Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Vedúci študentskej jedálne
Technická univerzita v Košiciach
Miesto práce
Budovateľská 31, okres Prešov
Budovateľská 31, okres Prešov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.12.2016
01.12.2016
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Koordinovanie a organizovanie práce v stravovacej prevádzke s plnou hmotnou zodpovednosťou,
- Starostlivosť o zamestnancov v stravovacej jednotke a starostlivosť o technickú úroveň zariadení,
- Zabezpečovanie plynulého chodu výroby a výdaja jedál na zverenej prevádzke,
- Spracovanie komplexnej administratívnej agendy, pri zabezpečovaní kumulovanej funkcie vedúcej študentskej jedálne a skladníčky potravinového tovaru,
- Zostavovanie jedálnych lístkov, nových receptúr, normovanie a kontrola odvodov tržieb z pokladne,
- Zastupovanie v pokladni, v prípade nemoce pokladníčky,
- V prípade neprítomnosti ostatných pracovníkov výpomoc vo výrobe jednoduchých druhov teplých jedál, polievok, cukrárenských výrobkov alebo jedál studenej kuchyne,
- Zabezpečovanie príležitostných spoločenských akcií,
- Zodpovednosť za udržiavanie hygieny, bezpečnosti pri práci a PO v prevádzke,
- Zabezpečovanie kvalitatívnej a kvantitatívnej prebierky tovaru, skladovanie tovaru podliehajúceho rýchlej skaze a sledovanie garančných lehôt,
- Manipulácia s rozsiahlym a rôznorodým sortimentom tovaru a obalmi,
- Zabezpečenie hygienickej nezávadnosti, uskladnenia a predaja doplnkového tovaru,
- Vypracovanie rozpisov pracovných smien, podkladov dochádzky zamestnancov,
- Vybavovanie sťažností a reklamácií na zverenom úseku, vystavovanie protokolov o vzniknutých škodách,
- Návrh na nákup, evidencia a hmotná zodpovednosť za vymedzený sortiment spotrebného materiálu, DHM, NDHM, HIM,
- Zabezpečuje odstránenie drobných technických závad v objekte, zodpovedá za plynulé zabezpečenie služieb pre stravníkov a cudzích klientov,
- Zodpovedá za správnu evidenciu a ochranu majetku,
- Vykonáva bežnú kontrolnú činnosť všetkých pracovníkov ŠJ,
- Vykonávanie jednoduchých účtovníckych prác, vedenie predpísanej evidencie a spracovanie dekádnych uzávierok,
- Zabezpečovanie fyzickej inventarizácie tovaru a obalov, prepočet a sumarizácia hodnoty zásob, odsúhlasenie s účtovnými dokladmi, vyčíslenie inventúrnych rozdielov,
- Samostatné vykonávanie práce a vedenie agendy súvisiacej s kreditným systémom,
- Kontroluje dodržiavanie stanovených pokladničných limitov a pravidelný odvod tržieb,
- Po zavedení systému HCCP zabezpečuje pravidelnú evidenciu a kontrolu na všetkých úrovniach,
- Kontrola dodržiavania cenových predpisov a zabezpečovanie zdravotnej nezávadnosti potravín i pracovného prostredia, hygienických a bezpečnostných predpisov,
Vykonáva a plní ďalšie úlohy súvisiace s dohodnutým druhom práce podľa pokynov priameho nadriadeného,
- Uzavretá dohoda o hmotnej zodpovednosti za tovar a majetok prevádzkovej jednotky.
- Starostlivosť o zamestnancov v stravovacej jednotke a starostlivosť o technickú úroveň zariadení,
- Zabezpečovanie plynulého chodu výroby a výdaja jedál na zverenej prevádzke,
- Spracovanie komplexnej administratívnej agendy, pri zabezpečovaní kumulovanej funkcie vedúcej študentskej jedálne a skladníčky potravinového tovaru,
- Zostavovanie jedálnych lístkov, nových receptúr, normovanie a kontrola odvodov tržieb z pokladne,
- Zastupovanie v pokladni, v prípade nemoce pokladníčky,
- V prípade neprítomnosti ostatných pracovníkov výpomoc vo výrobe jednoduchých druhov teplých jedál, polievok, cukrárenských výrobkov alebo jedál studenej kuchyne,
- Zabezpečovanie príležitostných spoločenských akcií,
- Zodpovednosť za udržiavanie hygieny, bezpečnosti pri práci a PO v prevádzke,
- Zabezpečovanie kvalitatívnej a kvantitatívnej prebierky tovaru, skladovanie tovaru podliehajúceho rýchlej skaze a sledovanie garančných lehôt,
- Manipulácia s rozsiahlym a rôznorodým sortimentom tovaru a obalmi,
- Zabezpečenie hygienickej nezávadnosti, uskladnenia a predaja doplnkového tovaru,
- Vypracovanie rozpisov pracovných smien, podkladov dochádzky zamestnancov,
- Vybavovanie sťažností a reklamácií na zverenom úseku, vystavovanie protokolov o vzniknutých škodách,
- Návrh na nákup, evidencia a hmotná zodpovednosť za vymedzený sortiment spotrebného materiálu, DHM, NDHM, HIM,
- Zabezpečuje odstránenie drobných technických závad v objekte, zodpovedá za plynulé zabezpečenie služieb pre stravníkov a cudzích klientov,
- Zodpovedá za správnu evidenciu a ochranu majetku,
- Vykonáva bežnú kontrolnú činnosť všetkých pracovníkov ŠJ,
- Vykonávanie jednoduchých účtovníckych prác, vedenie predpísanej evidencie a spracovanie dekádnych uzávierok,
- Zabezpečovanie fyzickej inventarizácie tovaru a obalov, prepočet a sumarizácia hodnoty zásob, odsúhlasenie s účtovnými dokladmi, vyčíslenie inventúrnych rozdielov,
- Samostatné vykonávanie práce a vedenie agendy súvisiacej s kreditným systémom,
- Kontroluje dodržiavanie stanovených pokladničných limitov a pravidelný odvod tržieb,
- Po zavedení systému HCCP zabezpečuje pravidelnú evidenciu a kontrolu na všetkých úrovniach,
- Kontrola dodržiavania cenových predpisov a zabezpečovanie zdravotnej nezávadnosti potravín i pracovného prostredia, hygienických a bezpečnostných predpisov,
Vykonáva a plní ďalšie úlohy súvisiace s dohodnutým druhom práce podľa pokynov priameho nadriadeného,
- Uzavretá dohoda o hmotnej zodpovednosti za tovar a majetok prevádzkovej jednotky.
Zamestnanecké výhody, benefity
Zabezpečenie stravovania,
Organizovanie kultúrnych, športových a spoločenských akcií pre pracovníkov,
Organizovanie kultúrnych, športových a spoločenských akcií pre pracovníkov,
Informácie o výberovom konaní
Morálna bezúhonnosť
Zdravotná spôsobilosť na prácu
Zdravotná spôsobilosť na prácu
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Vzdelanie v odbore
Gastronómia, spoločné stravovanie
Ostatné znalosti
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Pokladňa - Základy
Hospodárska korešpondencia - Základy
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Windows - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Pokladňa - Základy
Hospodárska korešpondencia - Základy
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Windows - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Iniciatívny, kreatívny, pohotový, zodpovedný
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Technická univerzita v Košiciach
V rámci jej organizačnej zložky - Ústav výpočtovej techniky a Oddelenia prevádzky a integrácie informačných systémov na TUKE zabezpečujeme správu, vývoj a inovácie špecifických softvérových riešení, ktoré zastrešujú nosné služby a ich kooperáciu na univerzite. Našou snahou je zvyšovať kvalitu informácií, dát a procesov. Zlepšujeme efektivitu práce pre vybrané oddelenia na univerzite. Zjednotením jednotlivých sofvérových riešení a platforiem budujeme ľahko dostupné aplikačné prostredie pre zvýšenie komfortu práce a jednoduché vyhľadávanie informácií pre všetkých študentov, pracovníkov i verejnosť. Zhromažďujeme univerzitné údaje, optimalizujeme a štandardizujeme do spoločných dátových modelov pre následné využitie. Pre riadenie úloh a projektov využívame agilný projektový manažment.
V rámci jej organizačnej zložky - Ústav výpočtovej techniky a Oddelenia prevádzky a integrácie informačných systémov na TUKE zabezpečujeme správu, vývoj a inovácie špecifických softvérových riešení, ktoré zastrešujú nosné služby a ich kooperáciu na univerzite. Našou snahou je zvyšovať kvalitu informácií, dát a procesov. Zlepšujeme efektivitu práce pre vybrané oddelenia na univerzite. Zjednotením jednotlivých sofvérových riešení a platforiem budujeme ľahko dostupné aplikačné prostredie pre zvýšenie komfortu práce a jednoduché vyhľadávanie informácií pre všetkých študentov, pracovníkov i verejnosť. Zhromažďujeme univerzitné údaje, optimalizujeme a štandardizujeme do spoločných dátových modelov pre následné využitie. Pre riadenie úloh a projektov využívame agilný projektový manažment.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
ID: 2812363
Dátum zverejnenia: 15.11.2016
2016-11-15
lokalita: okres Prešov Pozícia: Office manager Spoločnosť: Technická univerzita v Košiciach
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou