Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Operátor call centra a Helpesku Raiffeisen banky Slovensko
Miesto práce
okres Nitra
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Aké výzvy vás u nás čakajú?
- poskytovanie profesionálneho Helpdesku k produktom, www otázky a zabezpečenie odpovedí na otázky pobočiek cez Infoportál
- zabezpečenie správy Infoportálu v oblasti obsahu a technických funkcionalít, analýza jeho využívania na pobočkách
- sprostredkovanie spätnej väzby z pobočiek produktovým a procesným manažérom
- vypracovávanie návrhov odpovedí na sťažnosti a reklamácie klientov, resp. ich koordinovanie
- spracovávanie prehľadov konkurencie vo vybraných produktoch a návrh komunikácie produktu klientom a predajné argumenty
- telefonické poradenstvo klientom
- zodpovednosť za napĺňanie obchodných cieľov zverených produktov
- realizácia Mystery callingu na vybranej skupine klientov
- realizácia telefonickej verifikácie klientov - žiadateľov o pôžičku na základe reportu.
Čo vám ponúkame?
· Príležitosť byť súčasťou silnej a úspešnej banky
· Možnosť stáť pri zrode bankových inovácií
· Atraktívne kariérne príležitosti
· Kvalitný odborný a osobnostný rozvoj
· Možnost rotácií v rámcí RB Group
· Práca so skúsenými lídrami
· Zvýhodnenia na produktoch Tatra banky – balík služieb Tatra personal, úvery, zmenárenské služby
· Motivačné nadštandartné ohodnotenie
· Možnosť stať sa akcionárom banky
· Príspevok na zdravotnú starostlivosť
· Príspevok na DDS
· Extra dovolenka za každý odpracovaný rok
· Možnosť stáť pri zrode bankových inovácií
· Atraktívne kariérne príležitosti
· Kvalitný odborný a osobnostný rozvoj
· Možnost rotácií v rámcí RB Group
· Práca so skúsenými lídrami
· Zvýhodnenia na produktoch Tatra banky – balík služieb Tatra personal, úvery, zmenárenské služby
· Motivačné nadštandartné ohodnotenie
· Možnosť stať sa akcionárom banky
· Príspevok na zdravotnú starostlivosť
· Príspevok na DDS
· Extra dovolenka za každý odpracovaný rok
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Aký je ideálny kandidát?
- SŠ alebo VŠ vzdelanie ekonomického smeru
- proklientská orientácia, samostatnosť, komunikatívnosť, príjemné vystupovanie
V prípade, že Vás naša ponuka zaujala, vyplňte prosím online dotazník. Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Údaje, ktoré nám poskytnete starostlivo posúdime a spracujeme v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov.
Online dotazník
Online dotazník
ID: 3165391
Dátum zverejnenia: 21.8.2017
2017-08-21
lokalita: okres Nitra Pozícia: Finančný agent, Finančný poradca, Klientský pracovník Spoločnosť: Tatra banka, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou