcom , živnostníkom od 200 do 2000 €. Sme spoločnosť, ktorá dlhodobo pôsobí na trhu s nebankovými pôžičkami . Klientom pomáhame prekonať ich aktuálnu finančnú potrebu poskytnutím pôžičky v takej výške aby pokryla ich finančnú potrebu v plnom rozsahu. Pri žiadosti o pôžičku neúčtujeme klientom žiadne poplatky pred a ani po schválení pôžičky. 80% činností je práca medzi zákazníkmi v teréne . Hľadáme talentovaných ľudí , ktorí na sebe chcú pracovať, sú lojálni a budú šíriť dobré meno spoločnosti .

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 1155035  Dátum zverejnenia: 1.6.2016  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou