Fakturant, ekonomický asistent (1/2) + Office manager (1/2)

TeamPrevent Santé s. r. o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Nástupný plat 800 brutto

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Fakturácia (1/2) - Príprava faktúr pre klientov spoločnosti. Kontrola a odsúhlasovanie faktúr od dodávateľov spoločnosti. Ďalšie administratívne práce súvisiace s ekonomickou činnosťou spoločnosti.

Office manager (1/2) - Zabezpečenie základných vecí a činností na pobočkách v Bratislave (spotrebný materiál, automobily, kuchynka, stravné lístky, pošta, ...). Štandardná činnosť Office managera.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

Zdravotníctvo

Ostatné znalosti

Strojopis - Pokročilý
Fakturácia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
POHODA (účtovníctvo) - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Veľkou výhodou je práca v účtovníckom programe POHODA.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme jeden z najväčších poskytovateľov pracovnej zdravotnej služby na Slovensku. Okrem toho sme poskytovateľom aj ďalších služieb ako sú BOZP a OPP, akreditované kurzy prvej pomoci a iných služieb. Máme prevádzky v Bratislave, Nitre, Žiline, Trnave, Liptovskom Mikuláši, Dunajskej Strede, Poprade, Prešove a Košiciach.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Erika Brathová
E-mail: poslať životopis
ID: 1251835  Dátum zverejnenia: 14.1.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Nástupný plat 800 brutto