Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Sekretárka/office manager
TATRA UNITED CORPORATION, a.s.
Miesto práce
Rozálka 9, Pezinok, okres Pezinok
Rozálka 9, Pezinok, okres Pezinok
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou - bude predmetom osobného pohovoru
dohodou - bude predmetom osobného pohovoru
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Zabezpečovať telefonický styk do aj zo spoločnosti, obsluha kopírovacieho stroja, príprava a spracovanie korešpondencie podľa pokynov vedenia spoločnosti, práca s internetom a príprava podkladov pre ostatné oddelenia, kontrola dostatku, objednávanie a preberanie spotrebného materiálu a iné, s vedením sekretariátu súvisiace práce podľa pokynov vedenia spoločnosti.
- Vedenie pokladne: príjem, výdaj a evidencia hotovosti v pokladni na drobné výdaje, príprava pokladničných podkladov pre účtovníctvo.
- Príprava podkladov pre účtovníctvo a úzka spolupráca s centrálnym ekonomickým oddelením spoločnosti: vystavovanie faktúr, refakturácia nákladov (vytváranie tabuliek v excel programe), evidencia faktúr, vystavovanie bankových príkazov, príprava mzdových podkladov, evidencia pohľadávok a evidencia neperiodických platieb a iné, s prípravou podkladov pre účtovníctvo súvisiace práce podľa pokynov účtovníčky a vedenia spoločnosti.
- Poštový a bankový styk: denné preberanie poštových zásielok a ich evidencia, podaj poštových zásielok na pošte podľa potreby, internet banking.
- Vedenie skladového hospodárstva areálu (spotrebné suroviny)
- Sumarizovanie tržieb za jednotlivé úseky
- Sumarizovanie a porovnávanie štatistík vývoja cien jednotlivých produktov od dodávateľov
- Komunikácia s príslušnými úradmi (samospráva, zdravotné poisťovne a soc. poisťovňa)
- Zodpovednosť za plynulý chod kancelárie Generálneho riaditeľa
- Vedenie pokladne: príjem, výdaj a evidencia hotovosti v pokladni na drobné výdaje, príprava pokladničných podkladov pre účtovníctvo.
- Príprava podkladov pre účtovníctvo a úzka spolupráca s centrálnym ekonomickým oddelením spoločnosti: vystavovanie faktúr, refakturácia nákladov (vytváranie tabuliek v excel programe), evidencia faktúr, vystavovanie bankových príkazov, príprava mzdových podkladov, evidencia pohľadávok a evidencia neperiodických platieb a iné, s prípravou podkladov pre účtovníctvo súvisiace práce podľa pokynov účtovníčky a vedenia spoločnosti.
- Poštový a bankový styk: denné preberanie poštových zásielok a ich evidencia, podaj poštových zásielok na pošte podľa potreby, internet banking.
- Vedenie skladového hospodárstva areálu (spotrebné suroviny)
- Sumarizovanie tržieb za jednotlivé úseky
- Sumarizovanie a porovnávanie štatistík vývoja cien jednotlivých produktov od dodávateľov
- Komunikácia s príslušnými úradmi (samospráva, zdravotné poisťovne a soc. poisťovňa)
- Zodpovednosť za plynulý chod kancelárie Generálneho riaditeľa
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v mladom a dynamickom kolektíve
- atraktívne prostredie nového hotela, jazdeckého areálu
- zamestnanecká strava
- možnosť ubytovania
- množstvo benefitov v rámci spoločnosti TUC, a.s.
- atraktívne prostredie nového hotela, jazdeckého areálu
- zamestnanecká strava
- možnosť ubytovania
- množstvo benefitov v rámci spoločnosti TUC, a.s.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ekonómia, fakturácia, personalistika, účtovníctvo
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Pokročilý
Pokladňa - Pokročilý
Jednoduché účtovníctvo - Základy
Mzdové účtovníctvo - Základy
Personalistika - Základy
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Pokladňa - Pokročilý
Jednoduché účtovníctvo - Základy
Mzdové účtovníctvo - Základy
Personalistika - Základy
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Zodpovednosť
- Komunikácia
- Flexibilita
- Samostatnosť
- Komunikácia
- Flexibilita
- Samostatnosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
TATRA UNITED CORPORATION je privátna akciová spoločnosť založená v roku 1994, pôvodne určená na prevádzkovanie jedného bratislavského hotela. Postupne spoločnosť rozšírila svoju pôsobnosť v oblasti cestovného ruchu tak, že v súčasnosti vlastní a prevádzkuje tri hotely v Bratislavskom a Trnavskom regióne.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
ID: 1592294
Dátum zverejnenia: 4.11.2016
2016-11-04
lokalita: okres Pezinok Pozícia: Office manager, Sekretárka Spoločnosť: TATRA UNITED CORPORATION, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou - bude predmetom osobného pohovoru