Retail Collections asisstent s Nemeckým jazykom čiastočný HO

Talent Solutions - ADECCO

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 700 EUR/mesiac- konečná výška mzdy závisí od Vašej praxe a skúseností a môže sa VÝRAZNE LÍŠIŤ !!!

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- vedenie portfólia účtov s otvorenými pohľadávkami pre nemecky hovoriacich dodávateľov
- eskalácia splatenia faktúr
- odsúhlasovanie účtov pre pridelené portfólio účtov
- pravidelná aktualizácie stavu a reporting
- identifikácia zlepšenia procesov alebo postupov
- riadenie malých až stredne veľkých projektov ( týkajúce sa inkasa alebo zlepšenia procesov )
- spolupráca s multifunkčnými tímami pri riešení problémov

Zamestnanecké výhody, benefity

- nástupný bonus
- FLEXIBILNÝ PRACOVNÝ ČAS (napr. od 8.00, alebo aj o 9.00 odchod po 8 hodinách + 0,5 hodiny na obed)
- 2 DNI HOME OFFICE / týždeň
- nárok na účasť na programe obmedzených akciových podielov spoločnosti
- podnikové výhody vrátane ročného členstva v lekárskej klinike
- životného poistenie a príspevok na DDS
- karta stravovacích poukážok
- kariérny rozvoj

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Veľkoobchod

.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomický smer

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- skúsenosti s AP/AR
- plynulá nemčina a angličtina ( písaná i hovorová forma)
- veľmi dobré komunikačné a analytické schopnosti
- pozitívny prístup k riešeniu problémov
- dobré zručnosti s MS Office

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Marcela Fabšíková
E-mail: poslať životopis
ID: 4800726  Dátum zverejnenia: 5.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 700 EUR/mesiac