Remote Osobný bankár Dialog live

Miesto práce
okres Nitra
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Aké výzvy vás u nás čakajú?

DIALOG Live ako prvý a jediný na Slovensku priniesol v roku 2013 službu Remote Osobný bankár.

Staňte sa aj VY súčasťou tohoto výnimočného projektu budúcnosti, ktorý Vám prinášame už dnes.
Ide o služby vzťahového manažmentu pre vybraných klientov Tatra banky, v prípade Osobného bankára pre fyzické osoby.

Klient v starostlivosti Remote už nemusí svoje finančné záležitosti súvisiace s bankou riešiť osobne v pobočke, ale všetko, čo potrebuje, vyrieši jednoducho prostredníctvom telefónu, videokonzultácie so svojím vzťahovým manažérom a to Remote Osobných bankárom.

Remote Osobný bankár ma príležitosť starať sa o portfólio VIP klientov banky prostredníctvom Dialog live:
  • komplexné vybavovanie bankových požiadaviek, prostredníctvom videohovoru,
telefónu, internetu
  • poradenstvo v oblasti investičných a úverových príležitosti
  • aktívny predaj produktov Tatra banky
  • pravidelný priamy kontakt s klientom, riešenie jeho komplexných požiadaviek a
potrieb
  • overovanie cez hlasovú biometriu
  • budovanie a udržiavanie vzťahu s klientmi na základe finančnej analýzy klienta

Aké výzvy vás u nás čakajú?
  • budete partnerom klienta vo svete financií a bankovníctva a privediete ho k
samostatnému a aktívnemu využívaniu inovácií v bankovníctve
  • telefonicky klientom zabezpečíte kvalitné poradenstvo a podporu
  • aktívne budete nachádzať nové predajné príležitosti a efektívne riešenia pre
klienta

Čo vám ponúkame?

Naše nefinančné benefity zahŕňajú:
  • neustále zvyšovanie kvalifikácie
  • možnosti kariérneho rastu
  • prácu pod vedením skúsených lídrov

K finančným benefitom patrí:
  • základná mzda + Q provízny systém odmeňovania
  • zvýhodnené úrokové sadzby produktov Tatrabanky
  • príspevok na zdravie
  • príspevok do 3. piliera
  • dni dovolenky na navyše s programom - Dovolenka PLUS

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské II. stupňa

Aký je ideálny kandidát?

  • minimálne 1 rok prax vo finančnom sektore,
  • práca v call centre výhodou,
  • obchodnícke zručnosti, komunikatívnosť, iniciatívnosť, zodpovednosť
  • prehľad v oblasti bankových produktov,
V prípade, že Vás naša ponuka zaujala, vyplňte prosím online dotazník. Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Údaje, ktoré nám poskytnete starostlivo posúdime a spracujeme v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov.

Online dotazník
ID: 2114193  Dátum zverejnenia: 19.5.2015  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou