Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Vedúci oddelenia prvej úrovne IT podpory
Miesto práce
okres Prešov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Aké výzvy vás u nás čakajú?
- Riadiť performance služieb a podporu klientom v rámci platných SLA
- Zabezpečiť splnenie resp. prekonanie očakávaní klienta
- Zabezpečiť, aby team dosahoval alebo prekonával požadované metriky (KPI) a benchmarky v oblasti performancu
- Zabezpečiť dodržiavanie štandardov a procesov v záujme dosiahnutia efektivity a konzistentného plnenia klientskych požiadaviek
- Dohliadať na všetky incidenty, service requesty a problémy end-to-end. Zabezpečiť komunikáciu na ostatných stakeholderov (B-2, CIO, BCM)
- Zabezpečiť kvalitu dát v service desku a CMDB tak, aby slúžili ako „single source of truth“ pre service delivery reporting
- Poskytovať dáta a reportovať merané KPI na pravidelnej báze a ad-hoc podľa potreby
- Vykonávať hĺbkovú analýzu ticketov a spätnej väzby od klientov s cieľom definovania konkrétnych zlepšení v práci oddelenia
- People management – zodpovednosť za hiring a on-boarding nových zamestnancov a za rozvoj podriadených (hard skills and soft skills)
- Ako vlastník procesov Incident management, Service request fulfilment a problem management zabezpečiť ich dodržiavanie a kontinuálne zlepšovanie
Čo vám ponúkame?
Nefinančné benefity:
Finančné benefity:
- neustále zvyšovanie kvalifikácie
- práca na TOP bankovych projektoch s najnovšími IT systémami
- možnosť kariérneho rozvoja smermi: a) expert , b) líniový management
Finančné benefity:
- vedenie účtu zadarmo
- zvýhodnené úrokové sadzby produktov Tatrabanky
- 100 % zľava z poplatku za úver
- príspevok na zdravie
- príspevok do 3. piliera
- dni dovolenky navyše s programom - Dovolenka PLUS
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Aký je ideálny kandidát?
- ukončené VŠ vzdelanie
- aktívna znalosť AJ
- detailná znalosť ITIL metodológie a problematiky, konceptov IT
- znalosti z oblasti Lean Six Sigma
- skúsenosti s riadením IT incidentov a riešením neštandardných situácií
- znalosti bankových produktov, služieb a ich spracovanie v IT systémoch (výhodou)
- znalosť dopadov výpadkov jednotlivých systémov na prácu business útvarov
- výborná schopnosť a praktické skúsenosti v manažovaní a motivovaní tímu IT špecialistov
- skúsenosti s riadením kritických situácií a zabezpečením 24x7 dostupnosti
- vytrvalosť a silná orientácia na výsledky
V prípade, že Vás naša ponuka zaujala, vyplňte prosím online dotazník. Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Údaje, ktoré nám poskytnete starostlivo posúdime a spracujeme v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov.
Online dotazník
Online dotazník
ID: 2258445
Dátum zverejnenia: 23.9.2015
2015-09-23
lokalita: okres Prešov Pozícia: Riaditeľ IT Spoločnosť: Tatra banka, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou