Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívna práca s nemčinou a angličtinou _ Košice ( možný čiastočný home office )
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Košice
Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 350 EUR/mesiac
1 350 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Tvojou úlohou v našom tíme by bolo :
- Prijímanie telefonických hovorov, e-mailov a otázok z ticketovacieho systému od zamestnancov a predajcov v nemeckom jazyku
- Dokumentovať tickety a profesionálne reagovať na prichádzajúce správy
- Riešiť prichádzajúce otázky s cieľom dosiahnuť správne riešenie v predpísaných lehotách
- Oznamovať riešenie ticketov príslušnému kontaktu so zákazníkom a viesť dokumentáciu
- Spolupracovať s ostatnými tímami a oddeleniami spoločnosti
- Rozvíjať všeobecné znalosti o finančných a účtovných obchodných procesoch a politikách spoločnosti , ako sú definované Centrom podnikových služieb
- Prijímanie telefonických hovorov, e-mailov a otázok z ticketovacieho systému od zamestnancov a predajcov v nemeckom jazyku
- Dokumentovať tickety a profesionálne reagovať na prichádzajúce správy
- Riešiť prichádzajúce otázky s cieľom dosiahnuť správne riešenie v predpísaných lehotách
- Oznamovať riešenie ticketov príslušnému kontaktu so zákazníkom a viesť dokumentáciu
- Spolupracovať s ostatnými tímami a oddeleniami spoločnosti
- Rozvíjať všeobecné znalosti o finančných a účtovných obchodných procesoch a politikách spoločnosti , ako sú definované Centrom podnikových služieb
Zamestnanecké výhody, benefity
Bonus: - uvedený je minimálny základ mzdy, mzda sa prehodnocuje na základe seniority
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- komunikácia v nemeckom a anglickom jazyku na úrovni B2
- určitá skúsenosť na podobnej pozícii, kontakt so zákazníkom, administratíva a pod.
-min 3 dni v mesiaci v kancelárii
- určitá skúsenosť na podobnej pozícii, kontakt so zákazníkom, administratíva a pod.
-min 3 dni v mesiaci v kancelárii
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4775852
Dátum zverejnenia: 4.3.2024
2024-03-04
lokalita: Košice Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: Talent Solutions - ADECCO
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 350 EUR/mesiac