Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka
TECHTEAM, s.r.o.
Miesto práce
Tomášikova 17, 821 09 Bratislava, Bratislava
Tomášikova 17, 821 09 Bratislava, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou
Dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Bežná administratívna činnosť,
• Obsluha a vybavovanie telefonátov,
• Vyhľadávanie informácií podľa zadania riaditeľa,
• Organizovanie obchodných stretnutí,
• Front office aktivity (uvítanie a uvedenie návštevy, príprava občerstvenia, príprava dokumentov na tlač),
• Evidencia majetku (kancelárskeho nábytku, áut, pracovného náradia),
• Evidencia a spracovanie vyšlej – došlej pošty a činnosti s tým spojené,
• Evidencia a archivácia písomností a dokumentácie sekretariátu,
• Nákup kancelárskych potrieb pre zabezpečenie chodu firmy,
• Nákup nápojov a vecí pre reprezentáciu firmy,
• Nákup ochranného pracovného odevu (montérky, topánky, prilby) pre montážnych pracovníkov,
• Poistenie stavieb,
• Poistenie áut,
• Komunikácia s úradmi, verejnými inštitúciami a dodávateľskými firmami,
• Zabezpečovanie školení pre spoločnosť,
• Zabezpečovanie ubytovania pre účastníkov firmy pri prácach mimo Bratislavy,
• Výpomoc účtovníčke v jednoduchom účtovníctve,
• Riešenie verejných zákazok,
• Aktualizovanie dokumentov podľa zákonov a noriem ISO
• Obsluha a vybavovanie telefonátov,
• Vyhľadávanie informácií podľa zadania riaditeľa,
• Organizovanie obchodných stretnutí,
• Front office aktivity (uvítanie a uvedenie návštevy, príprava občerstvenia, príprava dokumentov na tlač),
• Evidencia majetku (kancelárskeho nábytku, áut, pracovného náradia),
• Evidencia a spracovanie vyšlej – došlej pošty a činnosti s tým spojené,
• Evidencia a archivácia písomností a dokumentácie sekretariátu,
• Nákup kancelárskych potrieb pre zabezpečenie chodu firmy,
• Nákup nápojov a vecí pre reprezentáciu firmy,
• Nákup ochranného pracovného odevu (montérky, topánky, prilby) pre montážnych pracovníkov,
• Poistenie stavieb,
• Poistenie áut,
• Komunikácia s úradmi, verejnými inštitúciami a dodávateľskými firmami,
• Zabezpečovanie školení pre spoločnosť,
• Zabezpečovanie ubytovania pre účastníkov firmy pri prácach mimo Bratislavy,
• Výpomoc účtovníčke v jednoduchom účtovníctve,
• Riešenie verejných zákazok,
• Aktualizovanie dokumentov podľa zákonov a noriem ISO
Zamestnanecké výhody, benefity
mobilný telefón
Informácie o výberovom konaní
Zašlite nám prosím svoj životopis spolu s motivačným listom v slovenskom jazyku na našu emailovú adresu, prípadne na adresu spoločnosti. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Vzdelanie v odbore
ekonomické výhodou
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Internet(e-mail, www) - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Internet(e-mail, www) - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
prax na danej pozícii - výhodou
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
organizačné schopnosti, odolnosť voči stresu, reprezentatívne vystupovanie, samostatnosť, zodpovednosť, lojálnosť, komunikatívnosť, precíznosť, presnosť, flexibilita a ochota pracovať v mladom kolektíve, vodičský preukaz B je výhodou nie podmienkou.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
TECHTEAM s.r.o. ponúka komplexné služby v oblasti vzduchotechniky, klimatizácie, chladenia, kúrenia, merania a regulácie.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
ID: 957152
Dátum zverejnenia: 18.8.2017
2017-08-18
lokalita: Bratislava Pozícia: Asistent, Office manager, Sekretárka Spoločnosť: TECHTEAM, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou