Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Remote Osobný bankár Dialog live
Miesto práce
okres Nitra
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Aké výzvy vás u nás čakajú?
DIALOG Live ako prvý a jediný na Slovensku priniesol v roku 2013 službu Remote Osobný bankár.
Staňte sa aj VY súčasťou tohoto výnimočného projektu budúcnosti, ktorý Vám prinášame už dnes.
Ide o služby vzťahového manažmentu pre vybraných klientov Tatra banky, v prípade Osobného bankára pre fyzické osoby.
Klient v starostlivosti Remote už nemusí svoje finančné záležitosti súvisiace s bankou riešiť osobne v pobočke, ale všetko, čo potrebuje, vyrieši jednoducho prostredníctvom telefónu, videokonzultácie so svojím vzťahovým manažérom a to Remote Osobných bankárom.
Remote Osobný bankár ma príležitosť starať sa o portfólio VIP klientov banky prostredníctvom Dialog live:
Aké výzvy vás u nás čakajú?
Staňte sa aj VY súčasťou tohoto výnimočného projektu budúcnosti, ktorý Vám prinášame už dnes.
Ide o služby vzťahového manažmentu pre vybraných klientov Tatra banky, v prípade Osobného bankára pre fyzické osoby.
Klient v starostlivosti Remote už nemusí svoje finančné záležitosti súvisiace s bankou riešiť osobne v pobočke, ale všetko, čo potrebuje, vyrieši jednoducho prostredníctvom telefónu, videokonzultácie so svojím vzťahovým manažérom a to Remote Osobných bankárom.
Remote Osobný bankár ma príležitosť starať sa o portfólio VIP klientov banky prostredníctvom Dialog live:
- komplexné vybavovanie bankových požiadaviek, prostredníctvom videohovoru,
- poradenstvo v oblasti investičných a úverových príležitosti
- aktívny predaj produktov Tatra banky
- pravidelný priamy kontakt s klientom, riešenie jeho komplexných požiadaviek a
- overovanie cez hlasovú biometriu
- budovanie a udržiavanie vzťahu s klientmi na základe finančnej analýzy klienta
Aké výzvy vás u nás čakajú?
- budete partnerom klienta vo svete financií a bankovníctva a privediete ho k
- telefonicky klientom zabezpečíte kvalitné poradenstvo a podporu
- aktívne budete nachádzať nové predajné príležitosti a efektívne riešenia pre
Čo vám ponúkame?
Naše nefinančné benefity zahŕňajú:
K finančným benefitom patrí:
- neustále zvyšovanie kvalifikácie
- možnosti kariérneho rastu
- prácu pod vedením skúsených lídrov
K finančným benefitom patrí:
- základná mzda + Q provízny systém odmeňovania
- zvýhodnené úrokové sadzby produktov Tatrabanky
- príspevok na zdravie
- príspevok do 3. piliera
- dni dovolenky na navyše s programom - Dovolenka PLUS
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Aký je ideálny kandidát?
- minimálne 1 rok prax vo finančnom sektore,
- práca v call centre výhodou,
- obchodnícke zručnosti, komunikatívnosť, iniciatívnosť, zodpovednosť
- prehľad v oblasti bankových produktov,
V prípade, že Vás naša ponuka zaujala, vyplňte prosím online dotazník. Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Údaje, ktoré nám poskytnete starostlivo posúdime a spracujeme v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov.
Online dotazník
Online dotazník
ID: 2082007
Dátum zverejnenia: 15.4.2015
2015-04-15
lokalita: okres Nitra Pozícia: Finančný poradca, Klientský pracovník Spoločnosť: Tatra banka, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou