Manažér zákazníckeho servisu SK - (1601990) 

Syngenta Slovakia s.r.o.

Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti


O tejto pracovnej ponuke:

Pre naše slovenské sídlo v Bratislave hľadáme skúseného kandidáta na pozíciu Manažéra zákazníckého servisu pre slovenský trh. Hlavnou zodpovednosťou je riadenie a realizácia procesov zákazníckeho servisu vrátane fakturácie v súlade s internými pravidlami a obchodnými podmienkami.

Pracovná náplň:

  • Zodpovednosť za aktivity zákazníckeho servisu SK v zmysle obchodných podmienok:
  • príjem objednávok, uvoľnovanie tovaru, fakturácia
  • údržba automatických systémov na objednavky B2B, P2M
  • príprava kúpno-predajných zmlúv
  • efektívna koordinácia komisného predaja
  • komunikácia so skladom, koordinácia rozvozu tovaru
  • mesačné uzávierky, reporty, hlásenia, Intrastat
  • evidencia reklamácií
  • archivácia dokladov a reportov
  • Procesovanie virtuálnych obchodných balíčkov
  • Kontrola zásob a expirácie produktov, zabezpečenie re-analýzy
  • Príprava podkladov pre obchodné rokovania
  • Aktívna komunikácia s obchodným oddelením a nákupcami tovaru

Požiadavky na kandidátov:

  • Skúsenosti zo zákazníckeho servisu a logistiky v medzinárodnej spoločnosti
  • Schopnosť efektívne vykonávať operačné aktivity pod tlakom predajnej sezóny
  • Schopnosť súčinne komunikovať medzi rôznymi oddeleniami a regiónmi
  • Aktívna znalosť MS Office (excel) a SAP, znalosť programu Scala výhodou
  • Anglický jazyk - úroveň stredne pokročilý (B2)

Informácie o výberovom konaní

http://www.lmcg2.com/pd/1126135634?rps=183&source=10&exportID=0

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
ID: 2640229  Dátum zverejnenia: 11.7.2016  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.