Marketingový manažér

Tatry mountain resorts, a.s.

Miesto práce
Bratislavský kraj, Prešovský kraj, Košický kraj, okres Poprad
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodu

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Celkové budovanie povedomia, image a brandu hotelov TMR na trhu v súlade so stratégiou. Strategické a taktické plánovanie a realizácia reklamných a PR aktivít a kampaní v rámci marketingového plánu s výsledkom kvalitatívneho a kvantitatívneho zvýšenia stupňa značky a image TMR hotelov na lokálnom i zahraničnom trhu za účelom zlepšenia hospodárskych výsledkov. Analyzuje efektívnosť a výkonnosť súčasných kampaní a marketingových nástrojov, navrhuje ich optimalizáciu a odporúča nové produkty, kampane a aktivity.

ÚLOHY A ZODPOVEDNOSŤ:
•Predkladať plán a stratégiu marketingových aktivít a nástrojov s cieľom dosahovať stanovený budget a zvyšovať tržby v hoteloch vo všetkých troch strediskách TMR.
•Zvyšovať povedomie o značke, vytvárať pozitívne PR, tvoriť brand.
•Aktivizovať, školit, riadiť a motivovať svojich podriadených v súlade s nastavenými postupmi.
•Rozvíjať kvalitu a efektivitu práce podriadených za účelom zvyšovania tržieb a zvyšovania profesionality podriadených, zodpovednosť za výkon min. šiestich podriadených a ich výstup v súlade s požiadavkami.
•Strategicky plánovať, analyzovať a vyhodnocovať marketingové aktivity, definovať nové marketingové potencionality a trendy s výsledkom zvyšovania počtu hostí s vyššou priemerovou útratou.
•Zodpovednosť za kontent všetkých webových stránok, t.j. hotelová stránka každého hotela a združovacia webová stránka pre Hotely TMR, a to po formálnej ako aj obsahovej stránke.
•Tvorba produktu pre každý z hotelov TMR vo všetkých strediskách ako aj pre každý z obchodných segmentov, a s tým spojená zodpovednosť za dosahovanie tržieb v jednotlivých segmentoch.
•Tvorba pobytových balíkov s cieľom zvyšovania záujmu klientov, budovania pozitívneho image a zvyšovania hodnoty ponuky hotelových webov oproti ponukám cez externé predajné kanály s cieľom zvyšovať tržby.
•V spolupráci s riaditeľmi hotelových prevádzok vytvárať produkt každého hotela a tým zvyšovať príťažlivosť ponuky v rámci jednotlivých segmentov v predajnom procese ako aj počas pobytu.
•Zabezpečiť predpobytovú, popobytovú a komunikáciu počas pobytu klienta s klientom samotným, s cieľom budovania lojality, zvyšovania upsellu a x-sellu a získavania spätnej väzby od klienta.
•Riadiť marketingovú komunikáciu na sociálnych sieťach s cieľom budovania brandu ako aj zvyšovania predaja pobytov na hoteloch TMR, akvizíciou ako aj opakovaným nákupom lojálnych klientov.
•Riadiť realizáciu prípravy tlačových a iných marketingových materiálov na základe odsúhlasenej stratégie, v súlade so značkou a imidžom TMR a odsúhlaseným rozpočtom pre prevádzku všetkých hotelov ako aj pre jednotlivé segmenty obchodného oddelenia s cieľom zvyšovania záujmu klientov.
•V kooperácii a koordinácii s Ecommerce managerom riadiť realizáciu kampaní v súlade s odsúhlasenou stratégiou, značkou a imidžom TMR a odsúhlaseným rozpočtom v rámci Ecommerce. Zvyšovať v direct mailovej komunikácii predajnú konverziu, tj zvyšovať nákup klientov.
•Koordinovať a kontrolovať a riadiť čerpanie marketingového rozpočtu v súlade s finančným plánom.
•Viesť pracovný tím a zodpovedať za organizovanie a riadenie ľudských zdrojov v súlade s platnými právnymi predpismi.
•Vytvárať Lojality klub pre klientov hotelov TMR, vytvárať silnú marketingovú podporu s cieľom zvyšovania členstva a povedomia o benefitoch pomedzi klientmi hotelov.

NÁPLŇ PRÁCE:
•Vytvárať a riadiť marketingovú stratégiu jednotlivých hotelov TMR ako aj brandu a konceptu Hotelov TMR.
•Zabezpečovať realizáciu marketingových aktivít a marketingovej komunikácie v súlade so schválenou stratégiou a budgetom.
•Riadiť rozvoj ako aj samotný výkon prevádzkového offline marketingu pre všetky hotelové prevádzky v počte 14 (všetky hotelové tlačoviny, vizuály a marketingové materiály).
•Riadiť rozvoj aj samotný výkon prevádzkového online marketingu pre všetky hotelové prevádzky hotelov TMR ako aj pre spoločný brand Hotely TMR (správa 16-tich webov, sociálne siete, kampane, iné príležitosti v rámci online, a p.).
•Riadiť marketingové kampane, online a offline komunikáciu s cieľom budovať brand a dosahovať pozitívne hospodárske výsledky.
•Vytvárať produkt, obchodné ponuky, pobytové balíky s cieľom využívať synergie a zvyšovať konkurencie schopnosť hotelov TMR.
• Vytvárať lojality systém pre klientov hotelov TMR a budovať jeho povedomie a poznanie medzi klientmi hotelov TMR.
•Riadiť offline a online marketingové aktivity na podporu aktivít obchodného oddelenia v jednotlivých segmentoch (materiály na výstavy, kampane, pracovné nástroje pre jednotlivé obchodné tímy, a p.).
•Komunikovať s partnermi/dodávateľmi, médiami.
•Vytvárať eventy a aktivity na hoteloch TMR s cieľom zvýšiť príťažlivosť ponuky a produktu pre klienta.
•Riadiť tím manažérov prevádzkového marketingu, online a offline špecialistov s cieľom dosahovania vyššie stanovených cieľov a optimalizovať efektivitu ich práce ale aj s cieľom budovania stabilizovaného, motivovaného a profesne rozvíjajúceho sa tímu.

Miesto výkonu práce: POPRAD

Zamestnanecké výhody, benefity

Práca v atraktívnom prostredí vo Vysokých Tatrách resp. Nízkych Tatrách vo flexibilnom a mladom kolektíve.

Poskytujeme možnosť lyžovania a rozsiahly sociálny program ( skipass, aquapass, množstvo zliav a výhod ).

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že Vás naša ponuka oslovila posielajte nám Vaše životopisy na nižšie uvedený mail.

U všetkých dokumentov zasielaných našej spoločnosti uvádzajte prosím súhlas so spracovaním osobných údajov.

V prípade veľkého počtu žiadostí nebude možné odpovedať všetkým uchádzačom. Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov za účelom osobného pohovoru.

Za pochopenie ďakujeme.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

-preukázateľné skúsenosti min. 4 roky praxe v oblasti marketingu a min. 2 roky s riadením tímu na manažérskej pozícii,
-podmienkou anglický jazyk na pokročilej úrovni,
-správa web rozhrania a prostredia, min. základy digital marketingu, marketingové stratégie,
-out of the box thinking, kreativita, flexibilita, odolnosť voči stresu, samostatnosť, psychická odolnosť, vodcovský typ, tímový duch.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Skupina Tatry mountain resorts, a.s. („TMR“) je lídrom v prevádzkovaní horských stredísk a zábavných parkov a poskytovaní turistických služieb v strednej Európe.
Naša spoločnosť má záujem zamestnávať talentovaných, motivovaných a lojálnych zamestnancov. Našim zamestnancom umožňujeme profesijný rast a dávame príležitosť využiť svoj potenciál.

Gopass, a.s. je súčasťou skupiny TMR a slúži ako platforma, kde:
• nakúpite lístky a vstupy do zimných stredísk v 5 krajinách, do golfových rezortov, aquaparkov a zábavných parkov,
• unikátny vernostný program, ktorý uplatníte okrem vyššie uvedených miest aj v hoteloch, reštauráciách, obchodoch alebo požičovniach,
• karta, ktorá slúži ako váš osobný lístok na vstup do lyžiarskych stredísk, aquaparkov a je kľúčom k mnohým ďalším produktom a službám
• mobilná aplikácia, ktorá vám v reálnom čase sprostredkuje všetky dôležité informácie o dianí v stredisku, prehľad vašich lyžiarskych štatistík.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov
ID: 3166721  Dátum zverejnenia: 22.8.2017  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.