IT support operátor

Miesto práce
okres Prešov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Aké výzvy vás u nás čakajú?

Vašou úlohou bude:
  • monitoring autorizačných procesov
  • monitorovanie systému a štartovanie eskalačných procedúr
  • hlásenie incidentov aplikačným alebo systémovým administrátorom
  • spolupráca pri implementácii nových funkcionalít, produktov a služieb týkajúcich sa service deskového systému
  • podpora užívateľov IS
  • riešenie úloh pri správe IS
  • monitoring systémov a zariadení v TB
  • registrácia vzniknutých incidentov, kontrola nahlásených výpadkov
  • úvodný support a klasifikácia incidentov
  • zodpovednosť za promtné riešenie problémov a porúch IS, za riadenie incidentov, eskaláciu, určovanie priority a sledovanie zmien stavu riešenia
  • kontrola procesu riešenia a uzatváranie incidentov
  • kontrola vytvorených SR, zaraďovanie na aplikačných alebo systémových administrátorov
  • zapisovanie výpadkov do štatistík
  • vytváranie štatistických výkazov
  • vedenie a aktualizovanie listu pohotovosti
  • spracovanie podkladov pre pravidelný reporting podľa požiadaviek nadriadeného

Čo vám ponúkame?

· Príležitosť byť súčasťou silnej a úspešnej banky
· Možnosť stáť pri zrode bankových inovácií
· Atraktívne kariérne príležitosti
· Kvalitný odborný a osobnostný rozvoj
· Možnost rotácií v rámcí RB Group
· Práca so skúsenými lídrami
· Zvýhodnenia na produktoch Tatra banky – balík služieb Tatra personal, úvery, zmenárenské služby
· Motivačné nadštandartné ohodnotenie
· Možnosť stať sa akcionárom banky
· Príspevok na zdravotnú starostlivosť
· Príspevok na DDS
· Extra dovolenka za každý odpracovaný rok
· Flexibilný pracovný čas

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské II. stupňa

Aký je ideálny kandidát?

  • pokročilá znalosť anglického jazyka
  • základy SQL
  • priame pracovné skúsenosti v blasti IT supportu
  • skúsenosti s riadením IT incidentov a riešením neštandardných situácií
  • znalosť IT procesov „Service support“ podľa ITIL - výhodou
  • proaktívny prístup pri riešení problémových situácií
  • vysoká miera kooperácie a zodpovednosti
  • ochota na sebe pracovať
  • serióznosť a spoľahlivosť
  • tímový hráč
V prípade, že Vás naša ponuka zaujala, vyplňte prosím online dotazník. Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Údaje, ktoré nám poskytnete starostlivo posúdime a spracujeme v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov.

Online dotazník
ID: 2649681  Dátum zverejnenia: 16.7.2016  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou