Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívna podpora zákazníkov s nemeckým jazykom Práca vhodná aj pre absolventov
Talent Solutions, s.r.o.
Miesto práce
Práca z domu
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
plný úväzok, skrátený úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 400 EUR/mesiac+ odmeny
1 400 EUR/mesiac+ odmeny
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ak plynulo hovoríš po nemecky a baví Ťa práca s ľuďmi, poď pracovať ako administratívna podpora zákazníkov formou Home Office.
Náplň práce:
- podpora a poskytovanie informácií zákazníkom o objednávkach
- spracovanie žiadostí, reklamácií a sťažností zákazníkov
- tvorba reportov
- zapisovanie údajov do databázy
Zamestnanecké výhody, benefity
- možnosť Home Office - kdekoľvek na Slovensku
- možnosť kariérneho rastu
- profesionálne a kvalitné zaškolenie
- sociálny program
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Medzinárodná spoločnosť.
Medzinárodná spoločnosť.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4828519
Dátum zverejnenia: 13.5.2024
2024-05-13
lokalita: Práca z domu Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Recepčná, Steward/letuška, Telefonický operátor Spoločnosť: Talent Solutions, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 400 EUR/mesiac