Vieš analyzovať dáta a zlepšovať procesy správy dokumentov?

Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
Dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Budeš pracovať ako konzultant pre oblasť správy dokumentov, registratúry a archivácie. Mal by si mať praktické skúsenosti s prácou resp. s rozvojom funkcionalít MS SharePoint. Budeš mať možnosť porozumieť rôznym oblastiam biznisu, pracovať s veľkým objemom dát a vytvárať zlepšenia existujúcej správy dokumentov a archivácie.
Okrem toho budeš:
  • pracovať na zlepšeniach existujúcej virtuálnej aj fyzickej správy dokumentov, registratúry a archivácie (analýza dát, identifikácia potrieb, aplikácia požiadaviek, vytváranie a predstavenie riešenia)
  • poskytovať poradenstvo interným zákazníkom z rôznych krajín a z rôznych oblastí biznisu ohľadom pravidiel správy dokumentov a archivácie vrátane procesov a systémov
  • manažovať životný cyklus záznamov
  • súčasťou expertného IT tímu

Zamestnanecké výhody, benefity

  • flexibilný pracovný čas medzi 6:00 až 22:00 (možnosť home office)
  • dynamické a profesionálne prostredie
  • ročný finančný bonus na základe dosiahnutých výsledkov
  • spolupráca v medzinárodných tímoch
  • využívanie anglického jazyka na dennej báze
  • 3 sick days
  • 5 dní dovolenky navyše, po 5tich rokoch ďaľšie 3 dni, a po 10tich rokoch až mesiac platenej
dovolenky
  • 3 dni hradenej PN

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Informačné technológie

Medzinárodná spoločnosť s dlhoročnou históriou, ktorá poskytuje služby v oblasti poistenia a zaistenia.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • znalosť MS produktov (MS SharePoint)
  • skúsenosť s prácou s veľkým množstvom dát a databázami
  • angličtina na pokročilej úrovni
  • schopnosť pracovať vo virtuálnom prostredí
  • komunikačné schopnosti, štruktúrovanosť a nadšenie pre danú oblasť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.

Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Zaujala Vás táto pracovná ponuka? Pošlite svoj štruktúrovaný životopis na adresu [email protected]. Do predmetu správy, prosím, uveďte názov pozície, o ktorú máte záujem.

Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska.

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR! Viac informácií na našej webovej stránke.

Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!

Kontakt

ID: 3145762  Dátum zverejnenia: 29.7.2017  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.