Špecialista zákazníckeho servisu s maďarčinou a nemčinou
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
According to agreement
According to agreement
Mzdové podmienky (brutto)
Od 2 300 EUR/mesiac
Od 2 300 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Zodpovednosť za služby zákazníkom pre portfólio veľkých a/alebo kľúčových zákazníkov, pokiaľ ide o:
- Zodpovedá za dokončenie definovaných komplexných procesov CSO kariet a zákazníkov, pokiaľ ide o žiadosti/objednávky zákazníkov, spracovanie objednávok a zmlúv, údržbu kmeňových údajov.
- Vykonávať procesy a postupy CSO kariet v súlade s definovanými termínmi, zabezpečovať presnosť, úplnosť a súlad s príslušnými internými a externými normami, pričom sa vždy zameriavať na poskytovanie vynikajúcich služieb zákazníkom. Prispievať k optimalizácii procesov.
- Identifikuje vzniknuté anomálie a na ich riešenie používa úsudok založený na pravidlách a postupoch.
- Pôsobí ako podpora prvej úrovne pre menej skúsených zamestnancov. Podporuje ich pri školení a zapracovaní.
- Riešenie požiadaviek zákazníkov prostredníctvom telefónu a nástrojov na zadávanie lístkov s ďalším kontaktom na podporu druhej úrovne.
- Zodpovedá za dokončenie definovaných komplexných procesov CSO kariet a zákazníkov, pokiaľ ide o žiadosti/objednávky zákazníkov, spracovanie objednávok a zmlúv, údržbu kmeňových údajov.
- Vykonávať procesy a postupy CSO kariet v súlade s definovanými termínmi, zabezpečovať presnosť, úplnosť a súlad s príslušnými internými a externými normami, pričom sa vždy zameriavať na poskytovanie vynikajúcich služieb zákazníkom. Prispievať k optimalizácii procesov.
- Identifikuje vzniknuté anomálie a na ich riešenie používa úsudok založený na pravidlách a postupoch.
- Pôsobí ako podpora prvej úrovne pre menej skúsených zamestnancov. Podporuje ich pri školení a zapracovaní.
- Riešenie požiadaviek zákazníkov prostredníctvom telefónu a nástrojov na zadávanie lístkov s ďalším kontaktom na podporu druhej úrovne.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Maďarský jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Min. Stredoškolské vzdelávanie
- Preukázateľná prax v oblasti zákazníckej podpory alebo prax na pozícii zástupcu pre služby klientom > 3 roky
- Slovenský jazyk - úroveň rodného jazyka
- Plynulá znalosť nemeckého a maďarského jazyka
- Anglický jazyk - výhodou
- Vynikajúce komunikačné schopnosti a aktívne počúvanie
- Znalosť systémov a postupov CRM
- Veľmi silná orientácia na zákazníka a schopnosť prispôsobiť sa/reagovať na rôzne typy znakov
- Schopnosť pracovať v medzinárodnom prostredí a rozhodovať sa v rámci daného rozsahu možností
- Tímový hráč
- MS office + SAP/ďalšie relevantné IT systémy (výhodou)
- Preukázateľná prax v oblasti zákazníckej podpory alebo prax na pozícii zástupcu pre služby klientom > 3 roky
- Slovenský jazyk - úroveň rodného jazyka
- Plynulá znalosť nemeckého a maďarského jazyka
- Anglický jazyk - výhodou
- Vynikajúce komunikačné schopnosti a aktívne počúvanie
- Znalosť systémov a postupov CRM
- Veľmi silná orientácia na zákazníka a schopnosť prispôsobiť sa/reagovať na rôzne typy znakov
- Schopnosť pracovať v medzinárodnom prostredí a rozhodovať sa v rámci daného rozsahu možností
- Tímový hráč
- MS office + SAP/ďalšie relevantné IT systémy (výhodou)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
Kontakt
ID: 4810010
Dátum zverejnenia: 17.4.2024
2024-04-17
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, CRM špecialista, Supervízor call centra, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Spoločnosť: Talent Solutions - ADECCO
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 2 300 EUR/mesiac