Administratívny Asistent/ka pre Generálneho Riaditeľa vo Výrobnej Spoločnosti

Talent Solutions - ADECCO

Miesto práce
Lozorno
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 400 EUR/mesiac+ 12,5 % bonus vyplácaný fixne na mesačnej báze, inzerovaná výška mzdy sa môže líšiť na základe skúseností

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme kvalifikovaného Administratívneho Asistenta/ku, ktorý/á bude zodpovedný/á za organizáciu sekretariátu a vykonávanie rôznych administratívnych úloh pre Generálneho Riaditeľa vo výrobnej spoločnosti. Tento dynamický jednotlivec bude mať na starosti širokú škálu úloh, vrátane prípravy reportov, zabezpečovania návštev a riadenia dokumentácie firmy.

Zodpovednosti:

- Organizácia sekretariátu a vykonávanie administratívnych činností pre Generálneho Riaditeľa
- Príprava reportov a zhromažďovanie informácií pre pravidelné mítingy Generálneho Riaditeľa
- Starostlivosť o návštevy a koordinácia pracovných ciest zamestnancov
- Riadenie systému dokumentácie firmy a archivácia dôležitých dokumentov
- Spracovávanie pošty a správa registratúry firmy
- Spracovanie dochádzok manažmentu a správa systému e-vratnice areálu
- Evidencia parkovacej politiky, spracovávanie reportov a kontrola parkovania
- Objednávanie kancelárskych potrieb a podpora v rámci ďalších administratívnych úloh

Zamestnanecké výhody, benefity

- 12,5 % fixný finančný príspevok vyplácaný ku mzde na mesačnej báze
- 5 dní dovolenky nad rámec zákona
- Letný a zimný fin. bonus
- Mesačné prémie
- príspevok na dopravu
- Príspevok na stravovanie
- Vernostny bonus podľa dĺžky odpracovaných rokov
- Príspevok zamestnávateľa do 3. Piliera
- Cafeteria
- Multisport

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Skúsenosti v administratívnej oblasti s dôrazom na podporu vedenia spoločnosti
- Schopnosť organizovať a plánovať rôzne úlohy efektívne a včas
- Komunikačné a organizačné schopnosti
- Znalosť pracovných nástrojov MS Office a schopnosť rýchleho učenia sa nových systémov
- Schopnosť pracovať samostatne aj v tíme a prispievať k úspechu organizácie
- schopnosť aktívnej komunikácie v anglickom jazyku (B2 - C1 úroveň)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 4788365  Dátum zverejnenia: 19.3.2024  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 400 EUR/mesiac