Manažér vývoja nových produktov FMCG

TARGET Executive Search

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
asap

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Brand manžér / Projektový manažér v marketingu so zameraním na inovácie (NPD), vývoj a uvádzanie nových výrobkov na trh v oblasti rýchloobratkového tovaru. V spolupráci s oddelením marketingu, prieskumu trhu a výroby prichádza s návrhmi na nové produkty. Ako projektový manžér, vedie celofirmený projektový tím, ktorý má za úlohu zaviesť produkt do výroby a úspešne uviesť na trh.
  • zodpovedá za celkový proces prípravy, implementácie a uvádzanie nových výrobkov na slovenský trh
  • sleduje vývoj trhu v danom segmente a identifikuje nové možnosti produktov, príchutí, obalov a POS materálov pre slovenský trh
  • vedie projektový tím zložený z odborníkov na jednotlivé oblasti v rámci celej firmy
  • koordinuje a vedie inovačné projekty až po ich hladké marketingové uvedenie na trh a zároveň funguje ako kontaktná osoba pre včetky otázky týkajúce sa vývoja nových produktov
  • úzko spolupracuje s brand a trade marketingom a podporuje ich po procesnej, technickej a praktickej stránke pri rozvoji ich kreatívnych nápadov a transformácii do nových riešení
Naším klientom je medzinárodná výrobná a obchodná spoločnosť zo sektora rýchloobrátkového tovaru, so silným zázemím a výrazným postavením na lokálnom trhu.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Maloobchod

medzinárodná výrobná a obchodná spoločnosť z rýchloobrátkového sektoru

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické, obchodné

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

7

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Požiadavky:
  • 7 a viac rokov skúseností v pozícii Projektového / Brand manažéra alebo Marketingového manažéra v oblasti vývoja nových produktov zo sektoru rýchloobrátkového tovaru alebo farmácie (OTC), prípadne príbuzných sektorov ako je maloobchodný predaj
  • Viacročná prax v rámci brand manažmentu, brand positioningu, inovácií, marketingu, alebo príbuznej oblasti v rámci FMCG / retailu
  • VŠ vzdelanie ekonomického smeru
  • Výborná znalosť anglického jazyka
  • Skúsenosti s riadením projektov a celofiremných projektových tímov
  • Samostatnosť, schopnosť sa rozhodovať a motivať
  • Analytické myslenie a zároveň aj silné komunikačné a vyjednávacie zručnosti a kreativita
  • Pokročilá znalosť MS project a iných projektových nástrojov

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

TARGET Executive Search (www.targetexecutivesearch.com) je rakúska spoločnosť, ktorá poskytuje služby v oblasti personálneho poradenstva, a to predovšetkým cieleného systematického oslovovania "headhuningu" v regióne strednej a východnej Európy. Zameriava sa na:

• Executive Search – Headhunting
• Board Recruitment
• Competition monitoring for management potential
• Career advisory & transition services

Spoločnosť TARGET Executive Search bola založená v roku 1994. Postupne sa vypracovala na vedúcu spoločnosť v oblasti Executive Search s regionálnym pôsobením. V súčasnosti pôsobí v na Slovensku, v Čechách, v Maďarsku, v Poľsku, v Rakúsku, v Rumunsku, v Bulharsku a v Nemecku. Zároveň má vybudovanú silnú sieť partnerských Executive Search spoločností v rámci medzinárodnej siete INAC (www.inac-global.com). Na slovenskom trhu pôsobí TARGET Executive Search od roku 1998.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov

Kontakt

ID: 2195789  Dátum zverejnenia: 10.9.2015