Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Marketingový manažér
Tatry mountain resorts, a.s.
Miesto práce
Bratislavský kraj, Prešovský kraj, Košický kraj, okres Poprad
Bratislavský kraj, Prešovský kraj, Košický kraj, okres Poprad
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodu
dohodu
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Celkové budovanie povedomia, image a brandu hotelov TMR na trhu v súlade so stratégiou. Strategické a taktické plánovanie a realizácia reklamných a PR aktivít a kampaní v rámci marketingového plánu s výsledkom kvalitatívneho a kvantitatívneho zvýšenia stupňa značky a image TMR hotelov na lokálnom i zahraničnom trhu za účelom zlepšenia hospodárskych výsledkov. Analyzuje efektívnosť a výkonnosť súčasných kampaní a marketingových nástrojov, navrhuje ich optimalizáciu a odporúča nové produkty, kampane a aktivity.
ÚLOHY A ZODPOVEDNOSŤ:
•Predkladať plán a stratégiu marketingových aktivít a nástrojov s cieľom dosahovať stanovený budget a zvyšovať tržby v hoteloch vo všetkých troch strediskách TMR.
•Zvyšovať povedomie o značke, vytvárať pozitívne PR, tvoriť brand.
•Aktivizovať, školit, riadiť a motivovať svojich podriadených v súlade s nastavenými postupmi.
•Rozvíjať kvalitu a efektivitu práce podriadených za účelom zvyšovania tržieb a zvyšovania profesionality podriadených, zodpovednosť za výkon min. šiestich podriadených a ich výstup v súlade s požiadavkami.
•Strategicky plánovať, analyzovať a vyhodnocovať marketingové aktivity, definovať nové marketingové potencionality a trendy s výsledkom zvyšovania počtu hostí s vyššou priemerovou útratou.
•Zodpovednosť za kontent všetkých webových stránok, t.j. hotelová stránka každého hotela a združovacia webová stránka pre Hotely TMR, a to po formálnej ako aj obsahovej stránke.
•Tvorba produktu pre každý z hotelov TMR vo všetkých strediskách ako aj pre každý z obchodných segmentov, a s tým spojená zodpovednosť za dosahovanie tržieb v jednotlivých segmentoch.
•Tvorba pobytových balíkov s cieľom zvyšovania záujmu klientov, budovania pozitívneho image a zvyšovania hodnoty ponuky hotelových webov oproti ponukám cez externé predajné kanály s cieľom zvyšovať tržby.
•V spolupráci s riaditeľmi hotelových prevádzok vytvárať produkt každého hotela a tým zvyšovať príťažlivosť ponuky v rámci jednotlivých segmentov v predajnom procese ako aj počas pobytu.
•Zabezpečiť predpobytovú, popobytovú a komunikáciu počas pobytu klienta s klientom samotným, s cieľom budovania lojality, zvyšovania upsellu a x-sellu a získavania spätnej väzby od klienta.
•Riadiť marketingovú komunikáciu na sociálnych sieťach s cieľom budovania brandu ako aj zvyšovania predaja pobytov na hoteloch TMR, akvizíciou ako aj opakovaným nákupom lojálnych klientov.
•Riadiť realizáciu prípravy tlačových a iných marketingových materiálov na základe odsúhlasenej stratégie, v súlade so značkou a imidžom TMR a odsúhlaseným rozpočtom pre prevádzku všetkých hotelov ako aj pre jednotlivé segmenty obchodného oddelenia s cieľom zvyšovania záujmu klientov.
•V kooperácii a koordinácii s Ecommerce managerom riadiť realizáciu kampaní v súlade s odsúhlasenou stratégiou, značkou a imidžom TMR a odsúhlaseným rozpočtom v rámci Ecommerce. Zvyšovať v direct mailovej komunikácii predajnú konverziu, tj zvyšovať nákup klientov.
•Koordinovať a kontrolovať a riadiť čerpanie marketingového rozpočtu v súlade s finančným plánom.
•Viesť pracovný tím a zodpovedať za organizovanie a riadenie ľudských zdrojov v súlade s platnými právnymi predpismi.
•Vytvárať Lojality klub pre klientov hotelov TMR, vytvárať silnú marketingovú podporu s cieľom zvyšovania členstva a povedomia o benefitoch pomedzi klientmi hotelov.
NÁPLŇ PRÁCE:
•Vytvárať a riadiť marketingovú stratégiu jednotlivých hotelov TMR ako aj brandu a konceptu Hotelov TMR.
•Zabezpečovať realizáciu marketingových aktivít a marketingovej komunikácie v súlade so schválenou stratégiou a budgetom.
•Riadiť rozvoj ako aj samotný výkon prevádzkového offline marketingu pre všetky hotelové prevádzky v počte 14 (všetky hotelové tlačoviny, vizuály a marketingové materiály).
•Riadiť rozvoj aj samotný výkon prevádzkového online marketingu pre všetky hotelové prevádzky hotelov TMR ako aj pre spoločný brand Hotely TMR (správa 16-tich webov, sociálne siete, kampane, iné príležitosti v rámci online, a p.).
•Riadiť marketingové kampane, online a offline komunikáciu s cieľom budovať brand a dosahovať pozitívne hospodárske výsledky.
•Vytvárať produkt, obchodné ponuky, pobytové balíky s cieľom využívať synergie a zvyšovať konkurencie schopnosť hotelov TMR.
• Vytvárať lojality systém pre klientov hotelov TMR a budovať jeho povedomie a poznanie medzi klientmi hotelov TMR.
•Riadiť offline a online marketingové aktivity na podporu aktivít obchodného oddelenia v jednotlivých segmentoch (materiály na výstavy, kampane, pracovné nástroje pre jednotlivé obchodné tímy, a p.).
•Komunikovať s partnermi/dodávateľmi, médiami.
•Vytvárať eventy a aktivity na hoteloch TMR s cieľom zvýšiť príťažlivosť ponuky a produktu pre klienta.
•Riadiť tím manažérov prevádzkového marketingu, online a offline špecialistov s cieľom dosahovania vyššie stanovených cieľov a optimalizovať efektivitu ich práce ale aj s cieľom budovania stabilizovaného, motivovaného a profesne rozvíjajúceho sa tímu.
Miesto výkonu práce: POPRAD
ÚLOHY A ZODPOVEDNOSŤ:
•Predkladať plán a stratégiu marketingových aktivít a nástrojov s cieľom dosahovať stanovený budget a zvyšovať tržby v hoteloch vo všetkých troch strediskách TMR.
•Zvyšovať povedomie o značke, vytvárať pozitívne PR, tvoriť brand.
•Aktivizovať, školit, riadiť a motivovať svojich podriadených v súlade s nastavenými postupmi.
•Rozvíjať kvalitu a efektivitu práce podriadených za účelom zvyšovania tržieb a zvyšovania profesionality podriadených, zodpovednosť za výkon min. šiestich podriadených a ich výstup v súlade s požiadavkami.
•Strategicky plánovať, analyzovať a vyhodnocovať marketingové aktivity, definovať nové marketingové potencionality a trendy s výsledkom zvyšovania počtu hostí s vyššou priemerovou útratou.
•Zodpovednosť za kontent všetkých webových stránok, t.j. hotelová stránka každého hotela a združovacia webová stránka pre Hotely TMR, a to po formálnej ako aj obsahovej stránke.
•Tvorba produktu pre každý z hotelov TMR vo všetkých strediskách ako aj pre každý z obchodných segmentov, a s tým spojená zodpovednosť za dosahovanie tržieb v jednotlivých segmentoch.
•Tvorba pobytových balíkov s cieľom zvyšovania záujmu klientov, budovania pozitívneho image a zvyšovania hodnoty ponuky hotelových webov oproti ponukám cez externé predajné kanály s cieľom zvyšovať tržby.
•V spolupráci s riaditeľmi hotelových prevádzok vytvárať produkt každého hotela a tým zvyšovať príťažlivosť ponuky v rámci jednotlivých segmentov v predajnom procese ako aj počas pobytu.
•Zabezpečiť predpobytovú, popobytovú a komunikáciu počas pobytu klienta s klientom samotným, s cieľom budovania lojality, zvyšovania upsellu a x-sellu a získavania spätnej väzby od klienta.
•Riadiť marketingovú komunikáciu na sociálnych sieťach s cieľom budovania brandu ako aj zvyšovania predaja pobytov na hoteloch TMR, akvizíciou ako aj opakovaným nákupom lojálnych klientov.
•Riadiť realizáciu prípravy tlačových a iných marketingových materiálov na základe odsúhlasenej stratégie, v súlade so značkou a imidžom TMR a odsúhlaseným rozpočtom pre prevádzku všetkých hotelov ako aj pre jednotlivé segmenty obchodného oddelenia s cieľom zvyšovania záujmu klientov.
•V kooperácii a koordinácii s Ecommerce managerom riadiť realizáciu kampaní v súlade s odsúhlasenou stratégiou, značkou a imidžom TMR a odsúhlaseným rozpočtom v rámci Ecommerce. Zvyšovať v direct mailovej komunikácii predajnú konverziu, tj zvyšovať nákup klientov.
•Koordinovať a kontrolovať a riadiť čerpanie marketingového rozpočtu v súlade s finančným plánom.
•Viesť pracovný tím a zodpovedať za organizovanie a riadenie ľudských zdrojov v súlade s platnými právnymi predpismi.
•Vytvárať Lojality klub pre klientov hotelov TMR, vytvárať silnú marketingovú podporu s cieľom zvyšovania členstva a povedomia o benefitoch pomedzi klientmi hotelov.
NÁPLŇ PRÁCE:
•Vytvárať a riadiť marketingovú stratégiu jednotlivých hotelov TMR ako aj brandu a konceptu Hotelov TMR.
•Zabezpečovať realizáciu marketingových aktivít a marketingovej komunikácie v súlade so schválenou stratégiou a budgetom.
•Riadiť rozvoj ako aj samotný výkon prevádzkového offline marketingu pre všetky hotelové prevádzky v počte 14 (všetky hotelové tlačoviny, vizuály a marketingové materiály).
•Riadiť rozvoj aj samotný výkon prevádzkového online marketingu pre všetky hotelové prevádzky hotelov TMR ako aj pre spoločný brand Hotely TMR (správa 16-tich webov, sociálne siete, kampane, iné príležitosti v rámci online, a p.).
•Riadiť marketingové kampane, online a offline komunikáciu s cieľom budovať brand a dosahovať pozitívne hospodárske výsledky.
•Vytvárať produkt, obchodné ponuky, pobytové balíky s cieľom využívať synergie a zvyšovať konkurencie schopnosť hotelov TMR.
• Vytvárať lojality systém pre klientov hotelov TMR a budovať jeho povedomie a poznanie medzi klientmi hotelov TMR.
•Riadiť offline a online marketingové aktivity na podporu aktivít obchodného oddelenia v jednotlivých segmentoch (materiály na výstavy, kampane, pracovné nástroje pre jednotlivé obchodné tímy, a p.).
•Komunikovať s partnermi/dodávateľmi, médiami.
•Vytvárať eventy a aktivity na hoteloch TMR s cieľom zvýšiť príťažlivosť ponuky a produktu pre klienta.
•Riadiť tím manažérov prevádzkového marketingu, online a offline špecialistov s cieľom dosahovania vyššie stanovených cieľov a optimalizovať efektivitu ich práce ale aj s cieľom budovania stabilizovaného, motivovaného a profesne rozvíjajúceho sa tímu.
Miesto výkonu práce: POPRAD
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca v atraktívnom prostredí vo Vysokých Tatrách resp. Nízkych Tatrách vo flexibilnom a mladom kolektíve.
Poskytujeme možnosť lyžovania a rozsiahly sociálny program ( skipass, aquapass, množstvo zliav a výhod ).
Poskytujeme možnosť lyžovania a rozsiahly sociálny program ( skipass, aquapass, množstvo zliav a výhod ).
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že Vás naša ponuka oslovila posielajte nám Vaše životopisy na nižšie uvedený mail.
U všetkých dokumentov zasielaných našej spoločnosti uvádzajte prosím súhlas so spracovaním osobných údajov.
V prípade veľkého počtu žiadostí nebude možné odpovedať všetkým uchádzačom. Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov za účelom osobného pohovoru.
Za pochopenie ďakujeme.
U všetkých dokumentov zasielaných našej spoločnosti uvádzajte prosím súhlas so spracovaním osobných údajov.
V prípade veľkého počtu žiadostí nebude možné odpovedať všetkým uchádzačom. Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov za účelom osobného pohovoru.
Za pochopenie ďakujeme.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
-preukázateľné skúsenosti min. 4 roky praxe v oblasti marketingu a min. 2 roky s riadením tímu na manažérskej pozícii,
-podmienkou anglický jazyk na pokročilej úrovni,
-správa web rozhrania a prostredia, min. základy digital marketingu, marketingové stratégie,
-out of the box thinking, kreativita, flexibilita, odolnosť voči stresu, samostatnosť, psychická odolnosť, vodcovský typ, tímový duch.
-podmienkou anglický jazyk na pokročilej úrovni,
-správa web rozhrania a prostredia, min. základy digital marketingu, marketingové stratégie,
-out of the box thinking, kreativita, flexibilita, odolnosť voči stresu, samostatnosť, psychická odolnosť, vodcovský typ, tímový duch.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Skupina Tatry mountain resorts, a.s. („TMR“) je lídrom v prevádzkovaní horských stredísk a zábavných parkov a poskytovaní turistických služieb v strednej Európe.
Naša spoločnosť má záujem zamestnávať talentovaných, motivovaných a lojálnych zamestnancov. Našim zamestnancom umožňujeme profesijný rast a dávame príležitosť využiť svoj potenciál.
Gopass, a.s. je súčasťou skupiny TMR a slúži ako platforma, kde:
• nakúpite lístky a vstupy do zimných stredísk v 5 krajinách, do golfových rezortov, aquaparkov a zábavných parkov,
• unikátny vernostný program, ktorý uplatníte okrem vyššie uvedených miest aj v hoteloch, reštauráciách, obchodoch alebo požičovniach,
• karta, ktorá slúži ako váš osobný lístok na vstup do lyžiarskych stredísk, aquaparkov a je kľúčom k mnohým ďalším produktom a službám
• mobilná aplikácia, ktorá vám v reálnom čase sprostredkuje všetky dôležité informácie o dianí v stredisku, prehľad vašich lyžiarskych štatistík.
Naša spoločnosť má záujem zamestnávať talentovaných, motivovaných a lojálnych zamestnancov. Našim zamestnancom umožňujeme profesijný rast a dávame príležitosť využiť svoj potenciál.
Gopass, a.s. je súčasťou skupiny TMR a slúži ako platforma, kde:
• nakúpite lístky a vstupy do zimných stredísk v 5 krajinách, do golfových rezortov, aquaparkov a zábavných parkov,
• unikátny vernostný program, ktorý uplatníte okrem vyššie uvedených miest aj v hoteloch, reštauráciách, obchodoch alebo požičovniach,
• karta, ktorá slúži ako váš osobný lístok na vstup do lyžiarskych stredísk, aquaparkov a je kľúčom k mnohým ďalším produktom a službám
• mobilná aplikácia, ktorá vám v reálnom čase sprostredkuje všetky dôležité informácie o dianí v stredisku, prehľad vašich lyžiarskych štatistík.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
ID: 3166721
Dátum zverejnenia: 22.8.2017
2017-08-22
lokalita: Bratislavský kraj, Prešovský kraj, Košický kraj, okres Poprad Pozícia: Marketingový manažér Spoločnosť: Tatry mountain resorts, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.