Vedúci oddelenia prvej úrovne IT podpory

Miesto práce
okres Prešov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Aké výzvy vás u nás čakajú?

  • Riadiť performance služieb a podporu klientom v rámci platných SLA
  • Zabezpečiť splnenie resp. prekonanie očakávaní klienta
  • Zabezpečiť, aby team dosahoval alebo prekonával požadované metriky (KPI) a benchmarky v oblasti performancu
  • Zabezpečiť dodržiavanie štandardov a procesov v záujme dosiahnutia efektivity a konzistentného plnenia klientskych požiadaviek
  • Dohliadať na všetky incidenty, service requesty a problémy end-to-end. Zabezpečiť komunikáciu na ostatných stakeholderov (B-2, CIO, BCM)
  • Zabezpečiť kvalitu dát v service desku a CMDB tak, aby slúžili ako „single source of truth“ pre service delivery reporting
  • Poskytovať dáta a reportovať merané KPI na pravidelnej báze a ad-hoc podľa potreby
  • Vykonávať hĺbkovú analýzu ticketov a spätnej väzby od klientov s cieľom definovania konkrétnych zlepšení v práci oddelenia
  • People management – zodpovednosť za hiring a on-boarding nových zamestnancov a za rozvoj podriadených (hard skills and soft skills)
  • Ako vlastník procesov Incident management, Service request fulfilment a problem management zabezpečiť ich dodržiavanie a kontinuálne zlepšovanie

Čo vám ponúkame?

Nefinančné benefity:
  • neustále zvyšovanie kvalifikácie
  • práca na TOP bankovych projektoch s najnovšími IT systémami
  • možnosť kariérneho rozvoja smermi: a) expert , b) líniový management

Finančné benefity:
  • vedenie účtu zadarmo
  • zvýhodnené úrokové sadzby produktov Tatrabanky
  • 100 % zľava z poplatku za úver
  • príspevok na zdravie
  • príspevok do 3. piliera
  • dni dovolenky navyše s programom - Dovolenka PLUS

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Aký je ideálny kandidát?

  • ukončené VŠ vzdelanie
  • aktívna znalosť AJ
  • detailná znalosť ITIL metodológie a problematiky, konceptov IT
  • znalosti z oblasti Lean Six Sigma
  • skúsenosti s riadením IT incidentov a riešením neštandardných situácií
  • znalosti bankových produktov, služieb a ich spracovanie v IT systémoch (výhodou)
  • znalosť dopadov výpadkov jednotlivých systémov na prácu business útvarov
  • výborná schopnosť a praktické skúsenosti v manažovaní a motivovaní tímu IT špecialistov
  • skúsenosti s riadením kritických situácií a zabezpečením 24x7 dostupnosti
  • vytrvalosť a silná orientácia na výsledky
V prípade, že Vás naša ponuka zaujala, vyplňte prosím online dotazník. Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Údaje, ktoré nám poskytnete starostlivo posúdime a spracujeme v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov.

Online dotazník
ID: 2258445  Dátum zverejnenia: 23.9.2015  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou