Administratívny pracovník s Anglickým jazykom (aj pre absolventov)

Talent Solutions, s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
According to agreement
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 400 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme špecialistu na DPH! Zamerajte sa s nami na prípravu daňových priznaní, spracovanie správ a ďalšie daňové úlohy. Staňte sa naším expertom a prispievajte k finančnému úspechu spoločnosti!

Náplň práce:
• Zabezpečenie komplexného procesu plnenia povinností voči dani z pridanej hodnoty (VAT), vrátane prípravy a podávania daňových priznaní k DPH, Intrastat správ, európskych zoznamov o obchodných transakciách a ďalších súvisiacich daňových správ
• Spracovanie platieb DPH a monitorovanie vrátenia DPH
• Vykonávanie rôznych analýz týkajúcich sa DPH, zmierňovanie rozdielov v účtoch DPH, riešenie ad hoc otázok
• Manažovanie daňových kontrol DPH, reagovanie na upozornenia a príprava požadovanej dokumentácie pre obchodných partnerov, daňové a štatistické úrady
• Pravidelná aktualizácia dokumentácie
• Čiastočná účasť na rôznych projektoch, napríklad implementácia nových povinností týkajúcich sa hlásenia v súvislosti so zmenami v legislatíve DPH alebo automatizácia procesov

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Univerzitné vzdelanie v oblasti daní, financií alebo účtovníctva
• Pozícia je vhodná aj pre absolventov ako aj pre profesionálnych odborníkov z oblasti DPH
• Komunikatívna úroveň anglického jazyka
• Túžba učiť sa a rozvíjať sa
• Otvorenosť a prispôsobivosť zmenám
• Dobré komunikačné a analytické schopnosti
• Proaktívny prístup
• Schopnosť pracovať efektívne a splniť priority a termíny
• Schopnosť pracovať samostatne aj v tíme
• Orientácia na prácu v tíme

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mária Kavarnik
E-mail: poslať životopis
ID: 4819101  Dátum zverejnenia: 30.4.2024  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 400 EUR/mesiac