Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Middle officer Tatra leasingu v Košiciach
Miesto práce
Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiacV tomto prípade neponúkame jednotnú nástupnú mzdu. Je závislá od skúseností a seniority kandidáta, a je predmetom partnerskej dohody počas výberového konania. Minimálna nástupná mzda: 1100 € brutto pri plnom úväzku.
Informácie o pracovnom mieste
Aké výzvy vás u nás čakajú?
• vypracovanie zmluvnej obchodnej dokumentácie, zodpovednosť za jej kvalitu a správnosť
• aktívna telefonická komunikácia s klientom, dodávateľom, spolupráca s externými sprostredkovateľmi
• podpora predaja leasingových produktov
• predaj poistných produktov TL priamo súvisiacich s pridelenou agendou
• písomná i priama súvisiaca komunikácia s klientom/dodávateľom (interným, externým) v rozsahu zverených úloh
• administratívna podpora obchodu TL
• zodpovednosť za správnu identifikáciu klienta - zodpovednosť za overenie klienta a kontrola dokumentov preberaných od klienta
• vypracovanie internej dokumentácie pre zadanie i pre zmenu obchodu v príslušných systémoch spoločnosti
• kontrola zmluvnej dokumentácie – kompletnosť, náležitosti, aktivácia, archivácia
• vypracovanie pravidelných aj nepravidelných reportov a štatistík
• zabezpečenie potrebnej evidencie
Čo vám ponúkame?
• príležitosť byť súčasťou silnej a úspešnej skupiny
• kvalitný odborný a osobnostný rozvoj
• práca so skúsenými lídrami
• zvýhodnenia na produktoch Tatra banky Účet pre modrú planétu TB, úvery, zmenárenské služby
• motivačné ohodnotenie
• Dni Zdravia
• bezplatná psychologická podpora 24/7
• príspevok na DDS
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Aký je ideálny kandidát?
• komunikačné zručnosti
• obchodné zručnosti výhodou
• znalosť anglického jazyka - výhodou
• aktívna práca s PC (MS Office)
• skúsenosti s administratívnou prácou
• samostatnosť
• precíznosť
• flexibilita
• ochota učiť sa nové veci
V prípade, že Vás naša ponuka zaujala, vyplňte prosím online dotazník. Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Údaje, ktoré nám poskytnete starostlivo posúdime a spracujeme v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov.
Online dotazník
Online dotazník
ID: 4834988
Dátum zverejnenia: 21.5.2024
2024-05-21
lokalita: Košice Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Office manager, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Tatra banka, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac