Samostatný účtovník

Tax Advisory, k. s.

Miesto práce
Miletičova, Ružinov, Slovensko, Bratislava (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 450 EUR/mesiacod 1.450 Eur mesačne v závislostí od skúseností a seniority

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- kompletné vedenie účtovníctva a pravidelného reportingu zverených klientov,
- príprava daňových priznaní k DPH, kontrolných výkazov, súhrnných výkazov,
- zostavenie mesačných/štvrťročných účtovných uzávierok a ročných účtovných závierok,
- príprava podkladov k daňovému priznaniu DPPO pre daňového poradcu,
- príprava podkladov k ostatným relevantným daniam pre daňového poradcu,
- spracovanie štatistických výkazov, NBS hlásení a podkladov k Intrastatu,
- komunikácia s klientami v angličtine alebo nemčine,
- komunikácia s audítormi, kontrolnými, daňovými úradmi a ostatnými inštitúciami.

Zamestnanecké výhody, benefity

- flexibilný pracovný čas v rámci firemných pravidiel,
- čiastočná práca z domu podľa vzájomnej dohody,
- samostatné kancelárie (nie open space),
- pravidelné vzdelávanie a konzultácie s daňovým poradcom,
- priateľská atmosféra a dobrý pracovný kolektív,
- stabilná pozícia s dlhodobou perspektívou.

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás naša ponuka zaujala, zašlite nám prosím svoj životopis na [email protected], ideálne aj s motivačným listom. Odpovedáme do 2 pracovných dní relevantným uchádzačom. Výberové konanie bude 2-kolové.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

30.4.2024 (ostávajú ešte 4 dni)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Začiatočník (A2) alebo Anglický jazyk - Začiatočník (A2)

Ostatné znalosti

Podvojné účtovníctvo - Expert
Microsoft Excel - Základy

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Úspešný kandidát by mal spĺňať nasledovné kritériá:
- minimálne 3 roky účtovnej praxe,
- SŠ/VŠ vzdelanie, najlepšie ekonomického zamerania,
- znalosť súčasnej účtovnej a daňovej legislatívy a aktuálnych zmien,
- schopnosť pracovať samostatne, aj v tíme,
- zodpovednosť,
- schopnosť samostatne riešiť problémy,
- zameranie na detail a precíznosť,
- dobré komunikačné schopnosti,
- vysoká úroveň osobnosti a profesionálnej etiky.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Daňovo-poradenská a účtovná kancelária, člen medzinárodnej siete poradenských spoločností adminex

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Miroslav Bednár
Tel.: +421 903 702 319
E-mail: poslať životopis
ID: 826434  Dátum zverejnenia: 4.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 450 EUR/mesiac