Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
IT support operator Presov
Miesto práce
okres Prešov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Aké výzvy vás u nás čakajú?
Vašou úlohou bude:
- monitoring autorizačných procesov
- monitorovanie systému a štartovanie eskalačných procedúr
- hlásenie incidentov aplikačným alebo systémovým administrátorom
- spolupráca pri implementácii nových funkcionalít, produktov a služieb týkajúcich sa service deskového systému
- podpora užívateľov IS
- riešenie úloh pri správe IS
- monitoring systémov a zariadení v TB
- registrácia vzniknutých incidentov, kontrola nahlásených výpadkov
- úvodný support a klasifikácia incidentov
- zodpovednosť za promtné riešenie problémov a porúch IS, za riadenie incidentov, eskaláciu, určovanie priority a sledovanie zmien stavu riešenia
- kontrola procesu riešenia a uzatváranie incidentov
- kontrola vytvorených SR, zaraďovanie na aplikačných alebo systémových administrátorov
- zapisovanie výpadkov do štatistík
- vytváranie štatistických výkazov
- vedenie a aktualizovanie listu pohotovosti
- spracovanie podkladov pre pravidelný reporting podľa požiadaviek nadriadeného
Čo vám ponúkame?
Nefinančné benefity:
Finančné benefity:
- neustále zvyšovanie kvalifikácie
- práca na TOP bankovych projektoch s najnovšími IT systémami
- možnosť kariérneho rozvoja dvoma smermi: a) expert , b) manager (project manager, líniový management)
Finančné benefity:
- zvýhodnené úrokové sadzby produktov Tatrabanky
- príspevok na zdravie
- príspevok do 3. piliera
- dni dovolenky na navyše s programom - Dovolenka PLUS
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Aký je ideálny kandidát?
- pokročilá znalosť anglického jazyka
- základy SQL
- priame pracovné skúsenosti v blasti IT supportu
- skúsenosti s riadením IT incidentov a riešením neštandardných situácií
- znalosť IT procesov „Service support“ podľa ITIL - výhodou
- proaktívny prístup pri riešení problémových situácií
- vysoká miera kooperácie a zodpovednosti
- ochota na sebe pracovať
- serióznosť a spoľahlivosť
- tímový hráč
V prípade, že Vás naša ponuka zaujala, vyplňte prosím online dotazník. Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Údaje, ktoré nám poskytnete starostlivo posúdime a spracujeme v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov.
Online dotazník
Online dotazník
ID: 2161107
Dátum zverejnenia: 29.6.2015
2015-06-29
lokalita: okres Prešov Pozícia: IT/Technical Support Specialist, Servisný technik, Správca informačného systému, Systémový administrátor Spoločnosť: Tatra banka, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou