Finančný manažér

Miesto práce
Štefánikova 887/53, 058 01 Poprad, Prešovský kraj, Košický kraj, okres Liptovský Mikuláš, okres Ružomberok
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou
Poslať životopis

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hlavnou pracovnou náplňou uvedenej pozície je:
- riadenie mesačných a ročných účtovných závierok komplexne
- spracovávanie podkladov pre konsolidovanú účtovnú závierku podľa požiadaviek audítora
- koordinovanie činností v oblasti účtovníctva v rámci skupiny
- pripravovanie podkladov pre ročný audit, komunikácia s audítorskou firmou
- zabezpečenie kompatibility účtovných problémov s IFRS accountary policies
- spravovanie a analýza cash flow
- riadenie procesu správy pohľadávok, koordinácia činnosti s právnym oddelením
- účtovanie a výpočet opravných položiek a odpis dubióznych pohľadávok
- spolupracovanie pri tvorbe mesačného reportingu
- zodpovednosť za komunikáciu s príslušnými orgánmi štátnej správy
- pravidelné cestovanie a služobné cesty (aj mimo SR)

Zamestnanecké výhody, benefity

- dynamická práca v stabilnej spoločnosti
- možnosť odborného a kariérneho rastu
- sociálne benefity

Informácie o výberovom konaní

Miesto výkonu práce: Poprad

V prípade, že Vás naša ponuka zaujala a spĺňate uvedené požiadavky, pošlite do 13.03.2015 žiadosť so štruktúrovaným životopisom a súhlasom so spracovaním osobných údajov na nižšie uvedenú kontaktnú adresu. Do predmetu správy uveďte názov pozície o ktorú máte záujem. Vybraní uchádzači budú pozvaní na výberový pohovor telefonicky, preto prosíme uviesť kontaktné telefónne číslo. Ostatným, ktorí nebudú kontaktovaní, ďakujeme za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Podvojné účtovníctvo - Expert
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Kandidát musí spĺňať nasledujúce kritéria:
- prax v ekonomickej oblasti min. 5 rokov
- skúsenosti v audítorskej firme min. 2 roky - výhodou
- znalosť účtovných predpisov a znalosť IFRS
- výborné riadiace a komunikačné zručnosti
- zodpovednosť, spoľahlivosť, flexibilita, precíznosť, orientácia na výsledok

Finančný manažér bude pravidelne vysielaný na služobné cesty v rámci (aj mimo) SR, ktoré budú dlhodobejšieho charakteru.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

✓ Patríme k TOP 10 firmám so slovenským kapitálom.
✓ Získali sme ocenenia Strojársky výrobok roka 2015, 2016, 2017, 2018.
✓ Sme jedným z najväčších a najvýznamnejších zamestnávateľov v regióne.
✓ Ponúkame unikátne riešenia nákladných železničných vagónov, ktoré sú vyvinuté a vyrobené na základe požiadaviek našich zákazníkov.
✓ Spoločnosť TATRAVAGÓNKA a.s. predstavuje „vlajkovú loď“ skupiny, ktorá je etablovaná nielen na Slovensku, ale aj v piatich krajinách Európy.
✓ Sme TRENDSETTERMI v rámci nákladnej železničnej prepravy.
__________________________________________

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Karolína Kovácsová
Tel.: +421918735724
E-mail: poslať životopis
Poslať životopis
ID: 1951610  Dátum zverejnenia: 13.2.2015  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou