Riaditeľ odboru organizácie a procesného riadenia

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Aké výzvy vás u nás čakajú?

Sme inovatívna a progresívna banka, ktorá neustále zlepšuje svoje produkty a služby. Veľký dôraz kladieme aj na neustále zlepšovanie procesov, ktorými tieto produkty a služby poskytujeme. Vo finančnej sfére na Slovensku aj v našej bankovej skupine patríme medzi priekopníkov a lídrov v implementácii Lean a Six Sigma.

Hľadáme seniorného kandidáta s riadiacimi skúsenosťami, so schopnosťou transformácie seba aj svojho okolia na vysokej úrovni. Ideálny kandidát je leader schopný prinášať riešenia, ktoré sú konsenzom všetkých strán pri riadení a implementácii zmien v banke. Analytické myslenie a schopnosť vyjednávania sú veľkou výhodou. Teoretické vedomosti a praktická skúsenosť v oblasti metodiky Change Managementu je preferovaná. Znalosť LEAN a procesného riadenia sú výhodou, nie však podmienkou, avšak očakávame vysokú ochotu a vysoké nasadenie pri získavaní potrebného know-how a skúseností.

Náplňou práce je aktívna participácia a spolupráca na strategických projektoch banky, plánovanie a koordinácia implementácie procesného riadenia a Lean princípov, Data Quality Management-u, v špecifických prípadoch riadenie určitých projektov. Zodpovedá za metodický, produktový a business architektonický rámec v oblasti platobného styku a riešenia reklamácií a podnetov klientov. Riadi operačné riziko spojené s procesmi, za ktoré má zodpovednosť. Reportuje priamo COO.

Zodpovedá za:
  • aktívnu účasť v projektoch banky,
  • aktívnu účasť v hľadaní možných zlepšení, následná participácia na ich realizácii,
  • podporu realizácie projektov a jednotlivých zlepšení rôznym útvarom banky
  • komunikáciu a podporu zavádzania procesného riadenia (BPMS) a six sigma
  • spoluprácu na projektoch a iniciatívach zvyšujúcich kvalitu, efektivitu a produktivitu TB a RI,
  • vzdelávanie a rozvoj ľudí v banke v oblasti procesného riadenia, Lean a Six Sigma
  • správu a rozvoj systému na zber VOC (reklamácie a negatívne podnety)
  • aktívne identifikovanie kritických oblastí spôsobujúcich reklamácie a sťažností klientov a eliminovanie ich príčin
  • správu systému riadiacej dokumentácie banky a dcérskych spoločností (ORP)
  • správu a rozvoj systému na zber a vyhodnocovanie nápadov v banke (Lepšia TB a Naše zlepšenia)
  • koordináciu implementácie a riadenia data quality manažmentu a procesu správy číselníkov v banke a dcérskych spoločnostiach
  • koordináciu aktivít čistenia dát v informačných systémoch banky
  • je zodpovedný za produktový manažment a business architektúru v oblasti platobného styku

Čo vám ponúkame?

  • inovatívna, dynamická, stabilná a renomovaná spoločnosť
  • mladý tím a dynamická firemná kultúra
  • vysoké možnosti sebarozvoja po odbornej aj manažérskej stránke
  • balík benefitov

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Aký je ideálny kandidát?

  • anglický jazyk - plynulá úroveň - podmienkou
  • znalosť Change Managementu preferovaná
  • znalosť LEAN a procesného riadenia výhodou
  • analytické myslenie a schopnosť vyjednávania výhodou
  • leadership zručnosti/schopnosti na vysokej úrovni
V prípade, že Vás naša ponuka zaujala, vyplňte prosím online dotazník. Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Údaje, ktoré nám poskytnete starostlivo posúdime a spracujeme v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov.

Online dotazník
ID: 1901111  Dátum zverejnenia: 16.10.2014  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou