Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Mzdová účtovníčka/účtovník
Tax Advisory, k. s.
Miesto práce
Miletičova, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Miletičova, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
december 2023
december 2023
Mzdové podmienky (brutto)
1 600 EUR/mesiacv závislosti od seniority uchádzača
1 600 EUR/mesiacv závislosti od seniority uchádzača
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Spracovanie miezd a personálnej agendy pre slovenských a zahraničných klientov.
Práca zahŕňa:
- mesačné spracovanie miezd,
- príprava a podanie výkazov pre zdravotné poisťovne a Sociálnu poisťovňu,
- spracovanie periodických štatistických hlásení na podanie pre klientov,
- spracovanie podkladov pre účtovníctvo,
- reporting spracovaných miezd podľa požiadaviek klientov,
- ročné zúčtovanie dane zamestnancov, spracovanie a podanie hlásenia pre DÚ,
- prihlasovanie a odhlasovanie zamestnancov v jednotlivých poisťovniach, informačné povinnosti voči úradu práce,
- evidencia relevantných neprítomností v poisťovniach,
- evidencia a spracovanie zrážok,
- spracovanie zápočtov, ELDP a potvrdení pri ukončení pracovného pomeru,
- vystavovanie potvrdení pre zamestnancov,
- poradenstvo v oblasti pracovného práva, mzdových otázok pre klientov a zamestnancov klientov,
- sledovanie neúplnych alebo chýbajúcich podkladov od klientov,
- komunikácia s klientom, poisťovňami, daňovým úradov a ďalšími štátnymi inštitúciami v oblasti mzdovej agendy,
- sledovanie a implementovanie zmien v legislatíve v oblasti pracovného práva a mzdovej agendy.
Pracujeme v mzdovom software Kros Olymp.
Práca zahŕňa:
- mesačné spracovanie miezd,
- príprava a podanie výkazov pre zdravotné poisťovne a Sociálnu poisťovňu,
- spracovanie periodických štatistických hlásení na podanie pre klientov,
- spracovanie podkladov pre účtovníctvo,
- reporting spracovaných miezd podľa požiadaviek klientov,
- ročné zúčtovanie dane zamestnancov, spracovanie a podanie hlásenia pre DÚ,
- prihlasovanie a odhlasovanie zamestnancov v jednotlivých poisťovniach, informačné povinnosti voči úradu práce,
- evidencia relevantných neprítomností v poisťovniach,
- evidencia a spracovanie zrážok,
- spracovanie zápočtov, ELDP a potvrdení pri ukončení pracovného pomeru,
- vystavovanie potvrdení pre zamestnancov,
- poradenstvo v oblasti pracovného práva, mzdových otázok pre klientov a zamestnancov klientov,
- sledovanie neúplnych alebo chýbajúcich podkladov od klientov,
- komunikácia s klientom, poisťovňami, daňovým úradov a ďalšími štátnymi inštitúciami v oblasti mzdovej agendy,
- sledovanie a implementovanie zmien v legislatíve v oblasti pracovného práva a mzdovej agendy.
Pracujeme v mzdovom software Kros Olymp.
Zamestnanecké výhody, benefity
- pružný pracovný čas v rámci firemných pravidiel,§
- možný čiastočný homeoffice podľa dohody,
- samostatné kancelárie (nie open space),
- pravidelné vzdelávanie,
- priateľská atmosféra a dobrý pracovný kolektív,
- stabilná pozícia s dlhodobou perspektívou.
- možný čiastočný homeoffice podľa dohody,
- samostatné kancelárie (nie open space),
- pravidelné vzdelávanie,
- priateľská atmosféra a dobrý pracovný kolektív,
- stabilná pozícia s dlhodobou perspektívou.
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás naša ponuka zaujala, zašlite nám prosím svoj životopis na [email protected], ideálne aj s
motivačným listom. Odpovedáme do 2 pracovných dní relevantným uchádzačom. Výberové konanie bude 2-kolové.
motivačným listom. Odpovedáme do 2 pracovných dní relevantným uchádzačom. Výberové konanie bude 2-kolové.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začiatočník (A2) alebo Nemecký jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
Mzdové účtovníctvo - Expert
Personalistika - Expert
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Základy
Personalistika - Expert
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Základy
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax s mzdovým účtovníctvom min. 3 roky,
- znalosť zákonníka práce a súvisiacich zákonov v oblasti pracovného práva a zákonov uplatňovaných pri spracovaní miezd,
- samostatnosť,
- dôslednosť a zmysel pre detail,
- dôveryhodnosť,
- dobré komunikačné zručnosti,
- proaktívny prístup voči klientom,
- analytické a logické myslenie.
- znalosť zákonníka práce a súvisiacich zákonov v oblasti pracovného práva a zákonov uplatňovaných pri spracovaní miezd,
- samostatnosť,
- dôslednosť a zmysel pre detail,
- dôveryhodnosť,
- dobré komunikačné zručnosti,
- proaktívny prístup voči klientom,
- analytické a logické myslenie.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Daňovo-poradenská a účtovná kancelária, člen medzinárodnej siete poradenských spoločností adminex
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 789528
Dátum zverejnenia: 26.10.2023
2023-10-26
lokalita: Bratislava Pozícia: Mzdový účtovník Spoločnosť: Tax Advisory, k. s.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 600 EUR/mesiac