Finance analyst with French

Talent Solutions - ADECCO

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 700 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

For our client we are seeking a proactive, customer-oriented Senior Finance Analyst
Analyze receivable discrepancies, including commercial agreements and vendor returns, collaborating with Company vendors to ensure timely issue resolution and payments.

Reconcile vendor statements received from Company vendors with the open amounts in our ledger, ensuring accuracy and completeness.

Respond to AR/AP debit balance inquiries promptly and effectively through phone or email, prioritizing a positive Vendor experience and providing necessary education.

Collaborate with internal departments, including Retail teams and finance processing teams, to guarantee timely and accurate payments.

Work closely with key accounts to address various finance-related issues and coordinate long-term fixes.

Zamestnanecké výhody, benefity

• Life insurance and Long Term Disability
• Retirement Pension
• Private Medical Clinic
• Meal Allowance
• Two Additional Leave Days
Sick days (1-3)

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Our client is an international company operating in the fields of technology, cloud solutions, e-commerce, artificial intelligence and digital streaming.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Francúzsky jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Office - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Minimum 3 years of experience in AP/AR roles.
Fluent in French and English.
Excellent communication and analytical skills.
Positive attitude towards issue resolution.
Proficient in MS Office

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 4789278  Dátum zverejnenia: 20.3.2024  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 700 EUR/mesiac