Administratívny pracovník s Nemčinou, Part time!

Talent Solutions - ADECCO

Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
729 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Spolupráca so spotrebiteľmi a profesionálne odpovede na žiadosti o informácie o výrobkoch a riešenie otázok

- Skutočné nadšenie pre poskytovanie vynikajúcich služieb zákazníkom  ( prostredníctvom telefónu, e-mailu, chatu a sociálnych médií )

- Rozvíjanie dôkladnej znalosti produktov a služieb ponúkaných naším klientom

Pracovný čas: Monday - Friday - 10:00 - 14:00

zaškolenie na pobočke v Bratislave

hybrid alebo aj možný plný HO - ak je vzdialenosť väčšia ako 50 km od BA !

Zamestnanecké výhody, benefity

- možnosť RÝCHLEHO kariérneho rastu
- trvalá zmluva so spoločnosťou
- aktívne využívanie cudzieho jazyka a neustále zdokonaľovanie sa
- ČIASTOČNÝ HOME OFFICE
(niekoľkodňové školenie v kancelárii, následne aspoň 1 deň v kancelárii do týždňa )
- nadštandardný príspevok na stravovanie
- super tréning a zaučenie + možnosť ďalšieho vzdelávania a postupu
- organizované spoločné akcie
- multisport kartička ( 50% príspevok zamestnávateľa)

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné administratívne a podporné služby

.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- plynulá komunikácia v Nemeckom jazyku (hovorová i písaným prejavom - DACH region )

- znalosť anglického jazyka - interná komunikácia

- pozitívny mind-set a komunikatívnosť
- PC zručnosti a skúsenosti s MS Office
- pro-zákaznícky prístup a odolnosť voči stresu
- schopnosť rýchlo sa učiť (je vítaná )
- internetové pripojenie s rýchlosťou minimálne 50 Mbps.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Marcela Fabšíková
E-mail: poslať životopis
ID: 4802245  Dátum zverejnenia: 8.4.2024  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 729 EUR/mesiac